کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت فصل ششم کتاب «مدیریت استراتژیک» | ارزیابی استراتژی

modirit-s6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این فایل پاورپوینت، بر پایه مطالب فصل ششم کتاب «مدیریت استراتژیک» نوشته دکتر لطف الله فروزنده دهکردی آماده شده است که با توجه به طراحی زیبا و محتوای کامل (۴۳ اسلاید) جهت تدریس و نیز ارایه کلاسی مناسب می باشد. (این فایل قابلیت ویرایش را نیز دارا است) فهرست: فصل ششم: ارزیابی استراتژی - مقدمه - ارزیابی استراتژی - معیارهای چهارگانه ریچارد روملت - اهمیت ارزیابی استراتژی - انواع کنترل استراتژیک - کنترل فرضیات - عوامل محیطی - کنترل اجرا - نظارت بر پیشرفت های استراتژی - بازنگری سنگ های راه شمار - نظارت استراتژیک - کنترل آگاهی های ویژه - نظام های کنترل عملیاتی - نظام های بودجه بندی - جدول زمانی - عوامل کلیدی موفقیت - استفاده از نظام های کنترل عملیات - نظام های پاداش - مراحل اساسی رویکرد بودجه استراتژی - چارچوبی برای ارزیابی استراتژی محاسبه عملکرد سازمان - ارزیابی استراتژی ها بر مبنای نسبت های مالی - اقدامات اصلاحی - ویژگی های سیستم ارزیابی اثربخش - مراحل هفت گانه برنامه ریزی موفقیت آمیز اقتضایی - حسابرسی - منابع - تشکر و سپاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
803 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فصل ششم کتاب «مدیریت استراتژیک» | ارزیابی استراتژی”

پاورپوینت فصل ششم کتاب «مدیریت استراتژیک» | ارزیابی استراتژی

اسلاید 1: مديريت استراتژيک (دکتر لطف الله فروزنده) فصل ششم گردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: اهداف درسآشنايي دانشجويان با:تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيکمدلهاي تدوين استراتژيتدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصليمفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني اجراي استراتژي ارزيابي استراتژي هاارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک

اسلاید 4: مقدمهدرس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است. شناخت دقيق تغييرات محيطي و افزايش توانمندي براي استفاده از فرصتها مهمترين وظيفه يک مدير است.مديريت استراتژيک افق ديد موسسه و نحوه رسيدن به آن را تعيين مي‌کند، اصولا مديران بازرگاني و موسسات بزرگ با داشتن ديد استراتژيک توانسته اند پله هاي رشد و ترقي را به سرعت طي نمايند.

اسلاید 5: *فصل ششم - ارزیابی استراتژی

اسلاید 6: مقدمهفرایند مدیریت استراتژیک به تصمیماتی منجر میشود که آثار کوتاه مدت و بلندمدتی به بار خواهد آمد.استراتژی میتواند عامل موفقیت یا عدم موفقیت و بقا و رشد سازمان شود. به همین دلیل ارزیابی استراتژیها امری مهم و حیاتی محسوب میشود.

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید