کسب و کارمدیریت و رهبریاستارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر

پاورپوینت استراتژی بنگاه مادر و نحوه ارزش آفرینی سازمان های مادر به صورت پاورپوینت در 22 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی استراتژی بنگاه مادر و مزیت مادری

lomer1989

صفحه 1:
م نم غرز موضوع تحقيق: استراتزى بنكاه مادر و نحوه ارزش آفرينى سازمان هاى مادر

صفحه 2:
استراتزى بنكاه مادر و مزيت مادرى ا ا ا ا ا ا ال سس دارند.ولى اكثريت قابل توجه شان جنين نيستندءيعنى بيشتر أنها نابود كننده ارزش اند.

صفحه 3:
استراتزى بنكاه مادر جيست ؟ ۱ ‏ا‎ ‎ds Reena! ee Rel eer ta eee BL Rees Dero

صفحه 4:
۱ | . بنگاه مادرباید منابع خود را در چه کسب ‏ وکارهایی و به کدام یک از روش ‎Seer med Reena eee Bere ea)‏ ل 1 ی ره ‎ose‏ ۰ re eee ee omer ef ‏ين‎ a Ec ae OOo

صفحه 5:
سازمان مادر ج ۶ ‎Vind‏ ور ار را ی ار را ‎hee‏ را ری ‎

صفحه 6:
جرا اصولا سازمان مادر بايد وجود داشته باشد ؟ ا ا ا | موجوديت مستقل خودءبهتر عمل مى كنند و اين كه سازمان مادر انقدر ارزش ‎NS ee ee‏

صفحه 7:
ل وا به عنوان یک اصل تصمیمات متخذه در مورد ماهیت کسب وکارهای موجود دسر را ار را

صفحه 8:
مزيت مادرى و استراتزى بنكاه مادر مزیت های رقابتی و استراتژی کسب وکار

صفحه 9:
‎Ded‏ سا ‏شالوده ى تصميمات شركتهاى موفق جند كسب و كاره است و آنها را از رقبايى كه موفقيت كمترى دارندءمتمايز م ى كند. ‎

صفحه 10:
نحوه ی ارز شآفرینی سازمان های مادر

صفحه 11:
رل ری نفوذ ارتباطی ‎a‏ ۱۳| نفوذ وظیفه ای و خدماتی ‎e eye meone |S)‏ 0

صفحه 12:
نفوذ خود مدارانه = عملكرد مستقل كسب وكار ‎as ot‏ ی © © ©

صفحه 13:
نفوذ ارتباطى ا ا ۱

صفحه 14:
نفوذ خدماتى و ارتباطى سازمان مادر از طریق آن رهبری وظیفه | ‎oN 5 ۳ ۲‏ ‎see Ty ere a‏ اب رد BE a or yess

صفحه 15:
BT Stree ey mon eS) L | از طريق دكركون كردن تركيب سبد كسب و كارها ارزش م ی آفریند. ۹ @ @

صفحه 16:
شرايط ارزش آفرينى : FN a eI ‏ا اا‎ ee nets ae 0 ‎eernemenrecs: FT‏ ا میسر سازد. ‎00 ge Se ‏ارزش ها شود. ‎

صفحه 17:
ل ل ل ل ‎ae ey‏ اا ل ‎arn‏ ل از فرصت دارا باشد. ‎

صفحه 18:
نکته بدون ویژگی های مادرانه مناسب.حتی استراتژی بنگاه مادری که بر فرصتهای ۱

صفحه 19:
۱ ‎ald ot Ded ede eT TOSI eT ard‏ دا ‎iets eee es Rene ee SSE)‏ ۱ ‎

صفحه 20:
یک راه کاهش ریسک نابودی ارزش ( UTE TES Cy oem te ‏اعمال عدم مرتر‎ | حداکثر محدودیت در موضوعات مرتبط با فرصتهای مشخص مادر

صفحه 21:
شرایط لازم برای مزیت مادری: ‎ane Te Tes emcee . ۱‏ ۱ مادرانه که به چشم رقبا نیامده باشد. ‎ ‎ ‎eS DRC a9 My see Mrmr Fee OCH ‏ا‎ ۳ avons rap bore 6) ‏« شناخت شفاف تر سازمان های رقیب انواع کسب و کارها ‎

صفحه 22:
با تشكر

39,000 تومان