کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت فرایندهای سازمانی

modiriat-farayanhaye-sazmani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت فرایندهای سازمانی”

مدیریت فرایندهای سازمانی

اسلاید 1: 111

اسلاید 2: 2مديريت فرآيندهاي سازماني پاییز 1399

اسلاید 3: 20/01/144313

اسلاید 4: 20/01/144314

اسلاید 5: 5لايه دانش‌ها، مهارت‌ها، سيستم‌ها و ابزارهالايه ارزش‌هاماموريت/چشم‌اندازلايه ماموريتلايه فرآيندهارابطه طبيعي علت و معلولي در لايه‌هاي نقشه راه تعالي

اسلاید 6: 16فرآ يندمجموعه اي از فعاليت هاي منظم ,متوالي ومتعامل است كه با بكارگيري منابع وروديها را به خروجي هاي مورد نظر (مطلوب مشتري )تبديل مي نمايد.

اسلاید 7: 20/01/144317

اسلاید 8: 20/01/144318

اسلاید 9: 19فرآيندProcess 1Process 2Input 1Output 1Input 2Output 2

اسلاید 10: 20/01/1443110

اسلاید 11: 20/01/1443111

اسلاید 12: 20/01/1443112

اسلاید 13: 20/01/1443113

اسلاید 14: 20/01/1443114

اسلاید 15: شعار استاندارد ISO 9001:2008آنچه را كه مي‌گوئيد، مكتوب نمائيد و آن ‌چيزي را كه مكتـوب كرده‌ايد انجام دهيد و به طور مـداوم بهبـود دهيــد.15

اسلاید 16: 16اهم ديدگاه‌ها در استاندارد ISO 9001امكان بهبود مداوم اثربخشي در فرايندهاي سازمان لزوم مشتري محوري بيشتر و لزوم قرار گرفتن مشتري در كانون تصميم‌گيري سازمان. تغيير نگرش از تكه‌تكه ديدن سازمان به فرايند نگري در سازمان لزوم پرداختن به منافع طرفهاي ذينفع (نگرش Win-Win) لزوم سازگاري با ديگر استانداردهاي سيستم‌هاي مديريتي لزوم حذف الزامات غير ضروري (نسبت به ويرايش‌هاي قبل) ضرورت اندازه‌گيري فرآيندها بمنظور تعيين ميزان اثربخش بودن آنها

اسلاید 17: 1- سازمان مشتري گرا 2- رهبري 3-مشاركت كاركنان 4- نگرش فرآيندي 5- نگرش سيستمي در مديريت 6- بهبود مستمر 7- نگرش واقع گرايانه در تصميم گيري 8- ارتباط سودمند متقابل با تأمين كننده8 اصل سيستم مديريت كيفيت 17

اسلاید 18: 118نگرش فرآينديبراي دستيابي مؤثرتر به نتايج مطلوب بايد سازمان ها بياموزند به جاي مديريت فعاليتهاي مجزا و بخشي شده، فعاليتها و منابع سازمان را در قالب فرآيندهاي مرتبط به هم مديريت كنند. اينكار مستلزم دستيابي به يك نگرش فرآيندي است.به عمل شناسايي و مديريت نظام مند فرآيندهاي موجود در يك سازمان و به ويژه تعاملات ميان چنين فرآيندهايي {نگرش فرآيندي} مي گويند.

اسلاید 19: برون سپاری فرآیندها*حصول اطمینان ازاعمال کنترل سازمان*تعریف نوع وگستره کنترل این فرایندها با تاثیر پذیری از عوامل الف:تاثیر بالقوه فرآیند بر توانایی سازمان در ارائه محصول/خدمتی که با الزامات تطابق داردب:میزان مشارکت در کنترل فرایند ج:توانایی دستیابی به کنترل لازم از طریق اعمال بند 7-4استاندارد سيستم مديريت كيفيت 19

اسلاید 20: گستره مستندسازي مي‌تواند به دلايل زير متفاوت باشد:اندازه و نوع سازمانپيچيدگي فرآيندها و تأثيرات متقابل آنهاصلاحيت نيروي انساني20

اسلاید 21: 20/01/1443121

اسلاید 22: 20/01/1443122

اسلاید 23: 20/01/1443123

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید