علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی و استانی

shoraye_rahbarie_tosee_modiriate_dastgahaye_ejraee_va_ostani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مصوبه شورای عالی اداری در خصوص تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی و استانی”

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی و استانی

اسلاید 1: مصوبه شورای عالی اداری در خصوص تشکیل «شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی» شماره 206/93/11852 مورخ 1393/9/5

اسلاید 2: شورای عالی اداریستاد برنامه‌ريزى تحول ادارى كشوركارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و تحول اداري، (استان)کمیسیونهای تحول اداری(دستگاهای استانی)شورای تحول اداری(وزارتخانه ها)وضعيت سازماندهي تحول اداري قبل از ابلاغ بخشنامه

اسلاید 3: شورای عالی اداریستاد برنامه‌ريزى تحول ادارى كشورستاد برنامه‌ريزى تحول ادارى استانکمیسیونهای تحول اداری(دستگاهای استانی)شورای تحول اداری(وزارتخانه ها)وضعيت سازماندهي تحول اداري قبل از تشكيل كارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و تحول اداري

اسلاید 4: شورای عالی اداریشورای راهبری توسعه مدیریت استانکارگروه توسعه مدیریت (دستگاهای استانی)شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی(وزارتخانه ها)وضعيت موجود سازماندهي تحول اداري بعد از ابلاغ بخشنامه

اسلاید 5: مصوبه: شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانیشورای عالی اداری در یکصد و شصت و پنجمین جلسه مورخ ۳۱/1393/4 بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، به منظور طراحی ساز وکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری، موضوع ابلاغیه شماره ۵۶۰/206/93 مورخ 20/۱/1393 رئیس‌جمهور و همچنین فراهم نمودن اجرای تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز ساماندهی کمیته‌های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری، تشکیل «شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی» را تصویب نمود که به شرح سند پیوست (ممهور به مهر دبیرخانه شورای عالی اداری) برای اجراء ابلاغ می‌شود.ضروری است، وزراء و رؤسای دستگاه‌های اجرایی و استانداران محترم نسبت به اجرای مصوبه اهتمام نموده و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور بر اجرای این مصوبه نظارت لازم را معمول و گزارش عملکرد آنرا به شورای عالی اداری ارایه نماید. رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی اداری ـ حسن روحانی

اسلاید 6: ماده 1(تركيب اعضا در سطح وزارتخانه)در تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل، شورایی به عنوان شورای راهبری توسعه مدیریت، به ریاست وزیر یا بالاترین مقام دستگاه، با ترکیب زیر تشکیل می‌شود:ـ وزیر یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی ـ رئیسـ معاون توسعه مدیریت دستگاه یا عناوین مشابه ـ دبیرـ نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهورـ حداقل ۲ نفر از معاونان دستگاه به انتخاب رئیس شوراـ حداقل یکی از رؤسای دستگاه‌های وابسته به انتخاب رئیس شوراـ رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری دستگاه یا عناوین مشابهـ یکی از مدیران کل واحدهای استانی به انتخاب رئیس شوراـ مدیرکل مدیریت عملکرد دستگاه یا عناوین مشابهـ مسئول واحد فناوری اطلاعات دستگاهـ دو نفر صاحب‌نظر در مسایل مدیریتی به انتخاب و حکم رئیس شوراـ سایر معاونین و رؤسای دستگاه‌های وابسته حسب مورد

اسلاید 7: ماده 1- ادامهتبصره ـ وزراء و رؤسـای سازمان‌ها موظـفند، با توجه به اهمیت موضوع نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری منظم جلسات اقدام نموده و ترتیبی اتخاذ نمایند که دبیرخانه شورا ضمن ارسال صورتجلسات از طریق شبکه دولت به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، تصمیمات را برای اطلاع عموم در سایت دستگاه بارگذاری نماید

