کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت ارایه کتاب «مدیریت استراتژیک»

modirt-s-3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این فایل پاورپوینت، بر پایه مطالب 7 فصل کتاب «مدیریت استراتژیک» نوشته دکتر لطف الله فروزنده دهکردی آماده شده است که با توجه به طراحی زیبا و محتوای کامل (249 اسلاید) جهت تدریس و نیز ارایه کلاسی مناسب می باشد. (این فایل قابلیت ویرایش را نیز دارا است) فهرست: فصل اول- فرايند مديريت استراتژيک - مقدمه - تعریف مدیریت استراتژیک - سیر تدوین مدیریت استراتژیک - تعریف استراتژی - تعریف مینتزبرگ از استراتژی - نکاتی در مورد استراتژی - جایگاه هدف و سیاست در استراتژی - تاکتیک ها در استراتژی - فرایند طراحی مدیریت استراتژیک - فرایند تصمیم گیری استراتژیک تحقیقات جان دیوئی منبع سپاس و تشکر فصل دوم: فرایند مضمون بندی استراتژی سازمانی - مقدمه - برنامه ریزی استراتژیک - مدل خط مشی هاروارد - ماتریس سوات swot - WT - WO - ST - SO - استراتژی صنفی - نمودار استراتژی صنفی ابعاداستراتژی صنفی مدلرقابتی پورتر - مدل نظام برنامه رزی استراتژیک - ویژگی های مدل برنامه ریزی استراتژیک - مفروضات مدل های برنامه ریزی استراتژیک - مدل رایت - مدل مینتزبرگ - مدل هید - مدل دیوید - گام اول تدوین استراتژی - گام دوم اجرا - گام سوم ارزیابی استراتژی - منبع - سپاس و تشکر فصل سوم- تدوين هدفهای بلندمدت و انواع استراتژی های اصلی - مقدمه - ویژگی های اهداف بلندمدت - حوزه های اهداف بلندمدت - انواع استراتژی ها - استراتژی یکپارچه (ادغام) - استراتژی ادغام به بالا - استراتژی ادغام به پایین - استراتژی افقی - استراتژی های متمرکز - استراتژی رسوخ در بازار - استراتژی توسعه بازار - استراتژی توسعه محصول - استراتژی تنوع - استراتژی تنوع همگون - استراتژی تنوع افقی - استراتژی تنوع ناهمگون - استراتژی تدافعی - استراتژی مشارکت استراتژی کاهش - استراتژی واگذاری یا سلب مالکیت - استراتژی انحلال - استراتژی ترکیب - مبع - تشکرو سپاس فصل چهارم- آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی - مقدمه - بخش اول: عوامل اجتماعی و انسانی - جمعیت شناسی - نیروی انسانی و اشتغال - آموزش و پژوهش - شرایط جغرافیایی - شرایط فرهنگی - متغیرهای مربوط به منابع انسانی - فرایند اجتماعی کردن نیروی انسانی - بخش دوم: متغیرهای ساختاری - مقدمه - ابعاد ساختاری - ابعاد محتوایی - پیچیدگی - رسمیت - ارتباط تمرکز و پیچیدگی - ارتباط تمرکز و رسمیت - اندازه و ارتباط آن با تمرکز، پیچیدگی و رسمیت بخش سوم: بازارها و محیط های سازمانی - رقابت - نیروهای رقیب یا مخالف - تهدید ورود - موانع ورود - تامین کنندگان و خریداران قدرتمند - فعالیت اسراتژیک - محصولات جایگزین - در جستجوی موضع - صورت بندی استراتژی - تعیین موضع موسسه - اثرگذاری بر توازن - بهره برداری از تغییر صنعت - رقابت چندجانبه - بازاریابی و توزیع - حالتهای مختلف بازاریابی - تعیین اهداف بازاریابی - خط مشی ها - انواع رقابت - رقابت متمرکز یا پراکنده - رقابت کلی یا در یک منطقه محدود - رقابت کاری یا رقابت محافظه کارانه - رقابت خلاق یا رقابت تقلیدی - رقابت تهاجمی یا رقابت تدافعی - تثبیت موقعیت برتر - اصل استراتژی منطقه ای - استراتژی شرکت های ضعیف و قوی - استراتژی شهرکت های قوی - استراتژی شرکت های ضعیف - متغیر توزیع - عوامل استراتژیک بخش چهارم: تکنولوژی و تولید - تحلیل انگیزه ها - نیاز به تکنولوژی - انتخاب تکنولوژی - جمعیت - سرمایه - تولید ملی - محیط زیست - توان تکنولوژی - جذف و تطبیق تکنولوژی بخش پنجم: فرهنگ سازمانی - فرهنگ سازمانی - فواید فرهنگ سازمانی - مدیریت فرهنگ سازمانی - شاخص های فرهنگ سازمان - شاخص های فرهنگ سازمان - انواع فرهنگ سازمانی - سازمان هایی با فرهنگ علمی - سازمان هایی با فرهنگ باشگاهی - سازمان هایی با فرهنگ تیمی - سازمان هایی با فرهنگ هیئتی - انواع فرهنگ سازمانی - فرهنگی قوی - فرهنگ میانه - فرهنگ ضعیف - اقدامات برای تغییر فرهنگ سازمان - استراتژی و فرهنگ - فرهنگ انعطاف پذیری - فرهنگ ماموریتی - فرهنگ مشارکتی - فرهنگ دانشگاهی - فرهنگ مبتنی بر تداوم - منبع - سپاس و تشکر فصل پنجم: اجرای استراتژی - مقدمه - مدیریت استراتژی های وظیفه ای - افق زمانی - مشخص بودن - مشارکت کنندگان - مدیریت استراتژی های وظیفه ای - استراتژی منابع انسانی - استراتژی تحقیق و توسعه - منابع - تشکر و سپاس فصل ششم: ارزیابی استراتژی - مقدمه - ارزیابی استراتژی - معیارهای چهارگانه ریچارد روملت - اهمیت ارزیابی استراتژی - انواع کنترل استراتژیک - کنترل فرضیات - عوامل محیطی - کنترل اجرا - نظارت بر پیشرفت های استراتژی - بازنگری سنگ های راه شمار - نظارت استراتژیک - کنترل آگاهی های ویژه - نظام های کنترل عملیاتی - نظام های بودجه بندی - جدول زمانی - عوامل کلیدی موفقیت - استفاده از نظام های کنترل عملیات - نظام های پاداش - مراحل اساسی رویکرد بودجه استراتژی - چارچوبی برای ارزیابی استراتژی محاسبه عملکرد سازمان - ارزیابی استراتژی ها بر مبنای نسبت های مالی - اقدامات اصلاحی - ویژگی های سیستم ارزیابی اثربخش - مراحل هفت گانه برنامه ریزی موفقیت آمیز اقتضایی - حسابرسی - منابع - تشکر و سپاس فصل هفتم: مدیریت بهره وری - مقدمه - سطوح بهره وری - اندازه گیری بهره وری - بهره وری متوسط و نهایی - شاخص های بهره وری - عوامل بهر وری - عوامل بیرونی بهره وری - عوامل درونی بهره وری - محتوای کار - عوامل مربوط به نهاده - عوامل مربوط به فرایند - عوامل مربوط به ستاده - منبع - تشکر و سپاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
947 بازدید, 6 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت ارایه کتاب «مدیریت استراتژیک»”

پاورپوینت ارایه کتاب «مدیریت استراتژیک»

اسلاید 1: مديريت استراتژيک (دکتر لطف الله فروزنده) گردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: اهداف درسآشنايي دانشجويان با:تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيکمدلهاي تدوين استراتژيتدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصليمفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني اجراي استراتژي ارزيابي استراتژي هاارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک

اسلاید 4: مقدمهدرس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است. شناخت دقيق تغييرات محيطي و افزايش توانمندي براي استفاده از فرصتها مهمترين وظيفه يک مدير است.مديريت استراتژيک افق ديد موسسه و نحوه رسيدن به آن را تعيين مي کند، اصولا مديران بازرگاني و موسسات بزرگ با داشتن ديد استراتژيک توانسته اند پله هاي رشد و ترقي را به سرعت طي نمايند.

اسلاید 5: *فصل اول - فرايند مديريت استراتژيک

اسلاید 6: مديريت استراتژيک، برنامه اي هماهنگ، جامع و پيوسته است که استعدادهاي ممتاز سازمان را با محيط ارتباط مي دهد و منظور از آن تحقق هدفهاي سازمان در چار چوب اجراي صحيح مديريت است. تعریف مدیریت استراتژیک

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید