کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت فصل چهارم کتاب «مدیریت استراتژیک» | آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی

modirt-s8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این فایل پاورپوینت، بر پایه مطالب فصل چهارم کتاب «مدیریت استراتژیک» نوشته دکتر لطف الله فروزنده دهکردی آماده شده است که با توجه به طراحی زیبا و محتوای کامل (۱۱۶ اسلاید) جهت تدریس و نیز ارایه کلاسی مناسب می باشد. (این فایل قابلیت ویرایش را نیز دارا است) فهرست: فصل چهارم- آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی - مقدمه - بخش اول: عوامل اجتماعی و انسانی - جمعیت شناسی - نیروی انسانی و اشتغال - آموزش و پژوهش - شرایط جغرافیایی - شرایط فرهنگی - متغیرهای مربوط به منابع انسانی - فرایند اجتماعی کردن نیروی انسانی - بخش دوم: متغیرهای ساختاری - مقدمه - ابعاد ساختاری - ابعاد محتوایی - پیچیدگی - رسمیت - ارتباط تمرکز و پیچیدگی - ارتباط تمرکز و رسمیت - اندازه و ارتباط آن با تمرکز، پیچیدگی و رسمیت بخش سوم: بازارها و محیط های سازمانی - رقابت - نیروهای رقیب یا مخالف - تهدید ورود - موانع ورود - تامین کنندگان و خریداران قدرتمند - فعالیت اسراتژیک - محصولات جایگزین - در جستجوی موضع - صورت بندی استراتژی - تعیین موضع موسسه - اثرگذاری بر توازن - بهره برداری از تغییر صنعت - رقابت چندجانبه - بازاریابی و توزیع - حالتهای مختلف بازاریابی - تعیین اهداف بازاریابی - خط مشی ها - انواع رقابت - رقابت متمرکز یا پراکنده - رقابت کلی یا در یک منطقه محدود - رقابت کاری یا رقابت محافظه کارانه - رقابت خلاق یا رقابت تقلیدی - رقابت تهاجمی یا رقابت تدافعی - تثبیت موقعیت برتر - اصل استراتژی منطقه ای - استراتژی شرکت های ضعیف و قوی - استراتژی شهرکت های قوی - استراتژی شرکت های ضعیف - متغیر توزیع - عوامل استراتژیک بخش چهارم: تکنولوژی و تولید - تحلیل انگیزه ها - نیاز به تکنولوژی - انتخاب تکنولوژی - جمعیت - سرمایه - تولید ملی - محیط زیست - توان تکنولوژی - جذف و تطبیق تکنولوژی بخش پنجم: فرهنگ سازمانی - فرهنگ سازمانی - فواید فرهنگ سازمانی - مدیریت فرهنگ سازمانی - شاخص های فرهنگ سازمان - شاخص های فرهنگ سازمان - انواع فرهنگ سازمانی - سازمان هایی با فرهنگ علمی - سازمان هایی با فرهنگ باشگاهی - سازمان هایی با فرهنگ تیمی - سازمان هایی با فرهنگ هیئتی - انواع فرهنگ سازمانی - فرهنگی قوی - فرهنگ میانه - فرهنگ ضعیف - اقدامات برای تغییر فرهنگ سازمان - استراتژی و فرهنگ - فرهنگ انعطاف پذیری - فرهنگ ماموریتی - فرهنگ مشارکتی - فرهنگ دانشگاهی - فرهنگ مبتنی بر تداوم - منبع - سپاس و تشکر
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
867 بازدید, 9 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فصل چهارم کتاب «مدیریت استراتژیک» | آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی”

پاورپوینت فصل چهارم کتاب «مدیریت استراتژیک» | آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی

اسلاید 1: مديريت استراتژيک (دکتر لطف الله فروزنده) فصل چهارم گردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: اهداف درسآشنايي دانشجويان با:تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيکمدلهاي تدوين استراتژيتدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصليمفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني اجراي استراتژي ارزيابي استراتژي هاارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک

اسلاید 4: مقدمهدرس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است. شناخت دقيق تغييرات محيطي و افزايش توانمندي براي استفاده از فرصتها مهمترين وظيفه يک مدير است.مديريت استراتژيک افق ديد موسسه و نحوه رسيدن به آن را تعيين مي‌کند، اصولا مديران بازرگاني و موسسات بزرگ با داشتن ديد استراتژيک توانسته اند پله هاي رشد و ترقي را به سرعت طي نمايند.

اسلاید 5: *فصل چهارم - آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی

اسلاید 6: مقدمه اصولا در طراحی استراتژی سازمان بایستی مدیریت نسبت به شناخت یکسری متغیرهای درونی و بیرونی سازمان اقدام نماید. در این فصل متغیرهای استراتژیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید