علوم مهندسی معماری و عمران

مرور همه آثارفرانک گهری(gehri) و فرشید موسوی

gehri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مرور همه آثارفرانک گهری(gehri) و فرشید موسوی”

مرور همه آثارفرانک گهری(gehri) و فرشید موسوی

اسلاید 1: سال تحصیلیدانشگاهعنوان:فرانک گهری _ فرشید موسوی دانشجو:

اسلاید 2: فهرست مطالب *مقدمه ای راجع به گهری *سالن کنسرت والت دیسنی *خانه پراگ *زولهوف *دی جی بانک *پروژه موسیقی اکسپرینس *کافه تریای کان دنست *ساختمان پیر بی لوییس *مرکز هنر های نمایشی ریچارد بی فیشر*هتل مارکوس در یکسال*پارک ملینیوم *مرکز تولرانس _بیت المقدس *دروازه ونیس *موزه گوگنهایم *برج گوهری *لوکلوس جوردن *موزه پونته دویدا*مرکز آی ای سی ، آمریکا *مرکز مارتاهر فورد*کتابخانه علوم دانشگاه پرینستون *گالری هنری انتاریو*کارخانه تولید نوشیدنی ناپاوالی *پیکر ماهی شناور *فرشید موسوی (FOA)

اسلاید 3: فرانک گهریگهری با نام فرانک گولد برگ در تورنتوی کانادا در سال 1929 به دنیا آمده است . فرانگ گهری در سنین پایین به لس آنجلس نقل مکان کرد و تحصیلاتش را در رشته معماری در دانشگاه جنوب کالیفرنیا کامل کرد. سپس فرانک گهری برای شرکت هایی در لس آنجلس و همین طور برای آندره رموندت در پاریس در سال 1961 کار کرد . در 1962 فرانک گهری شرکت خود را پایه گذاری کرد و طراحی مجموعه های بزرگی از پروژه های مسکونی ، تجاری ، دفاتر و خیریه را شروع کرد. کارهای اولیه اش سرچشمه گرفته از ایده ی مدرنیستی و شامل تاثیرات مختلفی از پیشروانی چون هارول خمیلتون هریس ، ریچارد نئوترا و فرانک لوید رایت بود .

اسلاید 4: فرانک گهری در سال 1983 جایزه آرنولد دبیلو بنومر موسسه ی آمریکایی هنرها و علوم و تعداد دیگر از جوایز محلی وملی طراحی را دریافت کرده و در 1989 فرانگ گهری برنده جایزه آرنولد دبلیو پریتزکر شد ودر عین حال بزرگترین افتخارش یعنی مدال طلای موسسه ی آمریکایی معماری را نیز کسب کرد. در سال 2001 گهری مدال طلای موسسه سلطنتی معماری بریتانیا را نیز گرفت. جایزه معماری پریتزکر پرایز در سال 1989 باعث شد تا در یادها بماند و سال های پس از آن پر تولیدترین و تحسین شده ترین سال های شغلی گهری است . معرفی نرم افزار پیچیده کامپیوتری در اوایل دهه ی نود مهندسی و نصب سیستم های ساختمانی پیچیده را تجهیز نمود و به شکل موفقیت آمیزی، کیفیت طرح های ذهنی کارهای او را از مدل به شکل ساختمانی منتقل ساخت. شرکت او و شرکا به بیش از 140 نفر کارمند توسعه یافت و شعب جغرافیایی تخت پوشش شرکت در مناطقی شامل جمهوری چک ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، اسکاتلند ، اسپانیا ، سویس و ایالات متحده در حال کار است .

60,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید