کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت دانشگاهی «استراتژی کایزن»

kai-zen

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت حاضر، در قالبی حرفه ای و زیبا و جامع به موضوع استراتژی کایزن و نظام بهبودبخشی آن به عنوان یکی از مباحث مدیریت سازمان می پردازد. این پاورپوینت در 36 صفحه و با طراحی زیبا و محتوای جامع آماده ارایه در هر جلسه دانشگاهی یا اداری و سازمانی می باشد فهرست مطالب: - فهرست - مقدمه - تعریف کایزن - مفهوم کایزن - شرح وظایف شغلی در سازمان - بهبود چیست؟ - برداشت مدیران غربی از نگهداری و نوآوری - سلسله مراتب مشارکت در کایزن - اصول بیست گانه کایزن - چرخه بهبود دمینگ PDCA - چرخه استانداردسازی SDCA - چرخه PDCA و SCDA - سه اقدام اساسی دراجرای عملی کایزن - مودا 1. اتلاف ناشی از تولید بیش از حد مورد نیاز 2. اتلاف ناشی از لزوم تعمیر و یا بازسازی محصول 3. اتلاف ناشی از حرکت های اضافی در محیط کار 4. اتلاف ناشی از فرآیند های ناقص 5. اتلاف ناشی از انتظار 6. اتلاف ناشی از نقل و انتقال 7. اتلاف ناشی از زمان - مراحل اجرای کایزن - گمبا محل واقعی انجام کار (GEMBA) - فواید مدیریت گمبا محور - قوانین طلایی مدیریت گمبا - استانداردسازی در کایزن - ویژگی های یک استاندار - سپاس و تشکر
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
713 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت دانشگاهی «استراتژی کایزن»”

پاورپوینت دانشگاهی «استراتژی کایزن»

اسلاید 1: استراتژی کایزنگردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: فهرستمفهوم کایزن2گمبا (محل واقعی انجام کار )4مقدمه 31مودا(اتلاف)333استاندارد سازی در کایزن35

اسلاید 4: تعریف کایزنکایزن در زبان ژاپنی: بهبود مستمرطرز تفکر مدیران در کشورهای غربی برای تغییر عمده و نوآوری در فناوری: در کوتاه ترین زمان به آخرین مفاهیم مدیریت و روش تولید دست یابند.بیشتر فعالیت های بی نظیر مدیران در ژاپن مانند کنترل کیفیت فراگیر، کنترل کیفیت در سطح شرکت، حلقه های کنترل کیفیت و روابط کار در کایزن خلاصه می شود. 4

اسلاید 5: مفهوم کایزنمفهوم کایزن تمام فعالیت های زیر را پوشش می دهد: پیام استراتژی کایزن: حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخش های سازمان یا شرکت سپری نمود.کانبانبهبود کیفیتتولید به موقع تولید بی نقصفعالیت های گروهی کوچکهمکاری متقابلبهبود بهره وری تولید محصول جدیدمشتری گراییکنترل کیفی جامععلوم و تکنولوژی رباتهسته های کنترل کیفیسیستم پیشنهادهااتوماسیوننظم و مقررات محیط کارسیستم جامع تعمیرات بهره وری5

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید