کسب و کار فروش و بازاریابی

پاورپوینت شالوده فهم فرهنگ (فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham)

3minare-bazaryabie-beynolmelal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان) در 21 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینار درس بازاریابی بین الملل تهیه شده است. برگرفته از کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham می باشد. موارد مورد بحث 1- اهمیت جغرافیا در بازاریابی جهانی 2- اهمیت تاریخ در بازاریابی جهانی موارد مورد بحث در جغرافیا - موقعیت و وضعیت جغرافیایی - مسئولیت اجتماعی و مدیریت محیطی - گرایش و تمایلات جمعیتی - مسیرهای تجاری- بازرگانی - حلقه های ارتباطی جغرافیا و بازاریابی بین الملل - بازاریابان بین المللی باید بدانند که شاخصه های جغرافیایی منحصر به فرد بر بازار محصولاتشان اثر خواهند گذاشت. - بازاریابان نیازمند دریافت پاسخ سوالاتی در زمینه اینکهچگونه موقعیت جغرافیایی بر قیمت،ترفیع،مکان،محصولات،مردم و سیاست ها اثر خواهد گذاشت،می باشند. دسته بندی: پاورپوینت تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر تعداد اسلاید: 21 فرمت: قابل ویرایش
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1018 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت شالوده فهم فرهنگ (فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham)”

پاورپوینت شالوده فهم فرهنگ (فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham)

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: موضوع : محیط فرهنگی بازارهای جهاناستاد گرامی : ………………………..ارائه دهنده : ………………………مربوط به : سمینار درس بازاریابی بین الملل پاییز94

اسلاید 3: مقدمه تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگCateora and Graham فصل سوم

اسلاید 4: 1- اهمیت جغرافیا در بازاریابی جهانی2- اهمیت تاریخ در بازاریابی جهانیمواد مورد بحث

اسلاید 5: جغرافیاموقعیت و وضعیت جغرافیاییمسئولیت اجتماعی و مدیریت محیطیگرایش و تمایلات جمعیتیمسیرهای تجاری- بازرگانیحلقه های ارتباطی

اسلاید 6: - بازاریابان بین المللی باید بدانند که شاخصه های جغرافیایی منحصر به فرد بر بازار محصولاتشان اثر خواهند گذاشت. - بازاریابان نیازمند دریافت پاسخ سوالاتی در زمینه اینکه چگونه موقعیت جغرافیایی بر قیمت،ترفیع،مکان،محصولات،مردم و سیاست ها اثر خواهد گذاشت،می باشند. جغرافیا و بازاریابی بین الملل

اسلاید 7: اقلیم و مکان نگاری(topography)- به منظور ارزیابی یک بازار می بایست اقلیم و مکان نگاری را بدرستی تشخیص دادشرایط محیطی همچون ارتفاع،مقدار رطوبت و درجه حرارت می توانند بر محصولات اثر داشته باشندعوامل جغرافیایی می توانند اثر عمیقی بر کانال های توزیع محصولات داشته باشند

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید