تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۴ اسلاید

alrza

صفحه 1:
OUTSOURCING COMM UNICATION ‏یی ت‎ 57۸۵۷ ۸ srarcy ASSESSMENT SOFTWARE. BUSINESS ۷ ‎orstvc: THIRD PART‏ مه ‎FEEDBACK RELATIONSHIP, C)LJ

صفحه 2:

صفحه 3:
رکه نان ‎toga ye gg‏ تارای تارب ماوت و موی اس م۳ ۳۳۳ = Soe! اس این تعریف مدیریت هم علم است وهم هنرا و 1 وی ذلتی است. فرایند مدیریت را : برنامه ریزء ‎slash tad‏ تحو که اخت وظایف. دسته بندی وظلیف وبرقراری رابطه بین آنان) ۰ تامين ین و من ملع اسان )نوت ه هلت نمی رسد به میرن بخشی ارو ايف مدیران

صفحه 4:
ی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت. ۱ هرریک از این مسائل» ادحلهاى مختلف در مورد ۵ بی ر

صفحه 5:
گرفته و بازخورد مناسبی از لن دریافت نموده‌اند. بازاریابی خود به شاخه‌های متعددی 5 دود و دانشگاه‌ها سعی در.پرورش متخصصین در شاخه‌های مختلف لین علم نموده‌اند. توان به شاخه‌های متعددی تقسیم کرد که مهم‌ترین آن‌ها بازاریلبی داخلی و بازاریلبی

صفحه 6:
6 سازمان‌های دولتی و خصوصى. در دانشكده حقو 0 گی آغاز کرده سیس این رشته در مقاطع و گرایش‌های مخت ف و در دانشگاء3 ۲ ‎ee‏ ترش يافته و همینک در غالب دانشگاه‌های دولتی: آزاد و پیام نور ارائه می‌گر*۱ ‎

صفحه 7:
‎cane‏ وبازار کار: تارن تیان اب وشتهبا آ تاه وضاح ی ها روسا ار سازمان تور ای مدیریت و سازماندهی و تکنیک‌های مختلف تصمیم گیری دارند قدرت حل مشکلات را پیدا می ‎Se, oe ene ekg‏ و ا ‎Sele Oe ate gio rota ie Le‏ ‎OGRE‏ مشنول به کار شوند. ‎۳۱۲۱۷ ‏اي مختل ف :این رشته دارای گرایش‌های مختلفی می‌باشد که عبارتنه از‎ ٩ ۱9 ۳ ‏گذاری (استراتزیک» بازاریابی بین‌الملل» تحول سازمانی» مالی» بیمه. بازرگانی بین‎ 8 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
استراتژیهای سازمانی» شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آز خت ای ‎Lass‏ ‏اس ‎a‏ را داشته و نسبت به سایر گرایش‌های مدیریت با توجه به نبود رشته‌ای جایگزین از بازار کار مناسبى برخوردارند. ضمن اينكه دانشجويان لين رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و 0 لوه ايجاد تجارت موفق شانس زيادى براى موفقيت در حيطه كار ريشى ‎St‏ ‏آبها و تشكيل كسب و كار جديد دارند. مشاوره در امورد تجارى و بازار يلبى و بازارسازى در اور باررگاتی نسازمان‌ها نیت جوم خیطته ‎lb Gal SS‏ میرادن ۱۱۲۰ ‎a ee‏ ارندن برخی دوره‌های کاربردی در

صفحه 9:
مدیران اجرایسی در: صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند یا در سمت مشاور مدیریت انظار می‌رود لين فارغ التحصيلان يس از كسب تجربيات كافى بتوانند 1 هی ب یشتری را در سطوح بالای سا زان عهده‌دار شوند. علاوه ‎٠‏ ‏مىتوانند در كارهاى يؤوهشي ات است. مشغول بكار من لازم است: کر شود مؤفرواست: اريجملد اين كديا گرفتن مدرک دكترا از دالشگاه‌های معتبر می‌توان به.آموزشن:در:دانشكاءها: يرداخت:

صفحه 10:
سیاستگذاری بازرگانی ایجاد شد. اين رشت ات ‎Retina‏ ‏مقطع دکترای تخصصی می‌باشد. درخصوص برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های بنگاه‌های اقتصادی است تاریخچه به وجود آمدن رشته‌ای تحت ‎Strategic Management) S331 | Cts gigs‏ 46 جهان چندان طولانی نیست وبه نیمه دوم قرن بیستم می‌رسد. طراحان دوره‌های دانشگاهی مدیریت در گشور آمریکا تصمیم می‌گیرند درس جدیدی برای دانشجویان دوره کارشناسی مدیریت بازرگلنی طراحی گنند که پیشرفته‌ترین درس دوران تحصیلی و دربرگیرنده و جامع دروس متعددی باشد که آن‌ها طی 8 خود خوانده‌اند و مطالیی در لن طرح شود که به دانشجویان و مدیران ۵ ۴۳ 77 تصمیمگیری‌های کلان و مدیریتی یاری رساند. به این ترتیب درس سیاستگذاری بازرگانی در برنامه 4 1 3 9 شکده‌های ,با رگانی,_ جای .رفت.وبه مرور. خود چه رشته‌ای مستقان در سطع. کارشنا ۰۰ ۲ 5 دکترای عمومی و تخصصی مدیریت و بازرگانی تبدیل شد. همان‌طور که اشاره شد عنوانی که در ابتدا رای ‎Ses ac Sepia ate‏ توت وت مرو" از عناوین دیگری مانتد «استتراتژی بازرگانی اکستب وکار؟ اتزی و تتباست کستب وکا و هایت اما اصطلاح «مد‌بربت انستعرانژیک» بیش از بغیه موزه توجه قراز گرفت و بات iq

صفحه 11:
اری شده در بازار می‌باشد. علم بازاریابی ‎١‏ |[ ممبسدكى بيار زياد با:مديريت استراتؤيى حر بسيارى أز موارد جه-صورت تركيبى ‎Pe‏ و استراتوی‌های خود را با استفاده از علوم و ز انشمندان این رمینه می‌نوان به ایگور انست آشاره نمود که و۱۳۱ 0 عم نوین در دنیا می‌باشد. 1 1

صفحه 12:
عمودی. هر یک از زیر شاخه‌های ‎oo‏ ضمن تبعیت از ‎i‏ ی اين ‎oats 0 “Ie‏ ا ا اي | أز كرايشهاى مديريت بازركانى مىتوان به بازاريابى بينالمللء بازاريابى داخلىء بازاریابی» مدیریت مالی و بیمه و تحول اشاره کرد. باتصویب كاركروه تحصيلات تكميلى دانشكاه آزاد اسلامی در دوره جدید رونمایی از رشته مدیریت بازرگانی. چند گرایش جدید از جمله و استراتدیک و کارآفرینی به مجموعه‌های زیر شاخه قبلی اضافه گردید جنان ۰ صورت دقیقتر بخواهیم ذکر کنیم. این رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش‌های مختلفی می‌باشد که بر اساس آخرین تغیبرات (مصوبه مورخه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ شورای تحول و 1 / ارتای علوم انتانی شورای عالی اقلا فرهنکی) عبارد :زا یی بازگلنی ناملا | | -تجارت اکترونیکس» مدب بست استرانو کته بازگانی داخلسي ‎cable Egat Sy‏

صفحه 13:
ی براى أن سمت مديريت. ‎atl il‏ مارگ تحصیلی مدریتی دی ماد اجرایی /۷18 ۰ مهندسی صنایع و ‎Spas‏ Pa ge nen Cy oe 60 هی قنی مرتبط با زمینه فعالیت سازمان و صنعتی که شرکت در تن ۴ أذ مهندسى مكانيك. مهندسى برق و متالورژی به شرط دارا بودن دانش تئور: ۲ ۴ مهارت های ۳ مدیریت بازرگانی نیز امکانپذیر می باشد. 7 حداقل سابقه مورد نیاز جهت انتخاب مدیر واحد بازرگلنی برای یک سازمان بین هفت تا ده 1 سال می باشد که ! زمان سابقه کار با توجه به سازمان و شرایط آن متفاوت.

صفحه 14:
- آشتایی کامل با مسائل موبوط به فروش داخلی وخارجی - توانایی تهیه گزارش های متنوع در مورد حوزه آمور فروش شرکت آشنایی با تجارت الکترونیک -آشنانی کامل با مقرات و قوانين مربوط به امور تجارت

صفحه 15:
1 1 ۹ واستحدام نیروهای واحد بازرکلنی» ارزبابی عملکود لن هاء انجام نشویو ‎ee‏ 0 مسئولیت ها و وظای 1 بازرگانی بایستی گزارش های دوره ای از عملکرد سازمان را در بخش فروش تهیه و اراثه نما ۳ ی باید در خصوص سیاست های کلان شرکت. اهداف تجاری سازمان و برنامه های استراتژیک ی فروش را از مدا بت عافل دربافت کرد وسجوت بديل 1 اجرا و دستیابی به اهداف تعیین شده. کوشش.

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
شات و زمان درخوا درخواستی روند خرید ملزومات. مواد اولیه. لوازم یدکی و مصرفی و دیگر تجهیزات و ابزارآلات ین و به روزآوری شرح وظایف پرسنل واحد بازرگانی مراحل گشایش اعتبار,حمل و ترخیص کالا به منظور در نظر گرفتن آن ها در برنامه سفارش

صفحه 19:
اب و متصوب شده. دارای کلیه مهارت های مندرج در بالا باشد باز هم نیاز به گذراندن برخی دوره های آموزشی را دارد. آموزش همچنین یادگیری. فرآیندی مداوم و پیوسته ا

صفحه 20:
او ستجش رضایت: مدیریت برند و برندسازی روز واردات و صادرا

صفحه 21:
- اصول و فنون مذاکره موفق

صفحه 22:
دك = سيستم هأى أطلاعات مديريت - هوش تجارى ‎eee‏ ‏7 مدیریت استراتژیک 7 اصول مدیریت - مدیریت بحران - روش های کاهش هزینه - برنامه ریزی» مدیریت و کنترل پروژه - کار تیمی

صفحه 23:

صفحه 24:
he > eof ‏م‎ < 1 1 8 1 ea we &e manage » outcomes goal inverts? 8.70 8 =: business ۳ —— ‏ليا‎ 83 8 2 8: Es S deciding ‏ع‎ ‎0 functions activities £3 "iio 2s coor inatio! ‘Management’. corporate interper sonal 2 mana er accomplish 8 Jobjectives : 5 ‏سس 929 برع‎ plan stot ecto 225° rk 2 S a 1 ‏و‎

39,000 تومان