اسلاید 8: ماده2 (تركيب اعضا در سطح استان)به منظور تحقق اهداف مندرج در این مصوبه در سطح دستگاه‌های اجرایی استان، شورای راهبری توسعه مدیریت استان در تمام استانداری‌ها، با ترکیب زیر تشکیل می‌شود:ـ استاندار ـ رئیسـ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ـ دبیرـ نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهورـ معاون برنامه‌ریزی استانداریـ ۴ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی یا رؤسای دانشگاه استان به انتخاب استاندارـ یکی از فرمانداران شهرستان‌های استان به انتخاب استاندارـ شهردار مرکز استانـ مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداریـ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداریـ دو نفر صاحب‌نظر در زمینه‌های مختلف مدیریتی به انتخاب استاندارـ مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حسب مورد

اسلاید 9: ماده2 - ادامهتبصره۱ـ به موجب اختیارات شورای عالی اداری مندرج در بند ۷ ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، با تشکیل این شورا، کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری موضوع بند «هـ» ماده ۵ تصویب‌نامه شماره ۱۶۲۱۷۸/ت۴۷۲۲۱هـ تاریخ ۱۴/۸/۱۳۹۰ هیأت محترم وزیران، منحل می‌شود.تبصره۲ـ استانداران موظفند حداقل هر ۳ ماه یک بار، جلسه شورای راهبری توسعـه مدیریـت اسـتان را برگـزار نموده و صورتجـلسات آن را از طـریق شـبکه دولـت به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور ارسال نمایند و تصمیمات متخذه را در سایت استانداری برای اطلاع عموم بارگذاری نمایند.

اسلاید 10: ماده۳واحـدهای اجرایی استان می‌تـوانند به منظور اجـرای وظایف فوق، نسبت به تشکیل کارگروه توسعه مدیریت با عضویت: رئیس واحد استانی به عنوان رئیس کارگروه، نماینده استـاندار، معاونان واحد اسـتانی و یک نفر صاحب‌نظر به پیشنهاد رئیس کارگروه به عنوان عضو، اقدام نمایند.

اسلاید 11: ماده۴شوراهای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌ها و استان‌ها می‌توانند متناسب با مباحث تخصصی مدیریتی برای بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص موضوعات و نقشه راه اصلاح نظام اداری نسبت به تشکیل کمیته‌های تخصصی ذی‌ربط اقدام نموده و تمامی مسائل مطالعاتی و اجرایی مربوط را از طریق این کمیته‌ها انجام دهند. با تشکیل این کمیته‌ها، تمامی کمیته‌ها و کارگروه‌های موضوعی که در مقررات ذی‌ربط برای حل و فصل مسائل اداری و مدیریتی پیش‌بینی شده‌اند، منحل می‌شوند.

اسلاید 12: ماده۵ این مصوبه جایگزین متن مصوبات شماره ۵۹۵۸/۱۲/۱ تاریخ ۲۳/۴/۱۳۷۷ شورای عالی اداری و ۴۳۶۳/۱۱ تاریخ ۳۰/۶/۱۳۷۷ ستاد برنامه‌ریزی تحول اداری کشور و ۲۹۰/۱۳.ط تاریخ ۳۰/۷/۱۳۷۹ و ۴۴۴۳۹/۲۰۶ تاریخ ۲۰/۹/۱۳۹۰ شورای عالی اداری می‌شود.

اسلاید 13: بخشنامه معاونت توسعه مديريت و سرمايه رئيس جمهور در خصوص «ساماندهي كميته هاي تخصصي مرتبط با مسايل مديريتي و اداري » شماره 202/93/13472 مورخ 1393/10/7

اسلاید 14: ساماندهي كميته‌هاي‌تخصصي مرتبط با مسايل مديريتي و اداريبه موجب مواد چهار و پنج مصوبه شماره 11852/93/206 مورخ 5/9/1393 شوراي عالي اداري، موضوع ساماندهي كميته‌هاي تخصصي مرتبط با مسايل مديريتي و اداري، عناوين، تركيب و شرح وظايف كميته هاي مذكور به شرح ذيل است و با ايجاد اين كميته ها، تمامي كميته ها و كارگروه هاي موجود كه براي بررسي و تصميمم گيري در مورد موضوعات مذكور در شرح وظايف كميته هاي پنجگانه تشكيل شده ا ند، منحل مي گردد.

اسلاید 15: عناوين كميته‌هاي‌تخصصي مرتبط با مسايل مديريتي و اداريكميته ساختار و فناوري هاي مديريتيكميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازيكميته سرمايه انسانيكميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردمكميته مديريت عملكرد

اسلاید 16: 1- كميته ساختار و فناوري‌هاي مديريتياين كميته براي اجراي برنامه‌هاي اول، سوم و پنجم نقشه راه اصلاح نظام اداري (موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاريخ20/1/1393 شوراي عالي اداري) و موضوعات مرتبط با آن، برگرفته از قانون مديريت خدمات كشوري و ساير قوانين و مقررات ذيربط، تشكيل مي‌شود.

اسلاید 17: اهم وظايف كميته ساختار و فناوري‌هاي مديريتي- تهيه برنامه جامع اصلاح نظام اداري دستگاه، منطبق با نقشه راه اصلاح نظام اداري و برنامه جامع اصلاح نظام اداري دولت يازدهم.- طراحي مدل مديريتي نوين براي اداره و ارائه خدمات دستگاه و بازنگري در شيوه انجام وظايف و فعاليت ها در راستاي تحقق ماموريت هاي اصلي دستگاه .- شناسايي واحد ها، وظايف، فعاليت ها و واحدهاي قابل واگذاري دستگاه به ساير فعالان .- تعيين شيوه هاي مشاركت و واگذاري مانند برون سپاري، مشاركت، شراكت ، واگذاري مديريت، خصوصي سازي و خريد خدمت براي انجام وظايف و فعاليت هاي دستگاه .- تهيه برنامه عملياتي واگذاري تصدي ها شامل عناوين خدمات و فعاليت ها، سهم هر كدام از واحدهاي وابسته و استاني، اولويت ها، اهداف كمي، زمان بندي ، شيوه واگذاري ها، مقررات و نظاير آن.- تهيه برنامه اجرايي براي توانمند سازي و حمايت از بخش غير دولتي مرتبط با ماموريت هاي اصلي دستگاه نظير : آموزش، اعطاي تسهيلات و كمك هاي مالي.

اسلاید 18: اهم وظايف كميته ساختار و فناوري‌هاي مديريتي- ادامهراهبري استقرار و نظارت بر واگذاري فعاليت ها و تصدي ها و واحدهاي عملياتي دستگاه به ساير بخشها و تدارك زير ساخت ها و منابع .- تعيين وظايف و اختيارات قابل واگذاري به سطوح استاني و شهرستاني جهت تفويض اختيار و تمركز زدايي.- بررسي و ساماندهي شوراها، كميسيونها، كميته ها، كارگروه ها و ساير مجامع تصميم گيري .- طراحي ساختار مناسب، چابك و تسهيل گر.- تعيين استانداردهاي كيفي خدمات دستگاه.- تعيين قيمت تمام شده خدمات و فعاليت ها.- تهيه برنامه عملياتي براي انجام خدمات در فضاي رقابتي شامل؛ اهداف، روش ها، اولويت ها، زمانبندي بر اساس قيمت تمام شده و استانداردهاي مصوب.

اسلاید 19: اهم وظايف كميته ساختار و فناوري‌هاي مديريتي- ادامه- طراحي نظام مديريت عملكرد خدمات از ابعاد كيفيت، كميت، قيمت و زمان ارايه خدمات و رضايت خدمت گيرندگان در چارچوب نظام جامع مديريت عملكرد دستگاه و استاندارد هاي تعيين شده.- طراحي و راهبري استقرار مدل هاي مديريتي پشتيبان مانند: نظام پيشنهادات، نظام هاي تصميم گيري، مديريت دانش، نظام هاي توسعه نظم و انضباط اداري و مالي ، كنترل پروژه، كنترل اهداف، نظام هاي شراكت (برون سپاري، خصوصي سازي، پيمانكاري، خريد خدمت و...) زير ساخت هاي نظام هاي حقوقي.- استانداردسازي تجهيزات، ساختمان ها و فضاهاي اداري و استقرار و اجراي آن.تمامي تصميمات اين كميته بايد به تصويب شورا برسد مگر مواردي خاص كه از طرف شورا به آن تفويض شده باشد.

اسلاید 20: اعضاي كميته ساختار و فناوري‌هاي مديريتي رييس شوراي راهبري توسعه مديريت و در غياب وي معاون توسعه مديريت دستگاه يا عناوين مشابه – رييسمدير واحد نوسازي و تحول اداري دستگاه يا عناوين مشابه – دبير يكي از معاونين دستگاه به انتخاب رييس شوراي راهبري توسعه مديريت.يكي از مديران كل واحدهاي استاني به انتخاب رييس شوراي راهبري توسعه مديريت حداقل يك نفر صاحب نظر به انتخاب رييس شوراي راهبري توسعه مديريتمعاونين و مديران ذي ربط حسب موضوع مورد بحثامور دبيرخانه اي مربوط به اين كميته توسط دفتر نوسازي و تحول اداري يا عناوين مشابه انجام مي شود.

اسلاید 21: 2- كميته توسعه‌دولت الكترونيك و هوشمندسازياين كميته با تركيب و وظايف مذكور در مصوبه شماره 145/200 مورخ 11/06/1393 شوراي عالي فناوري اطلاعات و مصوبه شماره 7740/93/206 مورخ 10/06/1393 شوراي عالي اداري ابلاغيه رئيس جمهور محترم براي اجراي نقشه راه دولت الكترونيك (برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداري) تشكيل مي شود.

اسلاید 22: اهم وظايف كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي- تهيه برنامه عملياتي توسعه خدمات الكترونيك دستگاه شامل : اهداف ، اولويت ها ، زمان بندي در سه سطح اطلاع رساني ، تعاملي و تراكنشي و پيشنهاد آن به كميسيون راهبري دولت الكترونيك و راهبري استقرار آن پس از تصويب .- برنامه ريزي براي مستند سازي و تهيه شناسنامه خدمات الكترونيكي دستگاه و راهبري اجراي برنامه .- تعيين اولويت براي اصلاح فرايند هاي سرويس گرا مبتني بر نقشه فرايند هاي دستگاه .- تصويب راهبردها و برنامه توسعه دسترسي مردم به ارايه خدمات از طريق دفاتر پيشخوان ، مجتمع هاي خدمات اداري و ...- راهبري و نظارت بر پورتال و درگاه هاي خدمات رساني دستگاه و ارزيابي و رتبه بندي به آن ها.

اسلاید 23: اهم وظايف كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي- ادامه- مديريت تعامل دستگاه با ساير دستگاههاي اجرايي براي ايجاد پنجره واحد خدمات مشترك - راهبري اجراي آموزش مديران ، كاركنان و كارشناسان واحد فناوري اطلاعات دستگاه و كارگزاران ارايه خدمات دولتي - راهبري اجراي برنامه فرهنگ سازي و توانمند سازي مردم در استفاده از خدمات الكترونيكي.امور دبيرخانه اي مربوط به اين كميته ، توسط دفتر فناوري اطلاعات يا عناوين مشابه انجام مي شود.

اسلاید 24: 3- كميته سرمايه انسانياين كميته براي اجراي برنامه چهارم نقشه راه اصلاح نظام اداري (موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاريخ 20/01/1393 شوراي عالي اداري) و موضوعات برگرفته از قانون مديريت خدمات كشوري و ساير مقررات ذيربط از جمله برنامه ريزي و ساماندهي نيروي انساني، طبقه‌بندي مشاغل، انتصابات، آموزش و ارزيابي عملكرد كاركنان تشكيل مي شود.كميته سرمايه انساني با توجه به تنوع وظايف مي تواند حداكثر دو كارگروه تخصصي تشكيل دهد.

اسلاید 25: اهم وظايف كميته سرمايه انساني- طراحي مدل و تدوين راهبردهاي مديريت سرمايه انساني دستگاه و پيشنهاد آن به شورا براي تصويب. - تدوين و راهبري استقرار نظام جامع آمار و اطلاعات نيروي انساني دستگاه در بستر فناوري اطلاعات .- طراحي و راهبري استقرار نظام برنامه ريزي نيروي انساني دستگاه .- استاندارد سازي كميت نيروي انساني و تهيه برنامه ساماندهي نيروي انساني دستگاه ( كاهش نيروهاي مازاد و تامين نيروهاي مورد نياز ) و پيشنهاد آن به شورا براي تصويب.- اتخاذ تصميم براي جذب نيروهاي مورد نياز قبل از اعلام به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و پيشنهاد آن به شورا براي تصويب.

اسلاید 26: اهم وظايف كميته سرمايه انساني- ادامه- اتخاذ تصميم در مورد تبديل وضعيت كارمندان آزمايشي به قطعي مطابق قوانين و مقررات مربوط.- اتخاذ تصميم در مورد تمديد قرارداد كارمندان پيماني و قراردادي مطابق قوانين و مقررات مربوط.- اتخاذ تصميم در مورد بازخريد كاركنان رسمي موضوع تبصره ماده يك آيين نامه اجرايي ماده 45 قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب سال 1384.- نظارت بر حسن اجراي بند 3 ماده 48 قانون مديريت خدمات كشوري .- تنظيم پيشنهاد براي اصلاح طرح طبقه بندي مشاغل اختصاصي دستگاه - تصويب برنامه هاي آموزشي كاركنان دستگاه مطابق با نظام آموزش كاركنان دولت.

اسلاید 27: اهم وظايف كميته سرمايه انساني- ادامه- نظارت بر اجراي برنامه آموزش و تربيت مديران آينده دستگاه با هدف جانشين پروري- استقرار نظام انتخاب و انتصاب مديران مبتني بر مقررات مربوط- اتخاذ تصميم در مورد مسير ارتقاي شغلي كارمندان دستگاه طبق مقررات مربوط. - تصويب برنامه رفاهي كاركنان متناسب با منابع و اعتبارات ساليانه دستگاه.

اسلاید 28: اعضاي كميته سرمايه انسانيمعاون توسعه مديريت دستگاه يا عناوين مشابه – رييسمدير يا مسئول واحد توسعه منابع انساني دستگاه يا عناوين مشابه – دبيرمدير يا مسئول واحد آموزشمعاونين يا مديران تخصصي دستگاه حسب مورد يكي از مديران كل واحد هاي استاني به انتخاب رييس شوراحداقل يك نفر صاحب نظر به انتخاب رييس شوراامور دبيرخانه اي مربوط به اين كميته، در دفتر توسعه منابع انساني يا عناوين مشابه انجام مي شود.

اسلاید 29: 4- كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردماين كميته با تركيب و وظايف مندرج در بند (ب) ماده يك مصوبه شماره 192087/ت 50328 هـ تاريخ 28/12/1392 هيات محترم وزيران براي اجراي وظايف مذكور ، اجراي برنامه ششم و هفتم نقشه راه اصلاح نظام اداري (موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاريخ 20/1/1393 شوراي عالي اداري) ، احكام قانون مديريت خدمات كشوري از جمله مواد 90 و 91 و ساير مقررات مربوط به ارتقاء فرهنگ سازماني، تكريم ارباب رجوع ، ساماندهي رسيدگي به شكايات ، سلامت اداري و مبارزه با فساد اداري تشكيل مي شود.

اسلاید 30: اهم وظايف كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردمتعيين مصاديق اختصاصي حقوق متقابل مردم و دستگاه.تهيه برنامه عملياتي صيانت از حقوق مردم شامل اهداف، سياست ها، اقدامات و ....بازنگري قوانين و مقررات در جهت تثبيت حقوق مردم و پاسخگويي دستگاه و تشويق و تنبيه.راهبري و نظارت بر استقرار برنامه صيانت از حقوق مردم.تدوين برنامه سنجش و اندازه گيري ميزان رضايت مندي مردم از نحوه ارايه خدمات دستگاه و تكريم ارباب رجوع.تنظيم برنامه اجرايي ارتقاي سلامت و مبارزه با فساد اداري دستگاه و راهبري استقرار آن.بازنگري در قوانين و مقررات با رويكرد پيشگيري ، بازدارندگي و برخورد قاطع با متخلفان.

