کسب و کار مدیریت و رهبری

مشارکت تامین کننده

mosharekate_taamin_konandeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشارکت تامین کننده”

مشارکت تامین کننده

اسلاید 1: فصل ششممشارکت تامین کننده

اسلاید 2: یکی از راههای دستیابی به کیفیت بالای محصولات و خدمات، همکاری با تامین کنندگان در یک فضای مشارکتی است، تا آنها نیز بتوانند به سطح کیفیت سازمان اصلی دست یابندعوامل گرایش به مشارکت تامین کننده در اختیار داشتن منابع محدوداصل چهارم فلسفه دمینگJITمقدمه

اسلاید 3: شراکتتعهدی بلندمدت بین دو یا چند سازمان، به منظور دستیابی به آرمان ها و اهداف تجاری ویژه، از راه بهینه سازی اثربخشی منابع هر کدام ارآنها استیک رابطه چندجانبه است که به آموزشی مداوم برای دستیابی به بهبود مستمر و افزایش سود، نیاز داردسه عنصر کلیدی در شراکتتعهد بلندمدتاعتمادبینش مشترک

اسلاید 4: انتخاب منبعبرای انتخاب تامین کننده سه نوع منبع وجود دارد:منحصر بفرد سازمان مجبور است تنها از یک تامین کننده استفاده کند (انحصار)چندگانه استفاده از دو یا چند تامین کننده که سهم آنها از کار تابعی از عملکردشان بر حسب قیمت، کیفیت و تحویل استیگانهانتخاب یک تامین کننده که می تواند همراه با حجم تضمین شده کالا، منابعش را برای بهبود روند کار جهت دهی کندمزایای جاصل شده برای سازمان:قیمت کاهش یافته، قابلیت جسابرسی کامل، وفاداری تامین کننده، شراکت و محصول نهائی بهتربا تغییرات کمترمزایای حاصل شده برای تامین کننده:ایجاد موقعیتهای تجاری جدید از سوی مشتری، کاهش قیمت تمام شده کار و فرآیندهای تولید به خاطر افزایش حجم کالا و شراکت

اسلاید 5: انتخاب تامین کنندهجهت تصمیم گیری در مورد تولید یک کالای خاص یا تهیه آن از خارج سازمان:این کالا چقدر در طراحی محصول یا خدمت، بحرانی است؟آیا سازمان مورد نظر، دانش فنی لازم را برا ی تولید این کالا در داخل سیستم خود دارد؟ اگر خیر، آیا ما باید این دانش را در اختیار آنها قرار دهیمآیا تامین کنندگانی وجود دارند که در تولید این کالا متخصص باشند؟ اگر خیر، آیا سازمان در صدد ایجاد چنین تامین کنندگان متخصصی می باشد؟

اسلاید 6: برای ارزیابی و انتخاب تامین کننده:تامین کننده باید فلسفه مدیریت سازمان را بداندتامین کننده باید یک سیستم ثابت مدیریت که مورد قبول دیگران است داشته باشدتامین کننده بتید دارای استانداردهای فنی بالا باشد و توانائی مواجه شدن با نوآوری ها در فن آوری آینده را داشته باشدتامین کننده باید بتواند دقیقاً آن دسته از موادحام و قطعاتی را، که خریدار احتیاج دارد، تهیه کند و کالاهائی عرضه نماید که بتوانند مشخصات کیفی را برآورده سازندتامین کننده باید ظرفیت تولید مقدار سفارش شده کالا را داشته باشد و یا بتواند به آن ظرفیت برسداز جانب تامین کننده، نباید خطری در مورد نقض و یا نفوذ در اسرار شرکت وجود داشته باشدقیمت باید مناسب باشد و تاریخ های تحویل رعایت گردند. به علاوه تامین کننده باید به سادگی قابل دسترسی باشدتامین کننده باید در اجرای مفاد قرارداد تامین کالا صادق باشدتامین کننده باید یک سیستم کیفیت کارآمد و یک برنامه بهبود داشته باشدتامین کننده باید سوابق خوبی از کسب رضایت مشتری و اعتبار سازمانی داشته باشدانتخاب تامین کننده

اسلاید 7: دکتر ایشی کاوا:هم مشتری و هم تامین کننده، به طور کامل در کنترل کیفیت از طریق درک متقابل و همکاری بین سیستم های کیفیت خود مسئولندهم مشتری و هم تامین کننده باید از یکدیگر مستقل بوده، به این استقلال احترام بگذارندمشتری موظف است که به تامین کننده به صورت واضح و کامل آنچه را که نیاز دارد شرح دهد تا تامین کننده دقیقاً بداند که دقیقاٌ باید چه کالائی تولید کندهم مشتری و هم تامین کننده باید باهم وارد قرارداد دوستانه ای بر سر کیفیت، قیمت، روش تحویل و دوره های پرداخت شوندتامین کننده در قبال مهیا کردن کیفیتی که مشتری را راضی کند و ارائه اطلاعات لازم به مشتری در صورت درخواست مسئول استاصول روابط مشتری-تامین کننده

اسلاید 8: مشتری و تامین کننده هر دو باید روشی را که توسط آن کیفیت محصول یا خدمت تعیین میشود مشخص کنند تا هر دو طرف راضی باشندمشتری و تامین کننده باید روشی را که به کمک آن خواهند توانست بر سر اختلاف احتمالی به توافقی دوستانه برسند در قرارداد مشخص کنندهم مشتری و هم تامین کننده باید همواره اطلاعاتی را که باعث پیشرفت و بهبود کیفیت محصولات و خدمات می شود مبادله کنندمشتری و تامین کننده هر دو باید فعالیتهای تجاری از قبیل تهیه، تولید، برنامه ریزی موجودی، کارهای دفتری و غیره را به نحوی انجام دهند که یک وابستگی دوستانه و رضایت بخش حفظ شودهم مشتری و هم تامین کننده به هنگام بحث در مورد معاملات کاری باید همیشه بهترین نفع مصرف کننده نهائی را در نظر داشته باشنداصول روابط مشتری-تامین کننده

اسلاید 9: گواهی و تائید تامین کنندهتوسط کمیته فنی مشتری-تامین کننده ASQC توصیف شده و شامل 8 معیاراست:مشتری و تامین کننده باید بر سر مشخصاتی که به صورت دو طرفه توسعه یافته اندو مبهم نیستند توافق کرده باشندتامین کننده نباید در یک دوره زمانی مشخص (مثلا یکسال) یا تعداد معینی انباشته( مثلا 20 انباشته) هیچ انباشته پذیرفته نشده وابسته به محصول داشته باشدتامین کننده نباید در یک دوره زمانی مشخص (مثلا 3 ماه) یا تعداد معینی انباشته (مثلا 5 انباشته)هیچ انباشته پذیرفته نشده غیر وابسته به محصول (مانند شمارش اشتباه یا خطای صورتحساب)داشته باشدتامین کننده نباید در یک دوره زمانی مشخص (مثلا 6 ماه) یا تعداد معینی انباشته( مثلا 10 انباشته) هیچ حادثه منفی غیر وابسته به محصول داشته باشد

اسلاید 10: گواهی و تائید تامین کنندهتامین کننده باید یک سیستم کیفیت کاملا مستند شده داشته باشد تامین کننده باید یک سیستم ارزیابی در محل شرکت خود را با موفقیت گذرانده باشدتامین کننده باید بازرسی و آزمونهای لازم را انجام دهدلازم است که تامین کننده توانائی تهیه به موقع داده های بازرسی و آزمون را داشته باشد

اسلاید 11: اهداف یک سیستم رده بندی تامین کننده:به دست آوردن برآورد کلی از عملکرد تامین کنندهاطمینان از ارتباط کامل با تامین کننده ها در رابطه با عملکرد آنها در زینه های کیفیت، خدمات، تحویل و هر مقیاس دیگر مورد نظر مشتریمهیا کردن یک بایگانی کامل و واقعی از مشکلات برای تامین کننده، جهت اقدام اصلاحی گسترش رابطه میان مشتری و تامین کنندهرده بندی تامین کننده

اسلاید 12: موضوعات مهم در توسعه روابطاطلاعات پیشین در مورد شرکتانتخاب تامین کنندهاصول روابط مشتری-تامین کنندهرده بندیبازرسیآموزش نگرش گروهیقدردانی و اعطای پاداشتوسعه روابط

اسلاید 13: هدف از بازرسی حذف، کاهش اساسی و یا خودکار کردن فعالیت بازرسی است که از چهار مرحله تشمیل شده است:بازرسی صد درصدنمونه برداریممیزیکنترل برابری کالاتوسعه روابط بازرسی

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید