مدیریت و رهبری

سررسید مالی Maturity finance

Maturity-finance

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سررسید مالی Maturity finance”

سررسید مالی Maturity finance

اسلاید 1: سررسید مالیMaturity finance

اسلاید 2: عنوانسررسید مالینوعروشمراحل استفادهاجراموضوعسطحسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: در امور مالی، سررسید یا تاریخ سررسید اشاره به تاریخ نهایی پرداخت یک وام یا ابزار مالی دیگر دارد، که به دلیل وجود یک نقطه زمانی اصلی (و همه بهره باقیمانده) باید پرداخت انجام شود.موضوع سررسید ثابت برای هر شکل ابزار مالی که تحت عنوان یک وام نیاز به بازپرداخت بدهی آن در یک تاریخ ثابت دارد، مناسب است. این شامل وام‌ها یا ابزارهای مالی با نرخ بهره ثابت و متغیر می‌شود، چه آنکه این ابزار آشکار باشد، و یا دیگر اشکال امنیتی از قبیل سهام اولویت بازخریدنی، که یک زمان مشخص جزء موضوعات اصلی آن است. این با مفهوم «رهایی از بدهی» شباهت دارد. با این وجود برخی از ابزار مالی نیز وجود دارد که تاریخ سررسید ثابتی ندارد. وام‌های بدون تاریخ سررسید بصورت نامحدود ادامه می‌یابند (مگر اینکه برای بازپرداخت وام در برخی نقاط بین وام‌گیرنده و وام‌دهنده توافق صورت گرفته باشد.) و ممکن است به عنوان «سهام دائمی» شناخته شود. برخی از ابزار مالی، یک گستره از تاریخ‌های سررسید ممکن را دارند، و برخی از سهام‌ها می‌تواند به صورت معمول در هر زمان درون این گستره، بصورت انتخابی توسط وام‌گیرنده بازپرداخت شود.بازپرداخت پیاپی زمانی است که اوراق قرضه در زمانی مشابه اما بصورت تقسیم‌شده در دسته‌های زمانی مختلف صادر شده باشد.در ادبیات مالی، اصطلاح سررسید گاهی اوقات به عنوان اوراق بهادار برای ضمانت از آنها استفاده می‌شود، برای نمونه در بازار امروز، مزیت سررسیدهای ده‌ساله افزایش می‌یابد، بدان معنی که قیمت اوراق قرضه به واسطه سررسید ده‌ساله آن افت پیدا می‌کند، و بنابراین مزیت رهایی از این‌گونه دیون افزایش می‌یابد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطوام های بانکی بلند مدت Bank Loans Long –Term تعهدات مالی ( وام) Financial (Debt) Covenantsوام های معاملات Transaction Loansمدیریت منابع مالی Funds Managementمزایادر بازار امروز، مزیت سررسیدهای ده‌ساله افزایش می‌یابد، بدان معنی که قیمت اوراق قرضه به واسطه سررسید ده‌ساله آن افت پیدا می‌کند، و بنابراین مزیت رهایی از این‌گونه دیون افزایش می‌یابد.کاربردهااین روش‌ها برای تامین مالی تحت عنوان دریافت و پرداخت وام، سهام و اوراق قرضه برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف مناسب است.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان