کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت استراتژیک پیشرفته_فصل ششم-محیط صنعت وتحلیل رقابتی

modirit-9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک پیشرفته_فصل ششم-محیط صنعت وتحلیل رقابتی”

مدیریت استراتژیک پیشرفته_فصل ششم-محیط صنعت وتحلیل رقابتی

اسلاید 1: مدیریت استراتژیک پیشرفته نگارنده: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی شماره دانشجویی: استادمربوطه:

اسلاید 2: فصل ششممحیط صنعت و تحلیل رقابتی

اسلاید 3: مقدمه شدت رقابت دریک صنعت را نمی توان تصادف دانست، بلکه رقابت دریک صنعت ریشه در ساختار اقتصادی آن دارد و فراتر از عملکرد رقابتی موجود می باشد.ماهیت رقابتی در یک صنعت بستگی به پنج عامل اساسی رقابتی دارد:رقبای موجود درصنعترقبای بالقوه خریدارانتأمین کنندگانمحصولات جایگزین

اسلاید 4: نقش تحلیل صنعت درفرایند تدوین استراتژیماهیت تدوین استراتژی عبارت است از مرتبط کردن یک شرکت به محیط اطرافش . اگرچه محیط مربوطه خیلی گسترده است و عوامل اجتماعی، اقتصادی را شامل می شود، ولی جنبه های کلیدی محیط شرکت، صنعت و صنایعی است که شرکت در آنها رقابت می کند.

اسلاید 5: روشهای تحلیل صنعتی و رقابتی دربررسی عوامل خارجی و محیطی، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی شرکت ها شناسایی می شوند تا مدیران بتوانند با تدوین استراتژی های مناسب از فرصت ها بهره برداری کنند و اثرات عوامل تهدید کننده را کاهش دهند و یا از آنها پرهیز نمایند.

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید