مدیریت استراتژیک (تعیین چشم انداز و ماموریت
اسلاید 1: تعیین چشم انداز و ماموریت
اسلاید 2: نيروها و روندهاسياسياقتصادياجتماعيتكنولوژيكيآموزشيفيزيكيقانونيمنابع كليدي كنترلكنندهارباب رجوعمشتريماليات دهندگاناعضاءوضع كنندگان قانونرقبانيروهاي رقابتيهمكاراننيروهاي همكارمنابع• انساني• اقتصادي• اطلاعاتي• شايستگيها• فرهنگياستراتژي كنوني• كل سازمان• يك بخش سازمان• فرايند تجاري• عملكرديعملكرد• كارنامه • شاخصها• نتايج• تاريخچهمحيط خارجيمحيط داخليبرنامهريزي استراتژيكمديريتفرصتها و چالشهانقاط قوت و ضعفمسايل استراتژيك• رويكرد مستقيم• رويكرد اهداف• رويكرد تصور موفقيت• رويكرد غير مستقيم• رويكرد نگاشت بيضوي• رويكرد بحرانها• رويكرد تحليل سيستمها5تدوين استراتژي فرايند پنج مرحله اي نگاشت بيضوي پيش نويس برنامه استراتژيك6 بررسي و اتخاذ برنامه و استراتژي7توصيف سازمان در آينده (چشمانداز موفقيت)(اختياري)8اجراء9ارزيابي مجدد فرايند برنامهريزي و استراتژي• حفظ، تغيير يا ادامه ستراتژي• طراحي سيستم مديريت استراتژيك101توافق مقدماتیارزیابی آمادگیطراحی برنامه2دستورات و تکالیفالزاماتانتظارات3ماموریت و ارزشهامقاصدنظرات سهامدارن1-4محیط خارجی2-4محیط داخلیپروژه مدیریت استراتژیک – مروری بر گام ها براساس مدل برایسون
اسلاید 3: پروژه مدیریت استراتژیک – تدوین چشم انداز و ماموریت - فهرست فعاليتها عناوينتدتعیین چشم انداز و ماموریتوین بیانیه چشم انداز و ماموریتمروری بر مفاهیم
اسلاید 4: پروژه مدیریت استراتژیک – تدوین چشم انداز و ماموریت – در مدل دیویدابعاد تدوین ماموریت در مدل مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید:مشتریان کالاها و خدمات بازارها (از نظر جغرافیایی) فن آوری توجه به بقاء، رشد و سودآوری فلسفه وجودی (شامل باورها، ارزشها، اصول اخلاقی و آرزوها) برداشت از خود (عامل تمایز یک سازمان از سایر سازمانها و مزیتهای رقابتی عمده آن) توجه به افکار عمومیتوجه به کارکنان
اسلاید 5: پروژه مدیریت استراتژیک – تدوین چشم انداز و ماموریت – در مدل دیویدماموریت شرکت توسعه 2 مپنا:شرکت احداث و توسعه نیروگاه های سیکل ترکیبی مپنا (توسعه 2 مپنا) به عنوان پیمانکار عمومی در اجرای طرح هاي صنعتي با تمركز بر حوزه انرژي و طرح های نیروگاهی در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت می نماید. اين شركت با تكيه بر نيروي انساني با تجربه و نوآور، مدیریت بهینه پروژه و شبکه شراکتهای مطمئن و کارآمد در راستای کسب رضایت مشتریان تلاش مي نمايد.
اسلاید 6: پروژه مدیریت استراتژیک – تدوین چشم انداز و ماموریتآرمانجهان بینی محوریاصول ارزشیهدف نهاییپیش بینی سیمای آیندههدف جسورانه و آرمانیبیان روشن(دلپذیر)
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.