کسب و کار فروش و بازاریابی

قیف بازاریابی Marketing Funnel

Marketing Funnel

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
قیف بازاریابی (Marketing Funnel)، یک مدل بازاریابی است که نشان می‌ دهد یک مشتری برای خرید کردن چه مسیری را طی می ‌کند؟ به عبارت دیگر قیف عبارت است از مجموعه ای از مراحل که بازدید کننده قبل از خرید محصول یا هر مورد دیگری مثل ثبت اطلاعات تماس یا دانلود فایل، طی می کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
465 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قیف بازاریابی Marketing Funnel”

قیف بازاریابی Marketing Funnel

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : قیف بازاریابی

اسلاید 2: قیف بازاریابی Marketing Funnel 

اسلاید 3: قیف بازاریابی (Marketing Funnel)، یک مدل بازاریابی است که نشان می‌ دهد یک مشتری برای خرید کردن چه مسیری را طی می ‌کند؟ به عبارت دیگر قیف عبارت است از مجموعه ای از مراحل که بازدید کننده قبل از خرید محصول یا هر مورد دیگری مثل ثبت اطلاعات تماس یا دانلود فایل، طی می کند.

اسلاید 4: بدون شک شما هم از بازدیدکنندگان وب سایت خود خواسته اید که اقدامات خاصی همچون خرید کردن، ثبت نام یا تکمیل یک فرم را انجام دهند. هنگامی که کاربران کاری که شما می خواهید را انجام می دهند، با این کار، بازدیدکننده در مسیری به نام قیف بازاریابی، از فردی که فقط سایت را مشاهده می کند به فردی فعال تبدیل می شود و به اصطلاح ماموریتی که برای او در نظر گرفته اید را به سرانجام میرساند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید