کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت هزینه های کیفیت

Process Management

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت هزینه های کیفیت”

مدیریت هزینه های کیفیت

اسلاید 1: مديريت هزينه هاي كيفيت

اسلاید 2: Why Process Management?Data ProtectionInformation SecurityHealth & Safety - OHSAS18001Codes of PracticeCustomer requirementsAccounting Practice, LawInst. Of MarketingCustomer SatisfactionSales best practiceFinanceQualityManagerOperationsITPersonnelEnvironmentalOfficerIIPCPD Best PracticeLawISO9000BEMTools and TechniquesMarketing /Customer ServiceISO14001Emission controlLawOneFully Integrated BusinessManagement System?A Process = A sequence of activities

اسلاید 3: هدف سيستم مديريت كيفيتبيشترين هزينه كيفيت زماني واقع مي شود كه قطعه معيوب به دست مشتري مي رسد و در واقع كشف عيب به وسيله مشتري انجام مي پذيرد . زماني كه يك قطعه معيوب از طريق بازرسي ، تست و چك كردن توسط كارخانه يا سازمان خدماتي مشخص مي شود هزينه كمتري نسبت به حالتي دارد كه قطعه معيوب توسط مشتري كشف مي شود . اگر برنامه كيفيت يك سازمان خدماتي و يا توليدي به سمت جلوگيري از ضايعات و بهبود مستمر كيفيت باشد ، ضايعات و هزينه هاي ناشي از ضايعات به طور واضحي مينيمم خواهد شد .  

اسلاید 4: نمودارمقايسه هزينه هاي كيفيت$ $ $ كمترين هزينه هزينه كمتر بيشترين هزينهجهت جلوگيري از ضايعات واحد توليدي يا سرويس خدماتي مشتري قطعه يا خدمت و بهبود مستمر كيفيت قطعات يا خدمات معيوب را را در قسمت خدمات و ياسيستم مديريت كيفيت شنا سا يي كرده و آن و يا توزيع كالا كشف ميكند .طراحي برنامه ريزي و اصلاح ميكند . سازماندهي ميشود .

اسلاید 5: موفقيتهاي اخير در زمينه هزينه هاي كيفيت در نتيجه تجديد نظر در مدل كلاسيك هزينه بهينه كيفيت حاصل شده است . هزينه كيفيت بالاهزينه خرابيهزينه هاي پيشگيري و بازرسيهزينه بايت هر واحد كالاي باكيفيت كيفيت تطابق0100مدل كلاسيك هزينه بهينه كيفيت

اسلاید 6: دلايل فزاينده اي وجود دارد كه فرآيندهاي بهبود و پيشگيري جديد به خودي خود باعث افزايش كارايي مي باشند . تكنولوژي جديد و رباتها و ساير فرمهاي اتوماسيون نرخهاي خطاي ذاتي مواد و محصولات در حين فرآيند و بازرسي و تست اتوماتيك, خطاهاي بشري بازرسي را كاهش داده اند . اين پيشرفتها سبب ايجاد توانايي شده است كه دستيابي به هزينه محدود كيفيت را امكان پذير مي سازد .مدل جديد هزينه كيفيتكيفيت تطابقهزينه بابت هر واحد كالاي با كيفيتهزينه هاي خرابيهزينه هاي پيشگيري و بازرسيمجموع هزينه هاي كيفيت0100حداقل هزينه در بالاترين كيفيت حاصل ميگردد

اسلاید 7: استراتژي استفاده از هزينه هاي كيفيت شامل موارد زير مي شود : 1-   تمركز بر هزينه هاي شكست ( خرابي ) براي رساندن اين هزينه ها به صفر .2-   سرمايه گذاري بر روي فعاليتهاي صحيح پيشگيري كه منجر به ايجاد بهبود مي شوند . 3-    كاهش هزينه هاي بازرسي براساس اطلاعات بدست آمده 4- ارزيابي هاي پيوسته و انجام امور پيشگيرانه غير مستقيم براي بدست آوردن بهبود بيشتر

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید