هدف قراردادن فقرا
اسلاید 1: هدف قراردادن فقرامشتریان در قاعده هرم درآمدیwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیشرکت خدمات مالی و بانکداری بنگلادشیبرنده جایزه نوبل صلح در سال 2006 به دلیل تلاش در جهت ایجاد پیشرفت اقتصادی و اجتماعیایجاد شرایط اخذ وام برای متقاضیان محروم که وثیقه کافی ندارندتشکیل 98 درصد مشتریان بانک از زنان روستاییارائه بیش از 8 میلیارد دلار وام از سال 1983نرخ عدم بازپرداخت کمتر از 2% که در کشورهای توسعهیافته بک هدف دستنیافتنی استبزرگترین شرکت خردهفروشی دنیاارائه خدمات بانکداری با هدف فقرا در آمریکااز بین رفتن اعتبار بسیاری از شهروندان آمریکایی در بانکها پس از بحران مالی جهانیتوسعه گستره محصولات و خدمات موجود برای این گروه از مشتریانارائه مجموعهای از خدمات مالی مانند کارتهای اعتباریبزرگترین شرکت خودروسازی هندارائه خودرو تاتا نانو بر اساس این مدلخودروی ساده و کم مصرف با قیمت پایین 2500 دلارکاهش مقدار فولاد، استفاده از نیروی کار ارزان و برونسپاری برای کاهش هزینه هاسودآوری بالا به مدد شهرت خوب این خودروایجاد وجهه مثبت در جامعه از این شرکت
اسلاید 3: هدف قراردادن فقرا چیست؟هدفگذاری بر روی کم درآمدترین مردمدرآمد متوسط( طبقه متوسط کم و پر درآمد)درآمد بالا( طبقه اشراف)درآمد کم(طبقه کارگر)مدل اقتصادهای سه گانه (اروپا، آمریکا و ژاپن)مدل BRICs (برزیل، روسیه، هند و چین)هدف
اسلاید 4: هدف قراردادن فقرا چیست؟
اسلاید 5: تاریخچه هدف قراردادن فقراشکلگیری عمده این مدل در دهه 90 میلادیافزایش سریع تقاضا دربازارهای چین، هند، آمریکای لاتین و برخی مناطق دیگر به دلیل رشد اقتصادی خوباستفاده یونیلیور هندوستان از این مدل در ارائه شوینده لباس Wheelنسبت کمتر روغن به آب برای امکان شستشوی بهتر در آب رودخانه که یک عرف در هند استمرکززدایی از این تولید، بازاریابی و توزیع این محصول برای افزایش دسترسی عموم به آنافزایش 25درصدی درآمد و 40درصدی سرمایه بازار برای یونیلیور هندوستان
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.