کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت فرایند آموزش مطابق با استانداردهای بین المللی

modiriate_farayande_amoozesh_motabegh_ba_standardhaye_beinolmelali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت فرایند آموزش مطابق با استانداردهای بین المللی”

مدیریت فرایند آموزش مطابق با استانداردهای بین المللی

اسلاید 1: مديريت فرايند آموزش مطابق با استانداردهاي بين المللي ارائه دهنده :دكتر خراساني بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: هدف:به روز شدن بحثهاي آموزش و حرفه اي نمودن آنافزايش مهارتها و دانشها و نگرشهاي آموزشاثربخشي آموزش در كارها

اسلاید 3: استانداردهاي آموزش:استاندارد 10015 سال 1999، آمريكااستاندارد IWA2 (International Workshop Agreement) سال 2004، اروپايي استاندارد ANSI آمريكااستاندارد NTA (National Training Award) انگليساستانداردهاي منطقه اي

اسلاید 4: مدلهاي نياز سنجي:نياز سنجي بر مبناي مدل شرح شغلنياز سنجي برمبناي مدل DACUM (Developing A Curriculum)نياز سنجي برمبناي مدل PAQ نياز سنجي برمبناي مدل PS (Problem Solving)

اسلاید 5: نياز سنجي بر مبناي مدل شرح شغل:شناسايي و احصاء مشاغل و فرايندهاتعريف شغل (در 7 يا 9 كلمه كليدي)وظايف شغلي (متناسب با كلمات كليدي)تدوين استاندارد مهارتتبديل استانداردها به دوره هاي آموزشيتدوين كارراهه

اسلاید 6: تعريف شغل: Job Definitionمعاون اداري مالي فردي است كه هماهنگي، برنامه ريزي، بودجه بندي، تصويب، سازماندهي، نظارت وكنترل اموررا بر عهده دارد.

اسلاید 7: تدوين استاندارد مهارتيعني اينكه فردي كه شغلش تعريف شد چه بايد بداند كه آن شغل را به خوبي انجام دهد

اسلاید 8: تبديل استانداردها به دوره هاي آموزشيممكن است برخي از استانداردهاي مهارت به چند دوره يا چند استاندارد به يك دوره تبديل شودالبته اين كار بايد توسط تيمهاي تخصصي آموزشي انجام پذيردخروجي استاندارد مهارت، دوره است كه به سه دسته تقسيم مي شود :

اسلاید 9: نياز سنجي برمبناي مدل DACUM (Developing A Curriculum) شناسايي و احصاء مشاغل و فرايندهاشناسايي Duties (وظايف كلي)شناسايي Tasks (وظايف جزيي) شناسايي Activities (فعاليتها)شناسايي Stages (مراحل)طراحي نقشه فرايند مراحلشناسايي پودمانهاي آموزشي

اسلاید 10: شغلDutyTaskActivityStage

اسلاید 11: نياز سنجي برمبناي مدل PAQشناسايي و احصاء مشاغل و فرايندهاشناسايي شاغلين شغلنيازهاي آموزشي شاغلينآموزش بر اساس علاقه و طريقه يادگيري فرد شاغل

اسلاید 12: نياز سنجي برمبناي مدل PS (Problem Solving) شناسايي مشكلات سازمانتفكيك مشكلات آموزشي با ساير مشكلاتانتخاب دوره هايي براي رفع مشكلات

اسلاید 13: روشهاي نياز سنجي: روش هاي فردي نياز سنجي پرسشنامه Questionnaires مصاحبه Interview مشاهده Observation (Formal, Informal) تكنيك بحراني Critical Incident Technique مصاحبه از طريق كلمات كليدي Key Information Interview روش هاي گروهي _ مشاركتي نياز سنجي روش اجتماعي بحث روي مشكل Delphi Methods مصاحبه در گروه Focus Group Interview نمايندگان واحدها يا گروهها Nominal Group methods گروههاي غير رسميInformal Group methods

اسلاید 14: طراحي آموزشاهداف آموزشمحتواي متناسب با هدفروش تدريس و يادگيريسازماندهيارزيابي

اسلاید 15: اهداف آموزش:كلي سطح آموزش جزيي سطح + حيطهرفتاريفعل قابل مشاهده ملاك و معيارشرطزمانهزينه

اسلاید 16: محتواي متناسب با هدف: آشناييسطح توانايي تسلط دانشحيطه مهارت نگرش

اسلاید 17: روش تدريس و يادگيري: حين كار ضمن كارتدريس بعد از كار قبل از استخدام بعد از استخدام معلم محوريادگيري فراگير محور

اسلاید 18: سازماندهي (پشتيباني):قبل از آموزشحين آموزشبعد از آموزش

اسلاید 19: مدل اينديانا

اسلاید 20: برنامه ريزي آموزشي(رويكرد سنتي)پيشگفتار مقدمهتدوين اهداف كلان و كيفيتدوين اهداف كمي و خردتدوين استراتژيهاي آموزشتدوين سياستهاي اجراييتقويم آموزشيتدوين ملاك ارزيابي تقويم

اسلاید 21: برنامه ريزي آموزشي(رويكرد استراتژيك)نوشتن چشم انداز آموزش نوشتن ماموريت يا رسالت آموزش تدوين برنامه هانحوه اجراارزيابي برنامه برعكس

اسلاید 22: برنامه ريزي آموزشي(رويكرد استراتژيك)

اسلاید 23: اجراي آموزش انتخاب منابع آموزش استاد محتوا محل آموزش اجراي دوره هامانيتور كردن شاخصهاي اجرايي آموزش

اسلاید 24: ارزشيابي آموزش POT (Performance Oriented Training)PatrickJack PhilipsHoltonCippAtmosphereTaylor

اسلاید 25: POT (Performance Oriented Training) شناسايي عاملهاي آموزشمثلاً : ارزشيابيشناسايي ملاكهاي آموزشمثلاً : ميزان يادگيري، سطح تغيير رفتار، ميزان بهره وريشاخصمثلاً : نمرهاستانداردهاي آموزشمثلاً : نمره از 20 باشد يا نمره از 100تعاليمثلاً : ماكزيمم نمره اخذ شده توسط فراگيران

اسلاید 26: Patrickسنجش واكنش افرادDo They Like It?سنجش يادگيري افرادDo They Learn (Get) It?سنجش رفتار و عملكرد (مدل POT )نتايج

اسلاید 27: راهكار سازمانياولاً ارائه امكانات و تسهيلات جهت آموزشانتخاب و اجراي يكي از روشهاي نياز سنجيانجام طراحي و برنامه ريزي آموزشي توسط گروههاي تخصصيدرنهايت اجراي آموزش با شرايط آموزشي مساعدارزشيابيتشويق نفرات برتر با روشهاي مختلف انگيزشي

اسلاید 28: با تشكر از حوصله شما

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید