کسب و کارفروش و بازاریابی

پاورپوینت شالوده فهم فرهنگ (فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham)

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 21 اسلاید پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان) در 21 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینار درس بازاریابی بین الملل تهیه شده است. برگرفته از کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham می باشد. موارد مورد بحث 1- اهمیت جغرافیا در بازاریابی جهانی 2- اهمیت تاریخ در بازاریابی جهانی موارد مورد بحث در جغرافیا – موقعیت و وضعیت جغرافیایی – مسئولیت اجتماعی و مدیریت محیطی – گرایش و تمایلات جمعیتی – مسیرهای تجاری- بازرگانی – حلقه های ارتباطی جغرافیا و بازاریابی بین الملل – بازاریابان بین المللی باید بدانند که شاخصه های جغرافیایی منحصر به فرد بر بازار محصولاتشان اثر خواهند گذاشت. – بازاریابان نیازمند دریافت پاسخ سوالاتی در زمینه اینکهچگونه موقعیت جغرافیایی بر قیمت،ترفیع،مکان،محصولات،مردم و سیاست ها اثر خواهد گذاشت،می باشند. دسته بندی: پاورپوینت تهیه و تنظیم: اسیه مردوانی تعداد اسلاید: 21 فرمت: قابل ویرایش

asiyehmardevani

صفحه 1:

صفحه 2:
موضوع : محیط فرهنگی بازارهای جهان استاد گرامی 5 | 0 مربوط به : با ۱ را

صفحه 3:
تاريخ و جغرافيا: شالوده فهم فرهنك ‎Cateora and Graham‏ فصل سوم

صفحه 4:
‎-١‏ اهميت جغرافيا در بازاريابى جهانى ‎ee Sb ed nore eal

صفحه 5:
” موقعيت و وضعيت جغرافيايى مديريت محيطى ” مسئوليت اجتماعى و مدي - كرايش و تمايلات جمعيتى مسیرهای تجاری- بازرگانی ی

صفحه 6:
- بازاريابان بين المللى بايد بدانند كه شاخصه هاى جغرافيايى منحصر به فرد بر بازار محصولاتشان اثر خواهند گذاشت. ل تب ۱ ‏ا ال ال ل‎ a ‏و سیاست ها اثر خواهد گذاشت.می باشند.‎

صفحه 7:
1 noel tb ea SPY re بدرستی تشخیص داد SEE Re DB ee gOS NOE ene eee oe ! ‏مى توانند بر محصولات اثر داشته باشند‎ ل عَوَامِل جغرافيايى مى توانند اثر عميقى بر كانال هاى توزيع Stee odes ‏كه‎

صفحه 8:
ei a fe oR ee eB) eee ‏خواهد داشت؟‎ - مکان نگاری کشور بر توزیع محصولات چگونه اثر خواهد كذاشت؟

صفحه 9:
-یکی | از ملزومات ‎aaa‏ بين المللى مسئوليت اجتماعى و | Ee Reel Sp) i ‏دس‎ ee nee Re PSPC [CR RCECaRW FRC pees ES Pe Roe ‏كه اين محصول در حال عرضه به بازار باشد نمود بيشترى ميابد‎

صفحه 10:
محصولات تولید شده در بازار چگونه می تواند بر افرادى كه بازاريابان سعى دارند محصولاتشان را به آنها ‎pel even) pet)‏ كن شما چگونه می-توانید از شاخصه های محیطی موّثر بر محصول در جهت ارتقاء محصولات استفاده كنيد؟

صفحه 11:
” منلبع طبيعى كشورى كه عمليات بازاريلبى را انجام ميدهد مى ‎emery‏ ل ا ا سا 3 ا ‎ICI‏ | مورد محصول به بازار عرضه شدهمتحت تاثير قرار داد

صفحه 12:
i چگونه منابع حال و آینده کشور بر بازاربابی محصولات موّثر خواهند بود؟ OSS Ree Role ce ee en Sree ll ‏آیا در آینده با بهره برداری از منابع طبیعی کشور میتوان بر روی‎ eRe LBD) Beer STC eel es eC eed

صفحه 13:
- بازاريابان بين المللى به منظور ارتباط با کشورهاییی که میخواهند کسب و کارشان را در آنجا ۱ گوناگون حفظ کنند و میبایست روندهای جمعیتی جهان را به لحاظ: | رشد و کاهش جمعیت [] مهاجرت روستائیان به شهرها ‎ora‏ ‏لا مهاجرت مورد بررسى قرار دهند.

صفحه 14:
- آیا قومیت های موجود در کشور همگن هستند با ناهمگن؟ - اتفاقات مربوط به سن و رشد جمعیت چه هستند؟ ‎ee oc coed‏ سا

صفحه 15:
‎abi‏ بر تست با میا ات مسیرهای تجاری داشته باشد ‎00 NN ny ETROne Cc ‏ديكر ارسال مى شوند‎ ‏ا ا ا ۱ ا ‎NS TOL ee NC ee MCE‏ شما در حال بازاريابى در أن هستيد

صفحه 16:
1 روی محصول شما خواهند گذاشت؟ ارزانترین را ه برای ارسال محصول‌به کشورهای خارجی Se 5 جه موانعى براى حركت محصولتان از طريق بكاركيرى ‎oes!‏ ا كت

صفحه 17:
بازارياب بين المللى بايد زيرساخت هاى اريتباطى كشورى را که در آن کار میکند درک کند 1 SER eee Tene eye زيرساخت هاى ارتباطى. بازارياب بين المللى ممكن است قادر به اندازه كافى به مصرف کنندگان خدمات ارائه دهد

صفحه 18:
-شکل اصلی ارتباطات کسب و کار مورد استفاده در ا ا 00 است؟ - بهترين راه براى دريافت اطلاعات دقيق در مورد بازار ‎Fe roe pep Onn rere recs ane‏ 000 چیست؟ 3

صفحه 19:
- تاربخ بسیار ذهنی است و بسته به نقطه قوت شما نمود ميابد - دیدگاه شما نسبت به تاریخ می تواند بسیار متفاوتر از نقطه نظر شخصی باشد که در کشور او بازاریابی می کنید Ce Te) SL) Ree Se ‏ل‎ ae ‏بفهمد و درك كند همجنانكه آنها مى توانند مردم را درك‎ کنند

صفحه 20:
" تاریخ کشورها چه اثری بر فرهنگ بازار میگذارد؟

صفحه 21:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان