سایر

پرده های هوایی

pardeye_hava

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پرده های هوایی”

پرده های هوایی

اسلاید 1: پرده های هوا

اسلاید 2: مقدمه: امروزه استفاده بهینه در مصرف انرژی یکی از بزرگترین دغدغه های جوامع صنعتی می باشد. وابستگی صنعت و تکنولوژی به انرژی، واهمه اتمام آنرا برای انسان امروزی به صورت یک کابوس در آورده است. همین دغدغه انسان را بر آن داشته که در حفظ انرژی تلاش بیشتری انجام دهد سیستمهای پرده هوا سالهاست در کشورهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و خوشبختانه اخیرا در کشور ما به این سیستم ها توجه ویژه `ای شده است

اسلاید 3: پرده هوا چیست:پرده هوا (Air Curtain) در حقیقت جریانی از هواست که دو منطقه سرد و گرم را از هم جدا می کند. این سیستم از فن قدرتمندی در سقف و مکنده ای در کف تشکیل شده. پرده هوا برای افزایش راندمان تجهیزات تهویه و کاهش هزینه های انرژی طراحی شده. افت انرژی از یک درب باز به شرایط زیر بستگی دارد:1- اختلاف فشار بیرون و داخل2- اخناتف دما بیرون و داخل3- جریان وزنده هوا به درب (باد)  

اسلاید 4: به طور خلاصه پرده هوا یک جت هوا با سرعت بسیار بالاست که لایه هوای محافظ را به وجود می آورد. این لایه هوا موجب به حداقل رساندن انتقال حرارت، رطوبت، گرد و خاک و ورود حشرات از طریق درهای باز می گردد. این سیستم یک انرژی جنبشی در هوا ایجاد می کند که این امر موجب به وجود آمدن مقاومتی در برابر نفوذ هوا و ذرات ناخواسته می شود.

اسلاید 5: این امر در اماکن پر رفت و آمدی که به طور مرتب با محیط بیرون در ارتباط است بسیار مفید بوده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. دستگاه پرده هوا وسیله ای است که عمدتا در بالای درب نصب میگردد. این سیستمها در دو نوع صنعتی و عمومی در مدلها و اندازه های مختلف با توجه به محل نصب، ارتفاع و شدت باد محیطی ساخته می شوند.

اسلاید 6:

اسلاید 7: هوای گرم و سبک داخل و هوای سرد و سنگین خارج توزیع فشاری مطابق با شکل b ایجاد می کند. جریان هوای سرد از پایین درب وارد و هوای گرم از بالای آن خارج می گردد. از طرفی اختلاف دما نیز این جریانات را وسعت می بخشد. هنگامی که باد به درب می وزد جریانی مطابق با شکل a رخ می دهد. مجموع جریانات وارده به درب در شکل c آورده شده که با نصب پرده هوا می توان این جریانات را کاهش داد. پرده هوا از ورود اشیای ناخواسته و حشرات نیز به داخل ساختمان ها جلوگیری می کند.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید