علوم انسانی و علوم اجتماعی رسانه و شبکه‌های اجتماعی

فصل هشتم رسانه – سیاست‌گذاری در رسانه‌ها

siasatgozaaari-dar-resanehaaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل هشتم رسانه – سیاست‌گذاری در رسانه‌ها”

فصل هشتم رسانه – سیاست‌گذاری در رسانه‌ها

اسلاید 1: فصل هشتم سیاست گذاری در رسانه هاارایه دهندگان:

اسلاید 2: سیاست گذاری در رسانه های خبری به شکل قرارداری به شش مرحله تقسیم میشود: اهداف و خط مشی های عمومیاستراتژی (راهبرد ها)اجرای سیاست هاسیاست گذاران چه کسانی هستند؟سیاست گذاری برای چه کسانی است؟سیاست گذاری کی و چه وقت؟

اسلاید 3:

اسلاید 4: اهداف و خط مشی ها:توسط آرمان های نظام حاکم ساخته میشود و این آرمان ها، اهداف را در یک حوزه مشخص محدود میکنند و ساست گذار رسنه باید حیطه ی حرکت خود را در داخل آن چارچوبی که آرمان تعیین کرده، بداند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: استراتژی:الف) استراتژی تمایز: تهیه بهترین محصول خبری بدون توجه به هزینه.ب) استراتژی حداقل هزینه: تهیه محصول خبری با ارزان ترین قیمت.انتخاب هر یک از این دو استراتژی بستگی به موقعیت رسانه دارد

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید