کسب و کار فروش و بازاریابی

فصل چهارم کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان فرانسیس باتل، جان ترنبول، کامبیز حیدرزاده (مترجم) نشر سیته

modirit-ertbat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل چهارم کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان فرانسیس باتل، جان ترنبول، کامبیز حیدرزاده (مترجم) نشر سیته”

فصل چهارم کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان فرانسیس باتل، جان ترنبول، کامبیز حیدرزاده (مترجم) نشر سیته

اسلاید 1: مدیریت ارتباطات با مشتريان فرانسيس باتل و جان ترن بول ترجمه کامبيز حيدر زاده نشر سيته (فصل چهارم: تحلیل و طبقه بندی مجموعه ای از مشتریان)

اسلاید 2: اهداف فصل : - بررسی علل ضرورت تحلیل و طبقه بندی مجموعه ای از مشتریان برای اجرای CRM- بررسی اصول کمک کننده به تحلیل و طبقه بندی مجموعه ای از مشتریان در شرایط B2C و B2B - چگونگی استفاده از ابزارهای تحلیل مجموعه B2B- بررسی نقش داده کاوی در تحلیل و طبقه بندی مجموعه ای ازمشتریان

اسلاید 3: مفهوم پورتفولیو چیست؟(سبد سهام- مجموعه) استفاده از اصطلاح پورتفولیو درCPA (تحلیل مجموعه مشتریان) نشان می دهد که نتیجه این فرایند، طبقه بندی مشتریان به گروه های مختلفی است که به صورت گروهی یا جمعی اداره خواهند شد. یکی از مسائل اساسی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) این است که تمام مشتریان را نباید به یک شکل اداره کرد زیرا مشتریان نشان دهنده سابقه هزینه و درآمدهای مختلف شرکت هستند.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید