کسب و کارعلوم انسانی و علوم اجتماعیمدیریت و رهبریسایرعلوم اجتماعی و جامعه‌شناسیورزشی

مديريت تعارض و كاربرد آن در تربيت بدنی و علوم ورزشی

صفحه 1:
eee eee

صفحه 2:
۳ 7 ا ‎rep)‏ مدع است 526 مردم هم عكر ديك رك كساني از تعامض و ثضاد خوششان 2-2 نباي 0 ‎١‏ ل بو ‎Pai

صفحه 3:
Conflict: ا ا ل ل 0 ناسازكاريلا كشمكش, | TT ( 0 درگیر باء تصادم, درون‌ستيزي؛ 02 Ye POTTED Oe | 0

صفحه 4:
1-9 ناا 6 اا ا ل 2 5 ‎eat as‏ ""تعارض زماني بوجود مي‌آید که ‎ae‏ در تضاد با یکدیگر قرار ee er ‏اعضاي سازمان به منظور‎ Peep reper Ft aoe) etre eee] Coy ” * تعارض را بايد به عنوان عدم — AS sists sav Sb 52 Gols eee ee. | a. So. ee} ae

صفحه 5:
9 سازمان‌هاي / وززشي © تجربه تعارض دن(خشر#هاي ‎sul jlu calire‏ اك اختصاص یافتن بخشي از ژمان مدیران مياني و ل له © تعارض به عنوان يكي از مشكلات تمامي سازمانها © توانايي در حل تعارضهاي كوجك و بزرك سازمان از ‎OWL Tw aCe 2‏

صفحه 6:
سابقه تاريخي و نگرش‌هاي eS) meet ee Pe eee واکنش‌ها باورها دیدگاه نظریه‌پردازان كلاسيك مدیریت تعارض باید فورا متوقف گردد تعارض ضرورتي ندارد باید تمامي زمينه‌هاي بروز تعارض از بین | تعارض باعث ترس و هراس مي‌شود برود تعارض مضر است تعارض يك عیب فردي محسوب مي‌شود دیدگاه روابط انساني بايد فوراً براي حل تعارض يا از بين بردن | تعارض بطور مكرر در سازمان رخ ميدهد ن وارد عمل شد تعارض بيديدهاي مورد انتظار است ‎Te‏ ؛ ‎aie‏ مثبت باشد ‎lace ns‏ دیدگاه ‎case‏ ‏مدیریت تعارض براي بيشينه‌سازي تعارض در سازمان غیر قابل اجتناب است جنبه‌هاي مثبت تعارض تعارض براي سلامتي سازمان ضروري مدیریت تعارض براي کمينه‌سازي ‎a‏

صفحه 7:
انواع تعارض‌هاي سازماني 1 le mena e eee ene te LES] OPED] E ۲ (۳ 109 gee ا ا 3. تعارض برجسب طرفهاي تعارض الف: تعارض درون فردي | ج. تعارض 7 د. تعارض درون‌سازماني 201111111102

صفحه 8:
0 ۳ perros ‏درون‎ بين قردي

صفحه 9:
‎LI‏ تعارض موجب اختلال در ‎pte eee‏ 0 ‎em 4 / ۲ 8 eee) ‏دیدگاه دوم: تعارض مي تواند مفيد و سازنده باشد.

صفحه 10:
۰ ‎ey‏ ۱ ‎Sor pace gree‏ ۳۹ مت سطح موقعيت ‎mir‏ ید تعارض | تعارض 1 ایستا ‎ne‏ متفیل در مقانل 0 5 حداقل يا ‎A‏ ‏2 = 211 8 انتقاد کننده | ‎wae 0 ae‏ كاركردي 5-5 ‎B‏ ‏سب ‎ee‏ كك اك ‎ae eee‏

صفحه 11:
فرایند تعارَضن / / 4 تعارش به عنهال /ك سلسلبا مراحل به هم بيوسته ‎١‏ 4 6 مدل‌هاي گوناگون ‎all‏ شده در رابطه 5 فرايند تعارض

صفحه 12:
فرایند تعارض از دیدگاه تباین اهداق) \ 0 ۹ ۲ / ۰ تعارض آشکار تعازض محسوس- تعارض درك شده- تعارضن---رقابت براه ‎cer een‏ | / عارض 3 ‎or‏ (اخساس خصومت) («آكاهياز تعارضم . ينهان منايع كمياب 1 3 كت

صفحه 13:
Ben 2010 ۳ 000 even dey منافع/محدود و مننبارك (تخصیص ‎[erpe eer) Fr)‏ 10000 © تغيير اجتماعي؛و سازماني et Yeas | تعارض نقش اک( ۱ 3 ساختار ارزشيابي- پاداشي سازمان استرس‌هاي محيطي

صفحه 14:
۳ ائیترس‌هاي محيطي Rene ERCP CY] a ‏سبك افراد‎ تغيير اإتماعي و سازاماني Pree ee ‏ارئناطات‎ 008 00 > a Or ‏ا‎ ‎۳ ۳ ‏سل و‎ [0 jul plisle Te eee Fe slalles Siauly perros

صفحه 15:
a gene

صفحه 16:
ws? 1۳ | 138 آسانلو |/ 138 ت انجام شده در داخل rea _ ‏تحليل عناضل‎ ‏خلاقيت و رايظمآن‎ 00 0 0 علوماو ارائه الكوي ‎pee nee‏ ‎Cree)‏ ‏برخوزد با تضاد رابطه هوش snails PUI ne tory با راهبردهاي ‎ore ene eeeed‏ Peer ore melee) دانشکده‌هاي رابطه معناوار میان عناصر خلاقیت و شيوههاي تطاد. بهرهجويي بيشتر مديران سازمان ذر مواجهه با تضادهاي دون 1 ‎PT ae oe ee)‏ ۱۳ از ۳ (9۵8/46) در مواجهه با تعارض سازماني از روش رقابتي, 964/40 از روش اجتناب و/ 2 از روش زاه كلكرابي بين هوش عاطفي و مهارتهاي ارتباطي مدیران با راهبرد رقابتي در مدیریت تعارض 9 1m 1۱ ‏ا‎ ‎TPs ee rare veges k Noe eet I ag ‏بين مهارتهاي ارتباطي مديران و انتخاب‎ له 00 ee hee Sem Se ee

صفحه 17:
ارنست گري 1994 1993 9 Tw Red uEre Teme se Rr Tree nee a Reese ior ‏جودو بإاتعدادي از اعضاي فدرالييون‎ ‏مركزي جودوي دانشجويي زاين إكه‎ ‏به دنبال مدرنیزه کردن سازمان"‎ Bury [0 0 Pn cogs veo ener fo 000 ‏ا‎ prey ‏کار داشته‌اند در رويارويي با‎ ‏تعارضات از شیوه اعمال قدرت‎ [1 9 1 eel ‏آدانشگاه كيم مس وی و سر‎ سر وکا ر تداشته اند رتش اجتناب را

صفحه 18:
9 بحت و نتيچه گيري ا ل 9 ل ا ار ال موضوع تعارض واقعبينانه/إلرخورد نمود. eer eRe ee eee on Ne Dee Lene a Agteen [Perry ph eet r hy All ca Speers fe lianconi | ‏هلثر جيزابه جز خدا و عشق بخود‎ | Uwe Lb vlul anal مشغول داشته است. © يزوهشهاي ميداني نشان ميدهد كه مديران حدود 9621 وقت م ل 0 با مباحث نظري و يافتههاي يزوهشي در زمينه تعارض اشنا ‎aLul‏ ل ل © هيجكدام از راهبردهاي مديريت تعارض در تمامي شرايط اثربخش نيست. تعارض مانند بسپاري از بديدههاي ديكر نه فينفسه خوب است و ‎pr a‏ 4

صفحه 19:
| gluac hin culiual gh yiulli @ Rep CYS SC mC peta ‏در‌فواجهه‎ ۱0 easy erat) تلاش در جهت ‎ee‏ 0 4 © با توجه به اينكه ملايران رت همواره ‎peg)‏ وقايع أمختلف در رويدادهاي ‎ITED FIC Dita‏ ا ا 00 فرهنكّي در ورنالشس هستند و ‎Se ory wifes‏ 0[ ‎IN wil olegilrs 9‏ ال 20 ال ا 2 ‎Is] Beg) Fen‏ ا 0 ‎pir)‏ ۳[ ‎(Co Peter Seer ym er) Bru] Preece En) red) rae BOS)‏ مبادرت به آرام ا ‎Ce Seep aT Pen Le 1g] eriet‏ بسياري ار سر ۲ تضادها بت امي نموده و ملزم به استفاده از

صفحه 20:
© تحليل كلان 62 مطالعه حاكي ار آن است که ‎J oly‏ ایلسه ‎Ll‏ ۳۳ تمايل بيشتري ‎co‏ ۳ براي اختلا نشان ميدكيند. .اما هنكامي مزنان /يا راهبرد ‎yee:‏ م اا 00 مي 000 ‏مييابد.‎ ۱۳۹ 2023 flo» yuri ‏افزایش‎ L@ ‏از سبك ذر مديركيت نعاراض بيشتر از هر//سبك‎ ‏ديگري موجب رضایت خاط گروه مي‌شود.‎ © و ۳۳ اینکه در مدیریت مذاکره ۱ همواره ا ا ‎roe) ROCs EO Benet‏ Spar nea ania ae ee erent Cr ‏دانش و بینش و تجربه به منظور تحقق بهره‌وري آموزشي‎ ‏و ورزشي.‎ 1 Coe ep emeser reel 1S MCs stern | ‏سازماني.‎ 7 joylei lb aro agrigo ‏نحوه‎

62,000 تومان