کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

نظریه های مکتب کلاسیک در مدیریت

classic-Management

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۰ اسلاید مهمترین بخش هر سازمان ، مدیریت است بطوریکه بدون مدیریت مناسب ، هیچ سازمانی نمیتواند اهداف خود را بدست آورد.ضمن اینکه آگاهی از تئوری های مدیریت برای موفقیت در مدیریت و رهبری یک امری ضروری است .مدیریت هنر انجام دادن کار ها با کمک افراد دیگر است. جنگلی از تئوری های مدیریت وجود دارد که به تئوری های کلاسیک ، رفتاری و موقعیتی تقسیم بندی می شود. در این فایل پاورپوینت ، ۳ مورد از مشهور ترین تئوری های کلاسیک مدیریت (علمی ، اداری ، بوروکراتیک) مورد بررسی قرار گرفته است . این فاسل مناسب ارائه در رشته های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری کلیه گرایش های مدیریت می باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3336 بازدید, 16 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه های مکتب کلاسیک در مدیریت”

نظریه های مکتب کلاسیک در مدیریت

اسلاید 1: نظریه های مکتب کلاسیک در مدیریتگردآورندگان : استاد:

اسلاید 2: رئوس مطالبمفاهیممراحل توسعه مدیریت دیدگاه‌های قبل از کلاسیکتئوری کلاسیک مدیریتاصول بنیادیمهمترین نظریات مدیریتی در دوره ی کلاسیکتئوری بروکراسی وبرتعریف بروکراسی ویژگی های مدل ایده‌آل بروکراسی وبرسه نوع پایگاه قدرت کاربرد در سازمان های امروزیمزایامعایبتئوری اداری فایول تقسیم بندی وظایف در سازمانعناصر تئوری اداری فایول اصول تئوری اداری فایول کاربرد در سازمان های امروزیتفاوت نظریه فایول با بروکراسی وبر تئوری مدیریت علمی تیلورمعرفی و دیدگاه تیلورویژگی های مدیریت علمیکاربرد در سازمان های امروزیمزایامعایبتفاوت تئوری تیلور با دو تئوری قبل انتقادهای کلی بر نظریه مدیریت کلاسیک نتیجه گیریمنابع

اسلاید 3: تئوری: یک توضیح برای ” چطور یا چرا ” رخ دادن چیزی.مدیریت: فرآیندی که طی آن تصمیم‌گیری در سازمان‌ها صورت می‌پذیرد.سازمان: از نقطه نظر علم مدیریت، تشكيلات اداره امور يك گروه انساني. (رسمی، غیر رسمی) سازمان رسمی: عبارت است از اختيارات مقامات و روابط آن‌ها با کارکنان برحسب مقررات و قواعد وضع شده. سازمان غير رسمی: از گروه‌ها و افرادی به وجود مي‌آيد كه در درون یک سازمان رسمی دارای روابط شخصی و اجتماعی بين خود هستند. مفاهیممفاهیم

اسلاید 4: مراحل توسعه مدیریتطبقه بندی های افکار مدیریت توسط رابینز

اسلاید 5: سیر تحولات تاریخی مدیریت تا قبل از میلاد مسیح5

اسلاید 6: سیر تحولات تاریخی مدیریت از میلاد مسیح تا قبل از انقلاب صنعتی6

اسلاید 7: سیر تحولات تاریخی مدیریت از انقلاب صنعتی تا قبل از آغاز قرن 20 7

اسلاید 8: 8

43,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید