کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

CRM

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فهرست مطالب مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری چیست ؟ رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری CRM و بازاریابی رابطه CRM در برابر بازاریابی و فروش چرا CRM برای شرکت ها مهم است ؟ انواع CRM و پشتيبانى فناورى اطلاعات سطوح مدیریت ارتباط با مشتری طبقه بندی برنامه های کاربردی CRM سوء برداشت ها از مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری ، وفاداری مشتری و عملکرد کسب و کار الگوی زنجیره رضایت – سود رضایت مشتری وفاداری مشتری الگوی دو بعدی وفاداری مشتری چرا شرکت ها CRM را اجرا می کنند ؟ مزایای سی. آر. ام کدامند ؟ چه تفاوتی بینCRM و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد؟ هدف مدیریت روابط با مشتری مبداء و سرچشمه فناوری سی. آر. ام کاربردهای CRM مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی – E-CRM دامنه E-CRM ارائه خدمات به مشتری بر روی وب سایر ابزارهای ارائه خدمات به مشتری علل شکست CRM چگونگی اجرای CRM برای جلوگیری از شکست علائم نیاز کسب و کار شما به نرم افزار CRM مزایای نرم افزار CRM CRM یا مديريت ارتباط با مشتريان تلاشى سازمانى در جهت به دست آوردن و حفظ مشترى است . مى داند كه مشتريان ، هسته يك كسب و كارند و موفقيت يك شركت به مديريت مؤثر روابط با آنان وابسته مى باشد . CRM بر ساختن روابط بلند مدت و با ثبات كه بر ارزش مشترى و شركت مى افزايد ، تمركز مى نمايد .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
763 بازدید, 9 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت ارتباط با مشتری CRM”

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

اسلاید 1: مدیریت ارتباط با مشتریCRM 1

اسلاید 2: 123456مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری چیست ؟رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریCRM و بازاریابی رابطهCRM در برابر بازاریابی و فروشچرا CRM برای شرکت ها مهم است ؟فهرست مطالبآموزش بازاریابی

اسلاید 3: 789101112انواع CRM و پشتيبانى فناورى اطلاعاتسطوح مدیریت ارتباط با مشتریطبقه بندی برنامه های کاربردی CRMسوء برداشت ها از مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری ، وفاداری مشتری و عملکرد کسب و کارالگوی زنجیره رضایت – سودفهرست مطالبآموزش برندسازی

اسلاید 4: 131415161718رضایت مشتریوفاداری مشتریالگوی دو بعدی وفاداری مشتریچرا شرکت ها CRM را اجرا می کنند ؟مزایای سی. آر. ام کدامند ؟چه تفاوتی بینCRM و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد؟فهرست مطالبتکنولوژی بازاریابی

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید