فعالیت های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش
اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيمگزارشي از فعاليت هاي ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش
اسلاید 2: مسئوليت برگزاري هفته پژوهش سال 1384 در نيمه دوم مهر 84 به پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ابلاغ شد.پژوهشگاه در نخستين اقدام، به تشكيل جلسات ستاد هفته پژوهش مبادرت نمود و طبق مفاد آيين نامه تشكيل ستاد هفته پژوهش از معاونتهاي محترم وسازمان هاي وابسته به آموزش و پرورش، درخواست كرد نماينده خود را به پژوهشگاه معرفي فرمايند.گزارشي از فعاليت هاي ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش
اسلاید 3: ستاد هفته پژوهش در نخستين جلسه با شركت نمايندگان محترم معرفي شده از مراجع ذيربط تشكيل شد.تعداد جلسات برگزار شده ستادتا تاريخ20/9/84 تعداد 6 جلسه بوده است. برنامههاي پيشنهادي پژوهشگاه پس از تأييد ستاد به مرحله اجرا رسيده است.در اينجا جا دارد از حضور گرم و صميمي كليه اعضاء ستاد تشكر كنيم. گزارشي از فعاليت هاي ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش
اسلاید 4: بر اساس مصوبه ستاد، به منظور حُسن اجراي مصوبات مقرر شد كميتههاي كاري تشكيل و برنامههاي هفته پژوهش توسط كميتهها اجرا شود. ستاد مبادرت به تشكيل 9 كميته كاري نمود. محورهاي كميتههاي كاري به اين قرار هستند:كميته توليد و نشر آثار علمي و پژوهشي كميته داوري و انتخاب پژوهشگران برگزيدهكميته معلمان پژوهنده كميته داوري و انتخاب پژوهشهاي برگزيدهكميته هماهنگي امور استانها ومعاونتهاي حوزه ستادكميته روابط عمومي، تبليغات، نمايشگاه و همايشكميته پشتيباني دبيرخانه ستاد هفته پژوهش كميته هماهنگي و نظارت بر برنامه هاگزارشي از فعاليت هاي ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش
اسلاید 5: خلاصهاي از برنامههاي مصوب ستاد بزرگداشت هفتة پژوهش وزارت آموزش و پرورش، در هفته پژوهش سال 13841- انتخاب و معرفي پژوهشگران برگزيده وزارت آموزش و پرورش انتخاب و معرفي پژوهشگران برگزيده وزارت آموزش و پرورش با توجه به معيارهاي اعلام شده از سوي دبيرخانه ششمين جشنواره بزرگداشت پژوهشگران برگزيده سال ( وزارت علوم , تحقيقات و فناوري) به منظور دستيابي به هدفهاي زير انجام ميشود: انتخاب, معرفي و تقدير از محققان برتر وزارت, الگوسازي از نخبگان علمي و پژوهشي براي نسل جوان, ايجاد فضاي رقابت در انجام فعاليتهاي پژوهشي در سطح پژوهشگاه, پژوهشكدهها, مراكز پژوهشي, كميتههاي پژوهشي معاونتها و سازمانهاي حوزه ستادي و شوراهاي تحقيقات استانها.
اسلاید 6: 2- انتخاب و معرفي پژوهشهاي برگزيده وزارت آموزش و پرورش انتخاب و معرفي پژوهشهاي برگزيده وزارت آموزش و پرورش بر اساس يك سنت ساليانه, با توجه به معيارهاي تدوين شده در دبيرخانه شوراي سياستگذاري تحقيقات وزارت آموزش و پرورش با هدف شناسايي و تشويق بهترين پژوهشهاي انجام شده در سطح وزارت آموزش و پرورش انجام ميشود و پژوهشهاي برگزيده مورد تقدير قرار ميگيرند.خلاصهاي از برنامههاي مصوب ستاد بزرگداشت هفتة پژوهش وزارت آموزش و پرورش، در هفته پژوهش سال 1384
اسلاید 7: 3-انتخاب و معرفي معلمان پژوهنده برگزيده در آذر ماه سال 84, نسبت به ارزيابي آثار پژوهشي معلمان پژوهنده سراسر كشور، انتخاب و معرفي معلمان پژوهنده برتر كشوري و برگزيدگان استاني از ميان حدود چهل و دو هزار معلم كه به فراخوان هشتمين دوره پاسخ مثبت داده اند اقدام شده است و نفرات برتر معرفي خواهند شد. در هفته پژوهش از نفرات برتر كشوري تقدير خواهد شد و آثار برتر معلمان پژوهنده هر استان در قالب كتاب چاپ و توزيع خواهد شد. خلاصهاي از برنامههاي مصوب ستاد بزرگداشت هفتة پژوهش وزارت آموزش و پرورش، در هفته پژوهش سال 1384
اسلاید 8: 4- معرفي دانش آموزان پژوهشگر برگزيده 5- نشر آثار پژوهشي : انتشار كتاب كارنامه پژوهش 2, حاوي خلاصهاي از مهمترين پژوهشهاي پايان يافته در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش انتشار كتاب كارنامه پژوهش 3 , حاوي خلاصهاي از مهمترين پژوهشهاي پايان يافته در كميتههاي پژوهشي معاونتها و حوزه ستادي و سازمانهاخلاصهاي از برنامههاي مصوب ستاد بزرگداشت هفتة پژوهش وزارت آموزش و پرورش، در هفته پژوهش سال 1384
اسلاید 9: 6- نواختن زنگ پژوهش در مدارس در اولين روز هفته پژوهش (19/9/84) به منظور فرهنگ سازي پژوهش7- مشاركت فعال در نمايشگاه و دستاوردهاي پژوهشي و فناوري كه از سوي وزارت علوم , تحقيقات و فناوري از تاريخ 22/9/84 لغايت 25/9/84 در محل نمايشگاه بينالمللي تشكيل ميشود.8- برگزاري همايشهاي پژوهشي در سطح معاونتهاي وزارت, سازمانهاي ستاد,استانها و مناطق به منظور بررسي مسايل نظام آموزش و پرورش كشور, تحليل و ارزيابي اولويتهاي پژوهشي , آسيب شناسي پژوهشها خلاصهاي از برنامههاي مصوب ستاد بزرگداشت هفتة پژوهش وزارت آموزش و پرورش، در هفته پژوهش سال 1384
اسلاید 10: 9- بازديد از مراكز پژوهشي وزارت آموزش و پرورش، شامل پژوهشكدهها، شوراي تحقيقات استانها و كميتههاي پژوهشي معاونتها 10- برگزاري همايش ملي بزرگداشت پژوهشگران وزارت آموزش و پرورش خلاصهاي از برنامههاي مصوب ستاد بزرگداشت هفتة پژوهش وزارت آموزش و پرورش، در هفته پژوهش سال 1384
اسلاید 11: زنگ پژوهشهدف :آشنا كردن دانش آموزان با مفهوم پژوهشترويج فرهنگ پژوهش و پرسشگري در ميان دانش آموزان
اسلاید 12: جزئيات برنامه : در سطح وزارت ، زنگ پژوهش بوسيله مقام عالي وزارت( يا يكي از معاونين ايشان)در يكي از مدارس تهران نواخته خواهد شدو وزير محترم (يا يكي از معاونين وي)در خصوص اهميت پژوهش در نظام آموزش و پرورش سخنراني خواهند نمود. در سطح استان «زنگ پژوهش» بوسيله بوسيله رئيس محترم سازمان آموزش و پرورش استان در يكي از مدارس مركز استان نواخته خواهد شد و رياست سازمان در مورد اهميت پژوهش در نظام آموزش و پرورش سخنراني خواهد نمود.زنگ پژوهش
اسلاید 13: جزئيات برنامهدر سطح ادارات و مناطق 20 گانه شهر تهران يا شهرستان هاي تابعه استان ها ، زنگ پژوهش در يكي از مدارس سطح شهرستان بوسيله رئيس محترم اداره آموزش وپرورش منطقه نواخته مي شود و ايشان در خصوص اهميت پژوهش در آموزش و پرورش سخنراني خواهند نمود.در هر كدام از مدارس ابتدايي ،راهنمايي،متوسطه و مراكز تربيت معلم سراسر كشور نيز «زنگ پژوهش » بوسيله مدير محترم واحد آموزشي نواخته خواهد شد و مدير واحد آموزشي يا يكي از معلمان و اساتيد گرانقدر در خصوص اهميت پژوهش در نظام آموزش و پرورش سخنراني خواهند نمود.اجراي ساير برنامه هاي ابتكاري در چار چوب فرهنگ سازي پژوهش در سطح استان ، منطقه و مدارس نظير برگزاري مسابقه مقاله نويسي در بين معلمان ،دانش آموزان و اهداء جايزه به بهترين مقالات ، اجراي سرود هاي دانش آموزيدر خصوص هفته پژوهش و..... توصيه مي شود.زنگ پژوهش
اسلاید 14: انتخاب و معرفي پژوهشگران برتربراساس بخشنامهاي كه به دفاتر ستادي و سازمان آموزش و پرورش استانها ارسال شده بود،آثار 44 نفراز پژوهشگران كه قبلاًتوسط سازمانهاي ذيربط بررسي شده بود، به پژوهشگاه ارسال شد.از تعداد نفرات فوق 22 نفر از سازمان آموزش و پرورش استانها،9 نفراز پژوهشگاه،4 نفر ازكميتههاي پژوهشي معاونتها و 5 نفر از دفاتر حوزه ستادي ميباشند. كميته داوري متشكل از 5 نفر از داوران بوده كه تنها يك نفر از آنها عضو پژوهشگاه بوده، ساير داوران از اعضاء هيأت علمي دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و كميتههاي پژوهش معاونتها بوده است.
اسلاید 15: شرايط شركت كنندگان بر اساس دستورالعمل وزارت علوم و فن آوري شامل موارد ذيل بوده است: پژوهشگر تمام وقت دستگاه باشند.فعاليتهاي پژوهشي آنان در دو سال منتهي به شهريور 1384 صورت گرفته باشد.نفرات برتر، براساس ارزيابي به عمل آمده:آقاي احد نويدي از پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش آقاي دكتر رياض غيرتمند از معاونت تربيت بدني و تندرستي آقاي دكتر محمد حسني ازمعاونت آموزش و پرورش عمومي خانم افسر قاسمي نژاد از سازمان آموزش و پرورش استان اصفهانانتخاب و معرفي پژوهشگران برتر
اسلاید 16: ملاكهاي ارزشيابي آثار بر اساس دستورالعمل وزارت علوم و فن آوري شامل موارد ذيل بوده است:مقالات پژوهشي تا سقف 40 امتيازطرحهاي پژوهشي اتمام يافته تا سقف 20 امتيازكار بست طرحهاي پژوهشي تا سقف 30 امتيازانتشارات تا سقف 20 امتيازابتكار و نو آوري تا سقف 20 امتياز انتخاب و معرفي پژوهشگران برتر
اسلاید 17: از مجموع 104 طرح و پايان نامه تحصيلي ارسالي به ستاد هفته پژوهش، تعيين پژوهشهاي برتر انجام شد. از طرحهاي واصله، 73 طرح از سازمان آموزش و پرورش استانها، 31 طرح از پژوهشگاه و كميتههاي پژوهشي حوزه ستادي ميباشند. همچنين 75 مورد طرح پژوهشي و 32 مورد پايان نامه ميباشد.تعدادداوران مشاركت كننده 14 نفر مي باشند كه همگي داوران از اساتيدخارج ازپژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش انتخاب شده اند.شناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر
اسلاید 18: شرايط شركت در تعيين پژوهش برتر:طرح پژوهشي مي بايست در فاصله زماني 1/7/83 لغايت31/6/84 انجام گرفته باشد.طرح پژوهشي پايان يافته مي بايست در ارزشيابي اوليه كه توسط ادارات ذيربط انجام گرفته است حداقل 75 در صد امتياز ارزشيابي راكسب كرده باشد.شناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر
اسلاید 19: الف _ طرح هاي پژوهشي برتر : 1- زبان فارسي معيار_محقق:سيما وزيرنيا سال انجام تحقيق:1384- سفارش دهندهسازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي-ناظر:دكترعلي اشرف صادقي_مرحوم مهندس جعفرعلاقمندان _دكتر شهين نعمت زادهشناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر
اسلاید 20: الف _ طرح هاي پژوهشي برتر : 2- تاثير آموزش مهارتهاي مقابله اي به شيوه بحث گروهي بر نگرش يا گرايش شناختي، عاطفي و رفتاري دانش آموزاننيبت به سوء مصرف مواد مخدر _ محقق دكتر عباس رحمتي _ سال انجام تحقيق: 1383_ سفارش دهنده:پژوهشكده تعليم وتربيت سازمان آموزش و پرورش استان كرمان-ناظر:عليرضاشريفيشناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر
اسلاید 21: الف _ طرح هاي پژوهشي برتر : 3- استاندارد كردن ابزارهاي سنجش روندتحول شناختي كودكان و نوجوانان براساس نظام پياژه-محقق:دكتر قدسي احقر_سال انجام تحقيق:1383_سفارش دهنده:پژوهشكده تعليم و تربيت پژوهشگاه مطالعات آموزش وپرورش_ناظر دكتر عزيز الله تاجيك اسماعيليشناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر
اسلاید 22: شناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر ب_ پايان نامه هاي برتر: از بين 32 پايان نامه دكتري و كارشناسي ارشدنيز پايان نامه هاي زير حائز رتبه پايان نامه برتر شدند: در مقطع كارشناسي ارشد : بررسي ارتباط سلامت رواني مديران با رضايت شغلي دبيران در آموزش و پرورش ناحيه1ساري_محقق:علي رمضان پور _ سفارش دهنده : سازمان آموزش وپرورش استان مازندران _ سال انجام : سال تحصيلي 1384_ 1383_ استاد راهنما:دكتر رمضان حسن زاده
اسلاید 23: شناسايي و معرفي پژوهش هاي برتر ب_ پايان نامه هاي برتر: از بين 32 پايان نامه دكتري و كارشناسي ارشدنيز پايان نامه هاي زير حائز رتبه پايان نامه برتر شدند:در مقطع دكتري تاثير راهبردهاي فراشناختي بر بهبود عملكردخواندن دانش آموزان نارساخوان پسرپايه هاي چهارم وپنجم ابتدايي شهر همدان_محقق:ابوالقاسم يعقوبي _ سفارش دهنده:سازمان آموزش و پرورش استان همدان_سال انجام1383_استاد راهنما: دكتر حسن احدي
اسلاید 24: برنامه هشتم معلم پژوهنده برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 25: مقدمه به منظور ارج نهادن به فعاليت هاي پژوهشي فرهنگيان, فراهم ساختن زمينههاي گسترش تفكر پژوهشي ,تقويت خودياري و كمك به رشد استعدادهاي بالقوه همة دست انداركاران آموزش و پرورش, برنامه معلم پژوهنده از سال 1375با برنامهريزي, سياستگذاري, نظارت و هماهنگي پژوهشكده تعليم و تربيت و با مشاركت جدي شوراي تحقيقات استانها در سراسر كشور به اجرا درآمده است. برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 26: اين برنامه به جز در دوره اول كه به صورت متمركز در پژوهشكده تعليم و تربيت اجرا گرديد, در دورههاي بعد به صورت نيمه متمركز اجرا شد. بدين معني كه شوراي تحقيقات سازمان آموزش و پرورش استانهاي كشور در ارتباط با انتخاب و تشويق معلمان پژوهنده با هماهنگي دبيرخانه معلم پژوهنده (مستقر در پژوهشكده تعليم و تربيت) فعاليت مي كند . برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 27: برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 28: برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 29: در سال جاري طبق فراخوان هشتمين برنامه معلم پژوهنده, تعداد 42479 نفر از معلمان ابتدايي, راهنمايي, متوسطه, مراكز آموزشي استثنايي و مراكز تربيت معلم در برنامه معلم پژوهنده شركت كرده اند برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 30: برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 31: طبق شيوه نامه اجرايي برنامه معلم پژوهنده, حدود 1 درصد از گزارش هاي برتر هر استان از اول لغايت 30 مهرماه به دبيرخانه معلم پژوهنده مستقر در معاونت پژوهشي پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ارسال گرديد. تعداد گزارشهاي ارسالي از استان به پژوهشگاه به 496 گزارش رسيد كه بيشترين فراواني گزارشهاي برتر دوره ابتدايي و سپس مربوط به دوره متوسطه و دوره راهنمايي و مراكز تربيت معلم بوده است. برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 32: برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 33: كيفيت گزارشهاي معلمان نيز سير مطلوبي داشته است. بطوري كه گزارشهايي كه در قالب خاطره, مقاله , گزارش هاي تحقيق, طرح درس و مطالب پراكنده به دبيرخانه معلم پژوهنده ارسال ميگرديد نسبت به سالهاي قبل درصد كمي را به خود اختصاص ميدهد و در دوره هاي اخير شاهد گزارشهاي ارزشمند اقدام پژوهي معلمان بوده ايم. تا كنون انگيزه شركت معلمان در اين برنامه علاوه بر علائق فردي, برنامه هاي تشويقي بوده كه در دو مرحله استاني و كشوري صورت گرفته است برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 34: محور گزارشهاي برتر ارسالي بيشتر در رابطه با موضوعات روانشناسي و در ارتباط با فرايند ياددهي – يادگيري دانش آموزان بوده است, سپس موضوعات مربوط به حيطههاي مديريت, آموزش رياضي و ....اولويت داشتهاند. دبيرخانه معلم پژوهنده بعد از ثبت مشخصات و كدگذاري گزارشها اقدام به تفكيك آنها از جهت دوره ,پايه و موضوع نمود. برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 35: برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 36: . ارزشيابي از گزارش هاي معلمان پژوهنده با هدف شناسايي گزارش هاي برتر كشوري و برجسته استان و نيز بررسي نقاط قوت و ضعف گزارش ها, طبق فرم ارزشيابي به صورت كمي وكيفي مي باشد بررسي ارزشيابي گزارشها از اعضاي هيئت علمي پژوهشكده تعليم و تربيت, دانشگاه ها و ساير مراكز آموزش عالي, اعضاي كميتههاي پژوهشي مناطق, اعضاي گروههاي آموزشي ابتدايي, راهنمايي, دبيرستان, استثنايي و هنرستان استفاده شد. برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 37: نتايج با تشكيل فايل در محيط excel و spss , پردازش و تقديم كميته داوري منتخبين معلمان پژوهنده كشور گرديد. در اين كميته مقرر شد در خصوص انتخاب معلمان پژوهنده برتر كشور با توجه به نسبت شركت كنندگان دوره ابتدايي, راهنمايي, دبيرستان و تربيت معلم, تعداد 7 نفر از دوره ابتدايي, 3 نفر از دوره راهنمايي, 3 نفر از دوره دبيرستان و 1 نفر از تربيت معلم بعنوان برگزيدگان ملي انتخاب شوند, همچنين از هر استان 3 نفر به عنوان برجسته استاني جهت اعلام به استان هاي كشور انتخاب شدند. در اين كميته مقررگرديد كه خلاصه گزارش برتر هر استان (مجموعاً 31 خلاصه) به صورت تك نگاشت تنظيم و تدوين گردد و آثار برتر ساير معلمان پژوهنده در قالب تك نگاشتهاي بعدي منتشر گردد. برنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 38: 7حسين كفاشيروشهاي افزايش علاقمندي دانشآموزان به امر كتابخواني و پژوهشقمابتدايي6زينت چنگيزي و زهرا ارجمنديچگونه توانستيم استرس شغلي در كاركنان مدرسه را از طريق تأمين بهداشت رواني آنان كاهش دهيمخوزستانابتدايي5خاتون قربانيروشهاي افزايش علاقه به يادگيري در دانشآموزان دبستان رودآباد با استفاده از بهداشت و زيباسازي مدرسه و رنگهاي شادگيلانابتدايي4مليحه بروكيچگونگي اجراي ارزيابي كيفي توصيفي در پايه اول ابتداييخراسان شماليابتدايي3محمدتقي معتمدي تلاوكيچگونه توانستم با آموزش روش حل مساله, مهارت شاگردانم را در حل مسايل رياضي پايه دوم ابتدايي بهبود بخشممازندرانابتدايي2مينا خيريراهكارهاي افزايش اثربخشي فرآيند ياددهي ـ يادگيري در پايه اول دبستانكرمانابتدايي1سهيلا مهربانچگونه توانستم اختلالات يادگيري دانشآموز خود را كاهش دهمتهران ابتداييرديفنام و نامخانوادگيعنوان پژوهشنام استاندورهبرنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 39: 7حسين كفاشيروشهاي افزايش علاقمندي دانشآموزان به امر كتابخواني و پژوهشقمابتدايي6زينت چنگيزي و زهرا ارجمنديچگونه توانستيم استرس شغلي در كاركنان مدرسه را از طريق تأمين بهداشت رواني آنان كاهش دهيمخوزستانابتدايي5خاتون قربانيروشهاي افزايش علاقه به يادگيري در دانشآموزان دبستان رودآباد با استفاده از بهداشت و زيباسازي مدرسه و رنگهاي شادگيلانابتدايي4مليحه بروكيچگونگي اجراي ارزيابي كيفي توصيفي در پايه اول ابتداييخراسان شماليابتدايي3محمدتقي معتمدي تلاوكيچگونه توانستم با آموزش روش حل مساله, مهارت شاگردانم را در حل مسايل رياضي پايه دوم ابتدايي بهبود بخشممازندرانابتدايي2مينا خيريراهكارهاي افزايش اثربخشي فرآيند ياددهي ـ يادگيري در پايه اول دبستانكرمانابتدايي1سهيلا مهربانچگونه توانستم اختلالات يادگيري دانشآموز خود را كاهش دهمتهران ابتداييرديفنام و نامخانوادگيعنوان پژوهشنام استاندورهبرنامه هشتم معلم پژوهنده