اسلاید 31: اهم وظايف كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم- ادامهتدوين شاخص هاي سلامت و سنجش و پايش ميزان سلامت و فساد اداري.سنجش و آسيب شناسي وضع موجود فرهنگ سازماني دستگاه، تدوين برنامه بهبود فرهنگ سازماني مبتني بر اصلاح رفتار مديران و كاركنان و اصلاح قوانين و مقررات.راهبري استقرار فرهنگ سازماني و نظارت و سنجش تحقق ميزان آن.امور دبيرخانه اي مربوط به اين كميته توسط دفتر مديريت عملكرد يا واحدها و عناوين مشابه انجام مي شود .

اسلاید 32: 5 – كميته مديريت عملكرداين كميته براي اجراي برنامه هشتم نقشه راه اصلاح نظام اداري (موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاريخ 20/1/1393 شوراي عالي اداري) و فصل يازدهم قانون مديريت خدمات كشوري و اجراي ارزيابي عملكرد سالانه واحدهاي سازماني و دستگاه ها تشكيل مي گردد.

اسلاید 33: اهم وظايف كميته مديريت عملكردراهبري استقرار نظام مديريت عملكرد دستگاه.تدوين معيار ها ، شاخص ها و روش ارزيابي برنامه هاي دستگاه( بلند مدت ، ميان مدت و كوتاه مدت).مقايسه نتايج ارزيابي ها و تحليل دوره اي آن ها و ارايه گزارش به شورا.تهيه برنامه نظام مند نمودن نظارت مردم و تشكل ها بر دستگاه.تعيين موضوعات محوري نظام اداري نظير، بهره وري و كيفيت ، شفافيت، پاسخگويي و مشاركت مردم.تعريف روش سنجش هر يك از موضوعات فوق ، تحليل عملكرد دستگاه و ارائه گزارش به شورا.

اسلاید 34: اعضاي كميته مديريت عملكردرييس شوراي راهبري توسعه مديريت و يا معاون توسعه مديريت دستگاه – رييسمدير واحد مديريت عملكرد دستگاه يا عناوين مشابه – دبيرمعاونين و مديران تخصصي دستگاه حسب مورديكي از مديران كل واحدهاي استاني به انتخاب رييس شوراحداقل يك نفر صاحب نظر به انتخاب رييس شورا.امور دبيرخانه اي مربوط به اين كميته، در دفتر مديريت عملكرد يا عناوين مشابه انجام مي شود.

اسلاید 35: ملاحظات لازم الرعايهبا تشكيل كميته‌هاي فوق‌الذكر، كميته‌ها و كارگروه‌هايي كه وظايف مشابه دارند حذف مي‌شوند. نظير: كميته اجرايي طرح طبقه‌بندي مشاغل، كميته راهبري آموزش و توانمندسازي، كارگروه كاهش تصدي‌هاي دولت،كميته ارزيابي عملكرد كارمندان، كميته ارتقاء سلامت نظام اداري و مقابله با فساد، كميته سلامت اداري و تكريم ارباب رجوع، كارگروه پيشگيري و مبارزه با رشوه، كارگروه تعيين صلاحيت كارمندان آزمايشي و ....نماينده معاونت در شوراي راهبري توسعه دستگاه، واجد تمام اختياراتي است كه نمايندگان معاونت در شوراها،كميته ها يا كارگروه هاي پيشين داشته اند و بدين ترتيب حسب موضوع در كميته هاي مربوط عضويت دارد.شوراي راهبري توسعه مديريت دستگاه در صورتي كه ضرورت بداند مي تواند مدير تخصصي ذيربط را با حق راي و يا بدون حق راي به عضويت كميته مربوط انتخاب نمايند.

اسلاید 36: با تشكر از توجه شما

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید