noavariye_makoos

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نوآوری معکوس”

نوآوری معکوس

اسلاید 1: نوآوری معکوسیادگیری از طریق راه حل های مناسبwww.barkatventures.com

اسلاید 2: مطالعه موردیخودرو تولید شده با همکاری شرکتهای داچیا و رنوطراحی با هدف‏گذاری اولیه بر روی مشتریان کم درآمد در بازارهای شرق اروپا و به ویژه رومانیاستفاده از تکنیکهای طراحی و تولید مقرون‏به‏صرفه و فرآیندهای مونتاژ کارگری در کشورهای کم درآمدارائه به بازارهای توسعه یافته پس از موفقیت در رومانیتامین دو سوم درآمد شرکت رنو از فروش خودرو در این کشورهاشرکت ارائه‏کننده تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگیتولید یک ماشین لباسشویی کوچک با هدف ابتدایی فروش در مناطق روستایی چینتولید لباسشویی Mini Magical Child برای جایگزینی لباسشویی‏های برزگ و گران‏قیمتفروش مدل اصلاح شده این ماشین در بازارهای جهانی پس از موفقیت چشمگیر در هندفروش بیش از 2 میلیون از این دستگاه در 67 کشورشرکت ارتباطات راه دور فنلاندیتولید گوشی 1100 در سال 2003 برای شرایط سخت کشور هندحذف ویژگی‏های پرهزینه مانند صفحه رنگی و دوربین و ایجاد حق انتخاب‏هایی یا ویژگی‏های خاص هر کشورجذب مشتریان خواهان یک دستگاه ارتباطی ساده در کشورهای صنعتی پس از موفقیت در بازار هندپرفروش‏ترین محصول الکترونیکی مصرف‏کنندگان با فروش بیش از 250 میلیون

اسلاید 3: نوآوری معکوس چیست؟تولید اولیه برای کشورهای در حال توسعه و سپس نفوذ به بازار کشورهای توسعه یافتهانتقال پتانسیل نوآوریانتقال پتانسیل نوآوری

اسلاید 4: تاریخچه نوآوری معکوسآغاز این مدل در حوالی دهه 1990جذابت‏تر بازار کشورهای کم درآمد سابق همچون هند و چین در آن برههتاسیس دپارتمان‏های R&D در این کشورها برای ارائه محصولات خلاقانه به مصرف‏کنندگان بومیجذابیت و فروش محصولات تولید شده در کشورهای توسعه یافتهپیاده‏سازی موفق توسط جنرال الکتریک به عنوان یکی از پیشگامان این الگو

اسلاید 5: نوآوری معکوس، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...لزوم رعاتی استانداردهای کشورهای توسعه‏یافته و در عین حال ارائه قیمت پایین‏تر از این بازارهابسترهای استفاده از این مدلوجود R&D مناسب و توانایی نوآوریاستقرار در اقتصادهای نوظهور مانند چین یا هندوجود فشار زیاد بر شرکت برای کاهش هزینه‏هاموفقیت بالای این مدل در صنعت تکنولوژی پزشکی و ورود تدریجی به سایر صنایع

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

دانلود رایگان