علوم انسانی و علوم اجتماعیاخلاق

پودمان 4 درس اخلاق حرفه ای

تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 13 اسلاید پاورپوینت پودمان چهارم درس اخلاق حرفه ای پایه دوازدهم فنی و حرفه ای

حامد

صفحه 1:
هنرستان فنی شهید ایوب محمودی پودمان چهارم درس اخلاق حرفه ای مدرس : حامد محمدزاده پایه دوازدهم رشته الکترو تکنیک ۹٩ ‏فرودین‎

صفحه 2:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : کم فروشی و گوان فروشی ی نان فروشی که وزن چونه خمیر را کم کرده است معلمی که درس را تمام و کمال به دانش آموزان منتقل نمی کند قیمت بالای خودرو نیز مصداقی از گران فروشی است

صفحه 3:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : کم فروشی و گوان فروشی بهتر است قیمت مصرف کننده بر روی کالا بصورت غیر قابل تغیبر مشخص شود

صفحه 4:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : کم فروشی و گوان فروشی فاکتور یک سند تجاری است که پس از تایید خریید. توسط فروشنده محصول یا خدمات تهیه می‌گردد. در اين برگ تجاری محتویات خرید اعم از نوع محصول, تعداد و قیمت آن بلید به طور دقیق ذکر گردد فاکتور رسمی‌به فاکتوری می گویند که بر اساس قوانین وزارت امور اقصاد و دارايى تنظيم شده باشد و مورد تایید دارایی باشد. اما فاكتور غير رسمى صرفا برای اطلاع مشتریان تهیه می شود و استانداردهای مورد تایید دارلیی درن در نظر گرفته نشده بهتر است فاکتور خرید تحویل خریدار شود و همچنین لیست قیمت های بروز داخل سایت فروشنده باشد

صفحه 5:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : کم فروشی و گیان فروشی های فنی و اصالت کالا * اعتبار محل خريد كالا و نوع فروش در سايت تولید کننده * كيفيت ظاهرى كالا و نداشتن نكات ريز و عيب حزئى * بسته بندى كامل و مشخصات درج شده روى بسته بندى * داراى بودن برجسب اصالت و واردات كالا

صفحه 6:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : کم فروشی و گوان فروشی ” در ارتباط با خدا دوری از خداوند سرزنش کم فروشان توسط ۳ خداوند . , در ‎sk U bLS I‏ = نيره شدن نفس ودل بواسطه ظلم و جفا به مردم هو —— ۲ در ارتباط با خلق سلب اطمینان و اعتماد مردم از او در ارتباط با خلقت تیره و تار شدن روابط اجتماعی در جامعه

صفحه 7:
پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران تبعیض در نوع رفتار نبلید باشد اما در خدمات باشگاه مشتریان می توان به مشتریان و باشگاه مشتریان خدمات بیشتری را ارلئه نمود که لُن نیز بلید بطوری باشد که مشتری جدید احساس

صفحه 8:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران بای دی عدم رسیدگی سریع تر به مشتریان خاص عدم ارائه خدمات ویژه مثلا ارائه هدیه و کم توجهی به بقیه بدون دلیل موجه به عده ای خاص ۱۱۱۱۱۱ 0 ۱۱۱۳۹۹ ce HH

صفحه 9:
پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران فرض کنید به مشتری قول داده اید که در مدت زمان معینی » محصول را برایش تولید و آماده میکنید. ۱- اگر پیشنهادهای جدیدی برای کار داشته باشی ولی نتوانید محصول را به موقع به دست مشتری برسانید چه تصمیمی می گیرید؟ ۲- اصطلاح "زخمی كردن كار" و عدم يايبندى به زمان مقر در تحویل کار چه مشکلی را بوجود می آورد؟ ۳- اگر نتوانستید محصول را به دست مشتری برسانید چگونه رضایت مشتری را بدست می آورید؟ 6- عدم پایبندی به قول مشتری چه آثاری دارد؟ ۳1 له

صفحه 10:
پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران بازخورد تاثیرگذار (چه مثبت و چه منفی) می تواند بسیار کمک کند تا نقاط ضعف و قوت را بشناسیم می توانیم با تقويت نقاط قوت و رفع نواقص به سمت بیشترین رضایت از مشتری از خودمان بشویم یک مشتری راضی» بطور مباتكينء نجريه رضايت خود را يراى ؟ فرد ديكر تعريف ميكند

صفحه 11:
پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران فرض كنيد یک مشتری به دلایلی یک محصول را در زمان کمتر و با کیفیت مناسب از شما درخواست میکند. شما برای تخمین فعالیت ها » قیمت تمام شده » وسایل مورد نیاز و... جه تصمیمی می گیرید؟ اگر قیمت نهایی بیای مشتری مهم باشد, آيا تصميم شما متفاوت خواهد بود؟ Sy

صفحه 12:
اخلاق حرفه ای پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران dp Shem از اين منشور متوجه مى شويم بايد زمانی که در شغل يا حرفه اى شروع بكار ميكنيم به آن متعهد باشيم . و در قبال تمام دستورالعمل هایی که نسبت به آن تعهد داده ایم مسئول باشیم. © © © © © 8۵ © © © © 85 6

صفحه 13:
اخلاق حرفه ای ” در ارتباط با خدا ۲ در ارتباط با خود ” در ارتباط با خلق % در ات خلقت در ارتباط با خلقت پودمان چهارم : رعایت حقوق دیگران نارضایتی خداوند عذاب وجدان و سلب آرامش ظلم به مردم رواج ان بى اعتمادى در جامعه بوجود مى آورد

39,000 تومان