کسب و کارفروش و بازاریابی

چرخه شورانگیزی گارتنر - Gartner Hype Cycle

صفحه 1:
Gartner Hype Cycle

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده موضوع پیچیدگی

صفحه 3:
لكان شا 5 و نشست ای مات 1 ماد ار دا ارد به ‎Te‏ د؟ و قرار دارد؟ و دار جه مرحله أى بيش مى رود سای کرران و شلک ان جوا ا 0 3 لاس وی یی اف و بر > كيرت دگری را از نسل اول, نسل هاى دوم. سوم و جهارم؛ يكى بس از ديكرى مطرح و أى جهانى , كعبه آمال نوآوران تسلهاى بعدى قناورى ها ميشود.

صفحه 4:
ابزارهای مرتبط Ube معایب کاربردها 63۲106۲ ۲50۲6 ‏نمره‌دهی فناوری اطلاعات گارتنر‎ 2 Product Life Cycle(PLC) Jgare pat ady2 > بنگاه‌ها از اين چرخه شورانگیزی برای شناسایی اینکه کدام فناوری‌ها نوظهورند و استفاده از مفهوم تحول کسب وکار دیجیتالی برای شناسایی اينکه چه روندهای کسب و کاری منتح خواهند شد استفاده میکنند. برخی معنقدند چرخه شورانگیز در واقع یک چرخه نیست که نتیجه بر روی ماهیت خود تکنولورٍی ندارد و تغییرات را در طول زمان به سرعتی که فناوری توسعه پیدا میکند, انعکاس نمی دهد. چرخه شورانگیزی فناوری‌های نوظهور گارتتر, گسترده‌ترین چرخه شورانگیزی است. که فنآوری‌هایی که زبم‌ونیهبه دلیل تنطیح :بالای توجه زساه ها درمتن: توجه هستند را در نظر می‌گیرد و آنهایی که گروه گارتتر دارای اثرقابل توجه در آینده هستند را معرفی می‌کند.

صفحه 5:
منابع مورد ‎Yak‏ ‏۰

صفحه 6:
HD)

رایگان