کسب و کار فروش و بازاریابی

نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

Map_new_marketing_strategy_for_direct_marketing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم”

نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

اسلاید 1: <<In The name OF God>>Subject :A new marketing strategy map for direct marketingنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمProfessor`s Name: Dr.Mehdi Naimi Student: Masoud SadeGhpoorm.sadeghpoor8@gmail.comTel: +989113722400University : Islamic Azad university Of Aliabad

اسلاید 2: بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. Direct marketing is one of the most effective marketing methods to maximize the value of Mrmshtryan is Bsyarkara .

اسلاید 3: Direct marketing is one of the most effective marketing methods to maximize the value of Mrmshtryan is Bsyarkara . However, this method until the total profit for the period up to the customer s life , can not have control over possible defects بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند،با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد.

اسلاید 4:  Unfortunately, optimize marketing activities to get maximum profit is often very weak in the least possible defects because of these contradictions that arise between the objectives.   . متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید.

اسلاید 5: In this article we approach decision making consecutive ( sequential ) to maximize profits with regard to possible defects in direct marketing , we offer. . در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم.

اسلاید 6: We accept reinforcement learning algorithm to determine the continuous optimization of marketing activities ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم

اسلاید 7: With these findings , we designed a strategy map that helps marketing managers to set an optimal sequential activities and the shortest way to reach the desired position to identify the      با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند..

اسلاید 8: As a result , this strategy leads to design ideal for effective activities . در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود.

اسلاید 9: Direct marketing is one of the most effective ways to maximize profits is expected.   مقدمهبازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است.

اسلاید 10: A number of learning methods that are sensitive to the price of profitable customers projected in the direct marketing focus تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند

اسلاید 11: However , these are only the common goal of maximizing the short-term profits associated with each set of marketing activities با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است

اسلاید 12: They ignore all interactions output decision , although it may be a sequence of marketing decisions over time . آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد.

اسلاید 13: This strategy can not make independent decisions sponsor maximize the benefits of the customer life cycle , as they often occur during the time when the decision-making arrangements , interactions between the result of the decision to overlook. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند.

اسلاید 14: Keywords: consecutive decisions , reinforcement learning , strategy, direct marketing , customer relationship management , marketing strategy map   کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید