کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت بهبود عملکرد

modirit-behbod

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت بهبود عملکرد”

مدیریت بهبود عملکرد

اسلاید 1: مدیریت بهبود عملکرداستاد :دانشجو :

اسلاید 2: تعاریف سطح عملکردچارچوب مقیاس رتبه بندی می‌تواند رفتاری با عملکرد خوب متوسط نامناسب باشد یا به شکلی ساده تعدادی نقطه روی یک پیوستار نشان می دهد نقاط مقیاس با تکیه گاه ها در مورد اخیر ممکن است با حروف الفبا ( a,b,c,..)، با اعداد (1،2،3و...)یا با حروف اول (مانند Ex برای عالی و...) تعریف شوند که نشانگر ماهیت نسبی مقیاس می باشند. نقاط مقیاس ممکن است به صورت توصیفی نشان داده شوند (عالی، متوسط، غیر قابل قبول)مقیاس های رتبه بندی مشخص شده به صورت رفتاری (BARS) در پی تلاش برای کاهش خطاهای رتبه بندی که برای مقیاس های گرافیکی معمول می‌شد طراحی شده است اعتقاد بر این است که توصیفات رفتاری در چنین مقیاس هایی، رتبه بندی کارکنان در مفهوم گسترده با تمرکز بر رفتارهای کاری خاص را میسر نخواهد ساخت. ولی تحقیق نشان داده است که مقیاس های مبتنی بر رفتار، انتظارات اولیه را برآورده نکرده اند.

اسلاید 3: به نظر می رسد افراد رتبه بندی کننده به هنگام رتبه بندی، بدون توجه به کانون مقیاس رتبه بندی، کمتر به رفتارهای خاص اتکا می‌کنند و بیشتر به ارزیابی عمومی خود از هر یک از کارکنان متکی می باشند. این ارزیابی های عمومی آزاد، اساساً بر حافظه و ارزیابی فرد رتبه بندی کننده از رفتار کاری واقعی تاثیر می‌گذارند.بسیاری از سازمان ها در به کار بردن کلمات برای تعریف هر ۱۰۰ مقیاس بسیار احتیاط کردند با این امید که این امر دقت و سازگاری بیشتری در رتبه‌بندی ها ارائه خواهد کرد. توصیفات مفصل ممکن است مفید باشند، ولی میزان مفید بودن آنها تا حد خاصی است. با وجود دقت بسیار در این توصیفات، همیشه امکان قضاوت های ذهنی وجود خواهد داشت؛ از این رو اهمیت اقدامات بعدی برای ارتقا فهم چگونگی به کارگیری تعاریف مقیاس ، بعدا در این فصل مورد بحث قرار می گیرد.

اسلاید 4: تعاریف مثبت - منفی قبلاً تعاریف از یک توصیف خیلی مثبت مانند« استثنایی» شروع و به یک توصیف منفی مانند« غیر قابل قبول» ختم می‌شدند. مثال زیر نمونه ای از این تعاریف است:A : عملکرد برجسته در تمام ابعادB : عملکرد برتر عمدتاً بالاتر از الزامات معمول شغلC : عملکرد نسبتاً خوب که الزامات معمول شغل را احراز می‌کند. D: عملکردی که در حد الزامات شغل نیست. ضعف واضحی که نیازمند بهبود است شناسایی شده است E : عملکرد غیر قابل قبول. راهنمایی مداوم لازم است و عملکرد بسیاری از ابعاد شغلی زیر استاندارد می باشد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید