علوم مهندسی

مقررات صدور مجوزهای ایمنی

Permit To Work

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقررات صدور مجوزهای ایمنی”

مقررات صدور مجوزهای ایمنی

اسلاید 1: بسمه تعالیمقررات صدور مجوزهای ایمنی انجام کارPermit To Work ارائه دهنده : حمید کریمی کیانتاریخ : 1400/03/27

اسلاید 2: مقدمهتعریف پرمیت یا مجوز کار (Permit To Work) :مجوز کار یا پرمیت یک اظهارنامه رسمی است که احتیاطات لازم در خصوص فعالیت هایی که احتمال دارد همراه با وقوع خطرات خاصی باشند صادر می شود.در واقع پرمیت یک ابزار کنترلی در شرایط نامناسب و یا خطرناک جهت حفظ سلامت و ایمنی کارکنان می باشد.پرمیت یک راه و روش ایمن برای انجام کار، کنترل خطرات بالقوه و یا حذف و کاهش خطرات شناسایی شده را نشان می دهد.

اسلاید 3: انواع پرمیت

اسلاید 4: مقررات صدور مجوزهای ایمنی انجام کار هدف از تدوین این دستورالعمل، تشریح مراحل صدور، نظارت بر اجرا و همچنین حصول اطمینان از اجرای صحيح تمام مفاد و الزامات مجوز ایمنی انجام کار بمنظور حذف شرایط غیرایمن و انجام فعالیت های کاری بصورت ایمن با هدف پيشگيري از وقوع حوادث احتمالي مي باشد. در اين دستورالعمل، منظور از شرکت، شرکت فولاد خوزستان می باشد. دامنه کاربرد این دستورالعمل شامل تمامی واحدهای زیر مجموعه شرکت مي باشد.

اسلاید 5: تعاریفمجوز ایمنی انجام کار: مجوز ایمنی انجام کار، مجوزی است كه با اجرای صحیح، دقیق و کامل مفاد آن، اطمینان ایجاد می شود که برای تضمين ايمنی و سلامت کارکنان مجری انجام فعالیت های کار، افراد شاغل یا در حال تردد در محدوده انجام کار، تمامی اقدامات ایمنی لازم بعمل آمده است و مسئولین تمامی واحدها و افراد ذیربط و ذینفع از انجام فعالیت کاری و خطرات احتمالی آن آگاه می باشند.

اسلاید 6: مقررات صدور مجوزهای ایمنی انجام کار مجوز هفتگیپرمیتکارت قرمز

اسلاید 7: محوطه ممنوعه تمامي محوطه هايي كه دارای مواد یا گازهای قابل انفجار، قابل اشتعال، سمی، خفه کننده، مواد رادیواکتیو و سایر محل هایی که کار در آنها دارای پیامدهای نقص عضو و مرگ باشند، محوطه ممنوعه محسوب مي شوند. ورود به محوطه هاي ممنوعه برای انجام هرنوع فعالیتی، اعم از کارهای روتین و غیر روتین، بدون اخذ پرمیت های مورد نیاز مربوطه، ممنوع می باشد.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید