علوم پایه ریاضی

فصل پنجم ریاضی ششم

fasl5-riyazi6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 69 اسلاید این پاورپوینت دارای 69 اسلاید می باشد که همه ی فعالیت ها و کاردرکلاس ها و تمارین فصل پنجم کتاب درسی را همراه پاسخشان پوشش می دهد و دارای جزوه ای جامع و کامل است که نکات مهم هر درس را به دانش آموزان آموزش می دهد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1889 بازدید, 13 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل پنجم ریاضی ششم”

فصل پنجم ریاضی ششم

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: سطحسانتی متر مربع،متر مربع،کیلومتر مربعجرمگرم،کیلوگرمثانیه،دقیقه،ساعت،روزطول و زاویهمیلی متر،سانتی متر،متر،کیلومتردرجهحجممیلی لیتر(سانتی متر مکعب)،لیتر،متر مکعب

اسلاید 3: کار در کلاس

اسلاید 4: اندازه گیری: برای شناخت بهتر اطراف خود، اندازه‌گیری می‌کنیم.وقتی قد خود یا فاصله خانه تا مدرسه را با متر و کیلومتراندازه گرفته ایم طول را اندازه گرفتیم و یا وقتی که وزن خود را با ترازو اندازه زده ایم جرم را اندازه گرفتیم.برای اندازه گیری باید واحدهای استاندارد داشته باشیم تا مقایسه راحت‌تر باشد.واحد استاندارد طول:واحد استاندارد طول متر می باشد برای اندازه گیری واحدهای بزرگتر یا کوچکتر از واحدهای مناسب دیگر استفاده میکنیم.نکته:واحدهای بزرگتر، برای اندازه گیری فاصله های زیاد و واحدهای کوچکتر، برای فاصله های کم استفاده می شوند.معرفی واحد طول جدید : قبلا با واحد هایی مانند میلی متر، سانتی متر، متر و کیلومترآشنا شدید اما واحد جدید به نام دسی متر معادل ۱۰ سانتی متر می باشد.

اسلاید 5: فعالیت1501/515140100102051ارتفاع میز1558512186سانتی مترسانتی مترسانتی مترسانتی مترمتر

اسلاید 6: چگونگی تبدیل واحد های طول به یکدیگر:برای این منظور از یک فرمول تبدیل واحد استفاده می‌کنیم که این فرمول در پایین نوشته شده است( در واقع برای تبدیل واحد بزرگ و کوچک از عمل ضرب در عدد های داده شده استفاده میکنیم و برای تبدیل واحد کوچک به بزرگ از عمل تقسیم استفاده می کنیم).میلی متر سانتی متر دسی متر متر کیلومتر  نکته: تبدیل واحد می تواند ابتدا با جدول تناسب مشخص شده و سپس عمل ضرب و تقسیم بر اساس جدول تناسب انجام شود.

اسلاید 7: کار در کلاسدسی متردسی مترسانتی مترسانتی مترمیلی متر0/5÷1000=2000مترقدم

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید