کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بیمه

CRM-5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فهرست مقدمه مفهوم CRM و چگونگی کمک به کسب و کارها در صنعت بیمه کاربردCRM در شرکت های بیمه مزایای CRM در شرکت‌های بیمه صنعت بیمه از جمله مهم­ترین صنایعی است که در سال‌های اخیر نرخ رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و نقش مهم و حساسی را در رشد و توسعه اقتصادی کشورها ایفا کرده است. صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص­های توسعه یافتگی کشورها، از یک سو به عنوان یکی از عمده­ترین نهادهای اقتصادی مطرح می باشد و از سوی دیگر، فعالیت سایر نهادها را پشتیبانی می­کند. یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که باعث موفقیت و رشد و بقاء شرکت‌های بیمه در یک محیط پر از تغییر، با رقبا و شرکای تجاری گوناگون و سرسخت می‌شود، بازاریابی است. امروزه بازاریابی بیمه به خصوص در امر آموزش بیمه و تعلیم و تربیت بیمه‌گر و روابط با مشتری، اهمیت بیشتری پیدا کرده است، ولی نکته‌ای که باید به آن توجه شود، این است که با توجه به تغییرات مداوم در محیط، روش بازاریابی نیز ملزم به تغییر از حالت سنتی به حالت مدرن است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
536 بازدید, 5 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بیمه”

مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بیمه

اسلاید 1: موضوع: CRM در صنعت بیمه

اسلاید 2: فهرستمقدمهمفهوم CRM و چگونگی کمک به کسب و کارها در صنعت بیمه کاربردCRM در شرکت های بیمهمزایای CRM در شرکت‌های بیمه

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید