کسب و کار مدیریت و رهبری

فعالیت‌های اصلی کسب و کار

faaliyat_haye_asliye_kasbo_kar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فعالیت‌های اصلی کسب و کار”

فعالیت‌های اصلی کسب و کار

اسلاید 1: فعالیت های اصلی کسب و کار مزیت رقابتی به وسیله کسب و کار

اسلاید 2: مدیریت زنجیره تامین مدیریت ارتباط با مشتریمشارکت الکترونیک

اسلاید 3: مدیریت زنجیره تامین Supply chain management (SCM) – tracks inventory and information among business processes and across companiesSupply chain management (SCM) system – IT system that supports supply chain management

اسلاید 4: مدیریت زنجیره تامین مدل خرید،نگهداری،فروش در برابر فروش،تامین،ارسال

اسلاید 5: CRM از مدیریت زنجیره تامین IT پشتیبانی SCM فرصت های استراتژیک و رقابتی

اسلاید 6: Opportunities of CRMBusiness strategyDifferentiation and focusTop-line initiativeGrowing the organizationClassic goalsTreating customers betterUnderstanding their needs and wantsTailoring offeringsProviding “delightful” experiences

اسلاید 7: CRM مزیت های رقابتی طراحی برنامه های ارزیابی اثربخش بر اساس دانش دقیق تر نسبت به نیازها و خواسته های مشتریان تضمین مدیریت کارای فرآیند فروشارایه پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهتر

اسلاید 8: از مدیریت زنجیره تامین IT پشتیبانی CRM نمونه ای از زیر ساخت یک

اسلاید 9: مدیریت ارتباط با مشتری اتوماسیون نیروی فروشپشتیبانی و خدمات مشتری مدیریت تحلیل برنامه ی بازاریابی

اسلاید 10: مطالعه موردی: قیف خرید جنرال موتورز

اسلاید 11: مشارکت الکترونیک فعالیت کاری به وسیله ی محیط های مشارکت یکپارچه مدیریت دانش به وسیله ی سیستم های مدیریت دانش شبکه اجتماعی به وسیله ی سیستم های شبکه اجتماعی یادگیری به وسیله ی ابزارهای یادگیری الکترونیکی مشارکت غیررسمی برای پشتیبانی از اطلاعات متن باز

اسلاید 12: فعالیت های کاری به وسیله ی محیط های مشارکت یکپارچهمحیط های مشارکت یکپارچه : برای پشتیبانی از فعالیت های کاری به وجود این محیط ها نیاز است . تیم های مجازی : تیم هایی هستند که اعضای آنها در مکانهایی که به لحاظ جغرافیایی متفاوت هستند مشتقر گشته اند و کار آنها بوسیله نرم افزارهای تخصصی یا سیستم ها مشارکت ابتدایی تر پشتیبانی می گردد.

اسلاید 13: سیستم های جریان کار آشنایی با چند مفهوم جدید: سیستم های جریان کار : خودکار نمودن و تسهیل کننده مدیریت فرآیندهای کسب و کارجریان کار : تمامی کارها و قواعد کسب و کار مورد نیاز برای یک فرآیند کسب و کار از ابتدا تا انتها تعریف می کند .

اسلاید 14: سیستم مدیریت اسناد مدیریت یک سند در تمامی مراحل پردازش آنمشابه سیستم جریان کار عمل می کمد . این سیستم بیشتر بر ذخیره سازی و بازیابی اسناد تمرکز دارد.

اسلاید 15: مدیریت دانش به وسیله سیستم های مدیریت دانش KM هدف : اطمینان از دسترس بودن دانش یک شرکت نسبت به وقایع ، منابع اطلاعات،راهکارها،حق انحصاری اختراع، نشان تجاری ، و فرآیندهای بهترین روشها ی انجام کاربرای مواقعی است که هر یک از کارکنان به آنها نیاز داشته باشند.

اسلاید 16: شبکه های اجتماعی بوسیله ی سیستم های شبکه اجتماعی سایت شبکه اجتماعی سیستم شبکه اجتماعی سایتی است که اطلاعات خود را برروی آن قرارمی دهید،شبکه ای از دوستان ایجاد می کنید،اطلاعات سایرین رامی خوانید ، محتوا مانند عکس، فیلم به اشتراک می گذارید .یک سیستم فناوری اطلاعات است که شما را به افرادی که می شناسید متصل نموده و از طریق آنها به افرادی که آنها را می شناسید متصل می کند

اسلاید 17: یادگیری بوسیله ابزارهای یادگیری الکترونیکابزارهای یادگیری الکترونیک ، سیستم های فناوری اطلاعاتی هستند که یادگیری را تسهیل می کنند .

اسلاید 18: مشارکت غیر رسمی برای پشتیبانی از اطلاعات متن باز اطلاعات متن باز : محتوایی است که برای عموم در دسترس، رایگان، و اغلب قابل بروز رسانی است . شناخته شده ترین و معروف ترین این گروه ویکیپدیا نام دارد.