اسلاید 40: اين برنامه براي اولين بار در زمره فعاليت هاي ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته استتقدير از دانش آموزان پژوهشگر برگزيده
اسلاید 41: هدف :معرفيدانشآموزان پژوهشگر برگزيده بهجمعبزرگپژوهشگرانآموزشوپروشتقويت ابعاد و جنبه هاي دانش آموزي در ژپوهش هاي آموزش و پرورشتقدير از دانش آموزان پژوهشگر برگزيده
اسلاید 42: فرآيند انتخاب و معرفي :در هفته پژوهش سال 1384، ملاك انتخاب دانش آموزان پژوهشگر به شرح زير بوده است:فهرست برگزيدگان رتبه اول كشوري هفتمين جشنواره جوان خوارزمي_ بخش دانش آموزي از دبيرخانه جشنواره جوان خوارزمي دريافت شد تا برگزيدگان در اين همايش مورد تقدير قرار گيرد. تقدير از دانش آموزان پژوهشگر برگزيده
اسلاید 43: تقدير از دانش آموزان پژوهشگر برگزيده
اسلاید 44: برگزاري همايش ملي بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورشدر راستاي ترغيب و تشويق پژوهشگران وزارت آموزش و پرورش، همايش ملي گراميداشت برگزيدگان كشوري (پژوهشگران- معلمان پژوهنده- دانشآموزان پژوهشگر) در تاريخ 22/ 9/ 84 روز سه شنبه در سالن همايشهاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان با حضور ميهمانان گرامي از سراسر كشور (پژوهشگران ارجمند، معلمان پژوهنده گرامي) رؤساي محترم سازمانها، معاونين پژوهش و برنامهريزي، كارشناسان تحقيقات استانها و اعضاء محترم كميتههاي پژوهشي حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش) برگزار ميشود.
اسلاید 45: فهرست انتشارات ستادهفته پژوهش سال1384 آماده سازي و چاپ برگزيده آثار معلمان پژوهنده كشوري به صورت تك نگاشت آماده سازي و چاپ كتاب كارنامه پژوهش 2 ، (حاوي خلاصه مهمترين تحقيقات انجام شده در پژوهشگاه مطالعات)آماده سازي كتاب كارنامه پژوهش 3(حاوي خلاصه مهمترين تحقيقات انجام شده دركميته هاي پژوهشي معاونت ها و سازمان هاي حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش) آماده سازي و چاپ چكيده تحقيقات وزارت آموزش و پرورش در سال 1378
اسلاید 46: آماده سازي و چاپ خلاصه كاربردي مقالات فصلنامه تعليم و تربيتآماده سازي و چاپ نمايه موضوعي مقالات فصلنامه تعليم و تربيتآماده سازي و چاپ كتاب امام خميني و آموزش و پرورش (حاوي مصاحبه ، مقاله ، ديدگاه)آماده سازي و چاپ شماره بهار84 فصلنامه پژوهش در حيطه كودكان استثناييآماده سازي و چاپ شماره دوم فصلنامه پژوهشي خانوادهآماده سازي و چاپ شماره هاي 81و82 فصلنامه تعليم و تربيتآماده سازي و چاپ ويژه نامه هفته پژوهش(پژوهشنامه آموزشي)فهرست انتشارات ستادهفته پژوهش سال1384
اسلاید 47: آماده سازي و چاپ ويژه نامه معلم پژوهنده(پژوهشنامه آموزشي)چاپ وانتشار پوسترهفته پژوهش به تيراژ30000جهت توزيع در مدارس ،به خصوص دبيرستان هاآماده سازي و چاپ بروشور هاي زير:الف_آشنايي با فعاليت هاي پژوهشكده كودكان استثناييب- آشنايي با فعاليت هاي پژوهشكده اولياءو مربيانفهرست انتشارات ستادهفته پژوهش سال1384
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.