کسب و کارفروش و بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در شرکت مخابرات ایران

فهرست شرکت مخابرات ایران و شرکتهای زیر مجموعه معرفی شرکت مخابرات ایران معرفی شرکت ارتباطات سیار ایران ماموریت و چشم انداز مخابرات اصول کسب و کار در مخابرات محصولات خدمات پس از فروش ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان CRMاستفاده از نرم افزار سامانه مدیریت مشتریان اینترنت CRMنمونه ی استفاده از

محمد

21 صفحه
666 بازدید
22 تیر 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
11 در سر کت مخایرات ابران 2

صفحه 3:
شرکت مخابرات ایران و شرکتهای زیر مجموعه معرفی شرکت مخابرات ایران معرفی شرکت ارتباطات سیار ایران ماموریت و چشم انداز مخابرات اصول کسب و کار در مخابرات محصولات خدمات پس از فروش ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان استفاده از نرم افزار 680۸ سامانه مدیریت مشتریان اینترنت نمونه ی استفاده از 60

صفحه 4:

صفحه 5:
>= شرکت مخابرات ايران ‏ 2ك تشكيل شركت مخابرات ايران براى تمركز امور مخابرلتى و ارتباطى در داخل كشور و برقرارى تماس جا ديكر های جهان. در سال ۰ ۱۳۵ شرکت مخابرات ايران از ادغام شرکت سهامی تلفن و آمور تلگراف تأسیس شد. اولین شهری که صاحب تلفن شد تبریز بود. شهر تبریز درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی بنابه موقعیت مهم سیاسی و فرهنگی, مرکز ثقل کشور بود. به همت عده ای از رجال دلسوز دور اندیش ( ازجمله قاسم خان وللی ( که چند سال بعد از لن به عنوان نخستین شهردار تبریز انتخاب شد دارای نخستین مرکز تلفن در ایران گردید

صفحه 6:
0 ” 2 2 شركت ارتباطات سبار ايران ‎LO‏ ‏غلواول ‏شرکت ارتباطات سیار ایران . نخستین و بزرگترین اپراتورشبکه تلفن همراه در ایران است . این شرکت از ‎۱٩‏ مرداد ماه ۱۳۷۳ با واگذاری سیم کارت های دائمی . آغازبه کار کرده و از سال ۱۳۸۶ عرضه سیم کارت های اعتباری را نیزبه سبد محصولات خود افزوده است . همراه اول در سال ۱۳۸۹ سهام خود را در بازار بورس کشور عرضه کرد. شرکت ارتباطات سیار ایرانبه عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات مخابراتی در ایران میباشد همراه اول در کشور رتبه ۱و در خاورمیلنه از نظر تعداد مشترک رتبه نخست. در آسیای جنوبی رتبه هفتم و در جهان در بين ۱۰۰۳ اپراتور تلفن همراه. رتبه نوزدهم را داراست.

صفحه 7:
ماموریت شرکت مخابرات * همگرایی ثابت و همراه . ساده سازی خدمات دیجیتال همه جاو همه وقت . مشتری مداری . نوآوری . ‎OTT‏ مجازی سازی و حاکمیت نرم افزار . * چشم انداز شرکت مخابرات ابران پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال و سفارشی سازی شده براساس خواسته های مشتری در کلاس جهانی

صفحه 8:
اصول کسب و کار مخابرات رعلیت امانت و تلاش در جهت استیفای منافع سهامداران شفافیت در کسب و کار و رعایت حقوق مشتریان نوآوری و خلاقیت در ارلئه خدمات و ایتقاء سطح کیفی خدمات رقابت سالم با سایر فعالین بازار هماهنگی با نهاد نظارتی و حاکمیت

صفحه 9:
محصولات ( تلفن ثابت ) وم[ | * فروش انواع خطوط تلفن * فروش اینترنت پرسرعت ۸۵51 از سال ۱۳۸۱) * فروش کارت تلفن همگانی مخابرات

صفحه 10:
محصولات ( تلفن سیار ) * فروش سیمکارت * الف) داتمی * ب) اعتباری * ج )دیتا pes 58 i ted 6 ‏فروش شارژ سیمکارت اعتباری سم‎ غادادك یر 320007

صفحه 11:
خدمات پس از فروش به مشتریان )) و * کشف مزاحمت * درخواست ریز مکالمات * اعلام و عدم اعلام از ۱۱۸ * خدمات الکترونیک

صفحه 12:
خدمات پس از فروش به مشتریان (تلفن همراه ) سرویس ویژه خاص فعالساز القن مات مزاحمت تلفنی PUK, al Leas ast! PIN 8 ۳ اصلاح یا تغییر نشان تقسیط و دایری مجدد خودکا

صفحه 13:
ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان در هر دو بخش تلفن ابت و سیار به دو صورت شكل مى كيرد ‎Qa‏ احضورى ( مراجعه به امور مشتركين و دفاتر خدمات ارتباطى در سطح شهر) ۳۰ ‎۷ ‘amet et ‏الف ) مراجعه به سایت ‏1111.1 ۷۷۷۷۷۷ همیله ایل ‏۲ ۵ اش رکنم خابیاناییلن ‏۲ اشر کت خابیانابیلن- منطقه قسم ‏ب ) استفاده از سرویس ها و خدمات غیر حضوری

صفحه 14:
ارائه خدمات و ارتباط با مشتريان همراه اول ه ۰ + ه وا ات كن هه ره Hie ops ‏محصولات وخدمات‎ bbe ee 6 هی 0 برا سرطايق

صفحه 15:
ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان مخابرات ابران

صفحه 16:
راه های ارتباطی با مشتریان مراجعه به سایت مخابرات استانی (منطقه قم)

صفحه 17:
لستفاده از نرملفزار 8۱ * همانطور که گفته شد : شرکت مخابرات از ابتدای شروع بکار خود در زمینه تلفن ثلبت فعال بوده سال ها بعد تلفن همراه همبه آن اضلفه شد و درسال های اخیر اینتینت هم‌به لین مجموعه افزوده شده است وعی توان گفت در حال حاضربه یکی از شرکت هایی با تعدادمشتریان بسیار بالا تبدیل شده است و از لین جهت 0 در لین شرکت نقش و جایگاه ویه ای می تولند داشته باشد وچنانچه لین شرکت نتولند بدرستی پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد واضح است که نمی تولند نقش خود را به درستی ایفاد نماید و در این مسیر موفق نمی باشد .

صفحه 18:
: توضیح * امروزه. شرکت های مخابراتی چالش پایین نگه داشتن هزبنه های عملیاتی را تجربه می کنند. آنها تلاش مى کنند تا سهم مشتری. حفظ مشتری و در آمدها را با توسعه خدمات جدید افزایش دهند. آن ها برای غلبه بر این چالش هاء بر روی استراتژی ها و نرم افزار ۹ سرمایه گذاری می کنند. در حقیقت نرم افزار ‎CRM‏ به اپراتورهای مخابراتی در مدیریت و کنترل فرایندهای مرتبط با مشتری کمک می کند. ‎oly‏ حل های نرم افزار ‎GL CS yd gly CRM‏ مخابراتی با ارائه ابزارهایی برای شناسایی و حفظ مشتریان سودده. توانایی رقابت با سایر شرکت ها را فراهم می کنند. نرم افزار ۲181 کمک می کندتا مسایل مربوطبه سرویس دهی ربا تیکت های اعلام مشکل, بررسی و سریعاً رسیدگی و بر طرف نماییم. در افزار 181 در کاهش مشکلات و بستن تیکت های اعلام مشکل مهارت دارد.

صفحه 19:
سامانه مدبربت مشتریان آینترنت شر کت محابرات oly! ‏شرکت مخابرات . در بخش فروش و پشتیبانی 81051 جهت سهولت ارائه‎ ‏استفاده می نماید . ابتدا در‎ 1٩1۷1 ‏خدمات و ارتباط با مشتریان از سامانه‎ ‏مخابرات های استانهای کشور. کاربران و مشتریان از نرم افزارهای مختلفی‎ ‏در این زمینه استفاده می کردند. اما در حال حاضر در همه مناطق مخابراتی‎ ‏استانها. کاربران واحد پشتیبانی ۵۵51 و مشتریان . از یک نرم افزار‎ ‏یکپارچه و واحد استفاده می نمایند.‎

صفحه 20:
جمع بندی رشد و توسعه تحولات در عرصه فناوری و ارتباطات موجب شد لین صنعت متملیز از سایر صنایع . روند رو به رشد خود را ادامه دهد. در لين ميان "شرکت مخابرات ایران " به عنوان اپراتور غللب کشور توانسته است همگام با روند صنعت در جهت ارلئه خدمات نو و رضایت مشتربان با استفاده 3 ‎CRM‏ گام برداشته و در سطح کشور پیشرو باشد و حدود قریب ‎۹٩‏ درصد از مشترکان تلفن ثلبت و ۶۱ درصد از مشترکان تلفن همراه کشور در شبکه مخابرات ایران . لین شرکت را در منطقه‌بی رقیب معرفی نموده است.

صفحه 21:
با تشکر از توجه شما

39,000 تومان