مهارت های ویژه قابل بررسی
اسلاید 1: Oral Examination
اسلاید 2: Unstructured structured subjectivity objectivity
اسلاید 3: مهارت هاي ويژه قابل بررسي
اسلاید 4: خصوصيات فرد (اضطراب ؛ترس؛اعتماد به نفس و..)
اسلاید 5: حدود و عمق اطلاعات علمي
اسلاید 6: تشخيص باليني
اسلاید 7: قابليت مواجهه در موارد اورژانس و استرس زا
اسلاید 8: قدرت بيان
اسلاید 9: نظم فكري
اسلاید 10: نوع استدلال
اسلاید 11: تمركز فكر
اسلاید 12: مهارت هاي ارتباطي
اسلاید 13:
اسلاید 14: Pass Fail
اسلاید 15: Fail
اسلاید 16: عدم برگزاري امتحان مجددبرگزاري امتحان مجدد بوسيله همان كميته برگزاري امتحان مجدد بوسيله كميته مشابه برگزاري امتحان مجدد بوسيله كميته جديد
اسلاید 17: قابل قبول بودن نتايج در صورت عدم اعمال نظر عدم دخالت نداشتن اغراض شخصي نبودن ارفاق
اسلاید 18:
اسلاید 19: مزايا
اسلاید 20: پي بردن به علت اشتباهات با استفاده از پرسش هاي پي گير
اسلاید 21: دقت در سنجش مهارت در رويارويي با واقعيت ها
اسلاید 22: سنجش قدرت اظهار نظر در جمع
اسلاید 23: نياز به تمهيدات قبلي زيادي ندارد
اسلاید 24: امكان تشريح سوال با توضيحات بيشتر توسط ممتحن
اسلاید 25: روش مناسب زماني كه امكان پاسخ گويي كتبي وجود ندارد
اسلاید 26: محدوديت ها
اسلاید 27: صرف وقت زياد
اسلاید 28: خسته كننده براي ممتحن
اسلاید 29: كم شدن دقت با گذشت زمان
اسلاید 30: مشكل بودن ثبت همه پاسخ ها ي فراگير
اسلاید 31: كم بودن عينيت
اسلاید 32: كم بودن اعتبار
اسلاید 33: مقايسه پيشرفت تحصيلي فراگيران كمتر امكان پذير است
اسلاید 34: ارزشيابي بر مبناي تعداد محدودي سوال (هدف )است
اسلاید 35: فرصت براي پاسخ گويي محدود است
اسلاید 36: قضاوت شخصي و حالات عاطفي مدرس
اسلاید 37: نكات پيشنهادي براي رفع محدوديت ها
اسلاید 38: دقت در انتخاب ممتحنين
اسلاید 39: تعيين مهارت ها و قابليت هاي مورد نظر براي ارزيابي
اسلاید 40: درنظر گرفتن وقت مشخص براي هر فراگير
اسلاید 41: سعي در كاهش استرس فراگير قبل از شروع آزمون
اسلاید 42:
اسلاید 43: استاندارد نمودن سوالات مطرح شده
اسلاید 44: سطح بندي سوالات
اسلاید 45: پرسيدن سوالات از ساده به مشكل
اسلاید 46: تعيين مهارت ها و قابليت هاي مورد نظر براي ارزيابي
اسلاید 47: تحت تاثير خصوصيات مثبت يا منفي فراگير قرار نگرفتن
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.