کسب و کارفروش و بازاریابی

چارچوب شبکه خرید - buygrid framework

صفحه 1:
چارچوب شبکه خرید buygrid framework cS MGTools.ir

صفحه 2:
عنوان نوع مراحل استفاده موضوع ۱ پیچیدگی

صفحه 3:
1 a ead 1 ee 0 shal 4 خربدار تمايل 3 است. رکت: به دنبال ‎‘pots‏ ‏کمتری طیف گسترده‌ای از اطلاعات بر در کدرا سازمان استفاده می‌کند. سور كشف ‎iat‏ ‏كشي 9 99 و 31 ie ae an

صفحه 4:
نی مس سمت ‎oe‏ شبکه خرید است که در آن بیشترین تعداد ‎hy Sige Sly boo‏ مود ی جدید که در مرحله شناخت مشکل رح می‌دهد شا مت وس لم سين م رد ‎Tacs on‏ فروشنه زمره 3 و2 فرش از تزا دار و سین ‎Inst‏ ‎tie‏ رت ‎EE ae eee‏ وس تب وت ‏اطی در ی تنها ‎ot‏ همم سب با ‎oe aoe eee‏ ‎neni Sie sce‏ من ‎۳ oF J ‏ماس مرا‎ ‎oe ‎Poel eee ee on ‎oo

صفحه 5:
[_ابزارهاى مرتبط مدل خرید کرالجیک ۱۵۵6۱ ‎Kraljic’s purchasing‏ مزايا six buying roles 3,5 ‏شش نقش‎ > تحقیقات نشان داده است که رفتار خرید صنعتی بیشتر وابسته به وضعیت خرید است تا نوع محصول. مدل اثر متقابل احتمالی مان فعالیت‌های خریدار و فروشنده را با توجه ‎a‏ نیازهای خرید یک سازمان توضیح می‌دهد. این مدل کمک می‌کند که فروشنده در زمان مناسب پیام درست را ارسال کند. تامین‌کنندگان نیاز دارند تا ماتریس را با توجه به وضعیت خاص شرکت خود پر کنند. برای هر خانه در اين ماتریس (وضعیت خرید و مرحله خرید), باید سوالات زپر پاسخ داده شوند: 1- ایا این وضعیت و مرحله به هم مرتبطاند؟ 2- کدام یک از اعضای سازمان در تصمیم خرید تاثیرگذاراند؟ 3- شاخص‌های عملکردی مورد استفاده کدام است؟ 4- منایع اطلاعاتی چیست؟ 1 سمت خرید مدل می‌تواند هم برای مصرف‌کننده و هم کسب و کار وابسته به فرآیندهای خرید استفاده شود. و برای همه وضعیت‌های خرید کاربرد دارد مدل بر پایه اين مشاهده است که انتظارات و تغیبر رفتار خریدار در مورد خرید. براساس یک مورد جدید. یک بازخرید اصلاح‌یافته یا یک بازخرید بدون تغییر باشد. این مدل می‌تواند اساس یک فرآیند انتخاب رسمی را فراهم کند (به عنوان نمونه درخواست برای اطلاعات و درخواست برای طرح پیشنهادی). چارچوب شبکه خرید ارزش خود را در مجامع علمی به عنوان یکی از معدود مدل‌های بازاریابی صنعتی به اثبات رسانده است.

صفحه 6:

صفحه 7:
منابع مورد Sette CIS [ toto Geen) toi: Ce لها ع

صفحه 8:
براق كسب اطللاعات يشر بد وباسايت امجىتولز مراجعه ‎pee‏ MGTools,ir

رایگان