اسلاید 19: Opportunities of E-Collaboration: Good for just about every type of business strategy Focus, differentiation, and overall cost leadershipTop line and bottom lineRun, grow, and transform

اسلاید 20: IT Support for E-Collaborationبرخی سیستم های مشارکت الکترونیک

اسلاید 21: فرهنگ سازمان از منظر سازمانی چگونگی انتخاب فناوری و پیاده سازی آنها برای پشتیبانی از فعالیت اصلی کسب و کار توسط سازمان به فرهنگ فناوری موجود در سازمان بستگی دارد. دارای دوجنبه است : ITفرهنگ ITالف ) سازمان دادن بخش در سازمان ITب) فلسفه سازمان در استفاده از

اسلاید 22: IT - سازمان دهی بخش ITفرهنگ به لحاظ ساختار سازمانی می توان این بخش را به روش های گوناگونی در سازمان قرار داد: الف) سیلوی از بالا به پایین ب) ماتریسیپ) به صورت کاملا یکپارچه در سرتاسر سازمان

اسلاید 23: الف) سیلوی از بالا به پایین در این رویکرد سازمان شما یک بخش یا دپارتمان مختص به فناوری را ایجاد می کند و کلیه ی اقدامات شامل : تامین بودجه ، مدیریت پروژه ، تعیین ظرفیت،پردازش وسایر وظایف برای تایید پروژه های جدید ، تولید گزارش های اختصاصی ، پشتیبانی از وظایف و مانند اینها بایستی ازین بخش عبور کند.

اسلاید 24: ب) ماتریسی دراین رویکرد ننیز هنوز می توان دپارتمان خاص فناوری را یافت اما هدف در اینجا این است که پرسنل را در دپارتمان نگه دارند و آنها را به دیگر بخش ها ارسال نمایند.

اسلاید 25: پ) به صورت کاملا یکپارچه در سرتاسر سازمان در این حالت هنوز دپارتمان مجزا وجود دارد اما بسیاری از کارکنان در واحد های دیگر سازمان جای گرفته اند.

اسلاید 26: در یک سازمان ITوظایف راهبردی: مسئول نظارت بر تمام جنبه های منابع اطلاعات سازمان CIO(مدیر ارشد اطلاعاتی) : مسئول نظارت بر زیر ساخت فناوری اطلاعات سازمان و فناوریهای مرتبط با کاربرCTO(مدیر ارشد فناوری) : مسئول جنبه های فنی تضمین امنیت اطلاعات CSO(مدیر ارشد امنیت) : مسئول تضمین استفاده های اخلاقی اطلاعات CPO(مدیر ارشد حفظ اسرار)

اسلاید 27: IT – رویکرد فلسفی به ITفرهنگ

اسلاید 28: IT – رویکرد فلسفی به ITفرهنگ محور افقی : نشان دهنده ی طیفی از فلسفه هاست که از سازمانهایی که در به کارگیری فناوری اطلاعات پیشگام هستند تا سازمانهایی که منتظر می مانند تا فناوریهای در حال پیدایش خود را به اثبات برسانند.محور عمودی : قرارگیری فناوری اطلاعات از کاملا غیر متمرکز تا کاملا متمرکز گسترده می شود.این شکل دارای دو محور: غیرمتمرکز عمودی : افقی : متمرکزپیشگامانمنتظران

اسلاید 29: ITبرنامه ریزی منابع سازمانی – یکپارچه نمودندر دنیای کسب و کار با مساله ی یکپاره نمودن و کارکردن آنها درکنار یکدیگر سروکارخواهیم داشت.اگر کمی به مدیریت زنجیره تامین و ارتباط با مشتریان در کنار یکدیگر توجه کنید ، متوجه خواهید شد که آنها نیاز به کار با یکدیگر و اشتراک اطلاعات دارند . برای ایجاد زنجیره های تامین قوی که کالاها و خدمات مناسب را درست در زمان مناسب ارایه دهند بایستی دقیقا بدانید که مشتریان ه چیزی را و چه وقتی نیاز دارند. این موضوع بیانگر سیستم های برنامه ریزی منلبع سازمان است که نرم افزار سازمانی نیز نامیده می شود. سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی : مجموعه ای از نرم افزارهای یکپارچه برای مدیریت کسب و کار، حسابداری،مالی ، منابع انسانی و ....ممکن لیست موارد طولانی باشد ولی موضوع اصلی در این بحث این است که این سیستم تمام سیستم های فناوری و نرم افزاری سازمان را دربر گیرد. سیستم های اطلاعات به ارث رسیده نمایانگر سرمایه گذاری عظیم و بلند مدت در یک سیستم نرم افزاری است که بر روی یک موضوع خاص متمرکز است.

اسلاید 30: :ERP شمایی کلی از سیستم

اسلاید 31: : ERPارائه دهندگان

اسلاید 32: : ERP یکپارچه سازی در سیستم

اسلاید 33: در دنیای امروز برای رقابت پایانی نیست.غزاله سادات طباطباییمرضیه رحیمی

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید