کسب و کارمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبری

چگونه يک کسب و کار موفق ايجاد کنيم؟

صفحه 1:
lies a _ چگونه یک کسب و کار موفق ایجاد کنیم؟ Profiling the Entrepreneur

صفحه 2:
فهرست بخش ۱ مقدمه. کارآفرینی بخش ۲ طرح پیروزی بخش۳ راهپرد بخش ۴ نوآوری بخش ۵ رهبری بخش ۶ مدل کسپ و کار بخش ۷ محیط پروژه ۳

صفحه 3:

صفحه 4:
راه اندازی سازمان های جدید و به ویژه کسب و کارهای جدیدی که به طور کلی فرصت ها را شناسایی می ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 5:
7 ‎pas‏ كارا فرینی ‏اصول کلیدی ‏ايجاد حس مأموريت * مطلب مهم ايجاد ارزش بسيار. رديا كذارى * اين باعث ايجاد انرژی زیاد. نياز به موفق شدن و مايه افتخار در كسب موفقيت مى شود. فرهنگ شرکت را به وجود می آورد. کارکنان در طول مأموريت دوام مى آورند. مشتری /چشم انداز ‏۰ _ گروه ویژه ای از مشتریان که نیاز به محصولات جدیدی دارند و برای آن پول می پردازند و خدمات دریافت می کنند. 1 ‏چشم انداز در سراسر شرکت درک می شود. ۶ ‏* (برای مثال: وال مارت ۳ قانون برای ارائه خدمات به مشتری دارد. لبخند بزن, در چشم مشتری نگاه کن, خوش آمد بگو- در بخش مصرف کنندگان به کار گرفته می شود) ‏نوآوری با سرعت بالا ‎ *‏ سرعت و خلاقیت عوامل اصلی رقابت هستند. ‏با این که نوآوری هزینه‌ی زیادی دارد. برای تصمیم گیری های سریعتر گران نیست. ‏تلاش براى ارائه ايده هاى جدید قبل از دیگران, و هر روز با (درک فوریت) کار کردن (آویو ماریتا ‏از سونی) ‏رفتار - خلاقیت ‏* رشد سریع به افراد نیاز دارد. ‏* کارکنان نیاز به استقلال دارند اما حفظ مسئولیت ‏* رهبری, ‎ ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 6:
انواع کارآفرینان کارآفرینان یک سازمان تجاری جدید را تاسیس می کنند. کارآفرینان سازمانی یک سازمان بزرگ را از طریق کار کردن بعنوان یک کارآفرین درون سازمانی احیاء می نمایند. کارآ فرینان اجتماعی یک سازمان غیرانتفاعی را تاسپس می کنند. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 7:
ع 7< ويزكى كارافرينان - توانایی جهت ایجاد. استمرار و فعاليت - توانایی جهت ایجاد مسير - توانایی جهت رهبری, تصمیم گیری, ترغیب - توانایی جهت کار روی پروژه اصلی توانایی جهت ایجاد محیط نوآورانه یی جهت تشکیل گروه کاری, توانمندسازی کارکنان - توانایی جهت مدیریت تغییرات - توانایی جهت برقراری روابط داخلی. مشارکت. همکاری - توانایی جهت ایجاد مهارت های اساسی - توانایی جهت تامین منابع خارجی درک عوامل کلیدی موثتیت - تنظیم راهبرد. موقعیت بازار. کلیدهای عملیاتی ۲8:60 محصول, مهندسی بازاریابی سازمان دهیء مالی دب ا ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 8:
شخصیت کارآفر ینانه ذخیره موجودی * انتظار زیاد داشتن * ایجاد بالاترین استانداردها دب ا ‎٠‏ به كار كيرى بهترين فتاورى * استفاده از تجحربيات ‎BBY COTROPROOGOR COORD: KYODO HCOOCOY OOOH ‎ ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 9:
"R&D* SS © © تحقیق و توسعه 00000» ‏يز شكى‎ as علاقه مند به "اختراعات پزشکی در حال انجام" فرصت - تحقیق از طریق استخدام نگرش - ایجاد ایده - خود باوری - انديشه اساسی * ريسك يذيرى واكنش بازار- حفظ كسب و كار (حفظ بنكاه) یک مزیت رقابتی - مدیریت رشد - صادرات و توزیع سرمایه گذاری در ‎٩60‏ - برنامه ریزی برای ۲860 به عنوان PDR’ COTREPROOGOR OOORO: KYODO POGOCOY OOOE OTOOY Mow w dehy omccenh bere” سما رجات سین(

صفحه 10:
"علامت تحاری سس سمه 0۵۵ 6۵6۵066 منهون شرح بازار, علامت تجاری محصولات مهارت اصلی بازارها << رهبر بازار داخلی 6066: ADE. GO.OWO. OD. ODOF 3 ylaskel 23 ‏علامتهاى‎ is ‏بازارهای تجاری - سرمایه گذاری. استخدام. بازاریابی بین المللی‎ < ايده مثبت» اولویت بندی آن ERY COTDROPREHGOR OOORO: ROD GOOKEOY OOGE GTDOY ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 11:
“ oe er MPO (hee onder price) سرمايه كذارى در 088:00 کشش قیمتی تقاضا و ایجاد نوآوری در رقابت بازار ۴ تنوع محصولات و افزایش بازارها توسعه بازارهای بین المللی و شناخت بازار از طریق کنفرانسها و نمایشگاهها الا اق ‎bere” «‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 12:
نوآوری. مدیریت بازار ۴۰ سال قبل کامیونهای بالابر باری در ایرلند اختراع شد. واحدهای تولیدی و کارخانه ها در ایرلند و هلند از امکانات ویژه ۵1 برخوردارند. کارخانه ایرلندی توسط تاهج سس سس یه مبلغ ۹/۱ میلیارد یورو با ۷۳۰۰ کارمند خریداری شد. کارخانه ایرلندی به عنوان مرکز عالی ۲ تاسیس شد. You make the choice شرح ماموريت اهداف: 0058# مبدل شدن به يك شركت مهندسى با رتبه جهانى؛ توانايى براي رسيدن به مقام اول عرضه كننده كاميون هاى بارى؛ ايجاد راهكارهاى مديريتى به منظور بدست آوردن منابع. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 13:
مهندسی ‎GPOYR — DOO‏ بسهبود. مهندسی طراحیی | محدودینتاد -6000000) تاسیس بر اساس شهر جدید 1 0۵6۵8۵86800 GYETEOG — cevelopwed oP a high-pressure ‏مس بط‎ ve ‎O'ROORKE -‏ 0606)را ساخت و ارایه خدمات تراموا ‏- 00060/۵۵۵ ۳۵66 ,6060۳1006 بز ركترين پارک ساحلی دنیا - چالشها و موفقیتها برای ایجاد رضایت ‎ ‎0008088٠ -‏ طراحى خطوط تخليه براى توسعه آب فوق سنكين حوزه نفتى ‏هه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 14:
برخط 8 چا.شهای‌جسمیو رولنی قولنین‌سادد 0۲ را) تخیل شخصیتپ ردازنی‌ش دید نقش] فرینی برنامه ‎abl‏ ‎POOCR‏ 06 0690200 تواز نق درتشبیه سازی‌جنگسرد 8 000*) جستجویلینترنتوب رای‌موضوعات ‏عد ا“ جشما ناير لندى فناورع إطلاعااتآ موزيشه كارآفرينى ‏مدوم 100 وبكاد شبكه لجتماعيو عاطف وبر خط (0. © ‎(web‏ ‏۵ 000000)دنیای جازی(0- لنجام كسبو كار. شبیه سازی ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 15:
۲ عناصر کلیدی برای موفقیت منابع کليدي 77217 سازماندهي أي پروژد 1 كروه كاري روابط داخلي ‎Sa‏ ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین( ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
کارآفرینی ۳

صفحه 17:

صفحه 18:
راهنما ‎257١‏ 4 انجا برسيمة ‎ ‏جشم انداز جه ماموریت / هدف بلند مدت چیست؟ راما ذراین کسب و کار هستیم؟ ۱ موقعیت بازار ۱ ‎(ee)‏ ‏آچرا به کار می بریم؟ #برای این ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 19:
ماموريت زارشی از اهداف د داشتر به صورت مختصر ‎trate’ “(Dubla! oo the arportriy kospitciy onde‏ بیان چشم اندازی وسیع: 1 * موقعیت اخلاقی تصوير عمومی مطلوب تأثیر کلیدهای راهبردی شرح بازار هدف شرح خدمات و محصولات حوزه جفرافیایی _ انتظار رشد و سودآاوری ‎bere” 3-5‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 20:
وضعیت بازار راه اندازی میدان ‎Lib jo‏ لات شرح وضعيت بازار سود انحصارى سود عملياتى سود ۹ مزیت رقابتی ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 21:
وضعیت بازار توافق نامه کارگاه آموزشی ۲۳ اکتبر ۲۰۰۷ ‎Woe‏ بسج() تنهاهتلی‌که ‎oP Per]‏ صوس] ‏موقعینق وق اعاده لیدر میانشهر و ۳ فرودگاه می‌ب‌اشد بالمکاناتبی [صهلملی ‎[powpetive‏ ‏نظير, خدماتممتاز. مهماننوازبیویژد سس ‎[Recctocal‏ ‏به لیرلندیها با رضاینقمام مهمانها ‎bec]‏ سح ‎bere” ee‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 22:
7 گل ها براى خوشآمد كويى و مناسبت هاى خوب لباس های ورزشی و شنا و ژیمناستیک برای تندرستی. سلامتی 1 طعم مطبوع, رفع تشنگی نوشیدنی گرمد حفظ اعتبار کت خز (پالتو پوست) آموزش, کسب دانش رایانه و اتصالا ایمنی در هنگام رانندگی عینک های آفتابی صرفه جویی در زمان مهمان نوازی هتل ‎bere” 4‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 23:
وضعیت بازارها ایجاد وضعیت بازارها نقشه فعلی بازار جمعیت هدرف قدم اول نیاز مشتریان ارائه راه حل منافع مشتریان قدم دوم اثبات تحلیل رقابتی = مزیت رقابتی ما ‎hae‏ بازار رقلبتى ما 5 بيان وضعيت قدم جهارم 5211111100 bere” سما رجات سین(

صفحه 24:
عوامل موفقیت منهوم جدید - بیان با ارزش زیاد - بخش خوشایند ثناوری - چرخه زندگی - جریان کلی بازار هدف < موقعیت مناسب شفاف -رقابت محدود - مرحله در حال رشد هدایت و رهبری خریداران بالقوه مهارت اصلی مقیاس و زمان صرفه جویی اقتصادی توانایی و قابلیت طراحی و نوآوری توانایی بهره برداری نمونه ویژه کسب و کار ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 25:
عوامل موفقیت 1- انتخاب يك كسب و كار پیروزمندانه 2 بررسي عناصري که موجود است 3- بررسي عواملي که باعث موفقیت شده اند ۳ 1 0 اس (م)-

صفحه 26:
نام شرکت یا محصول مفهوم جدید - بیان با ارزش - بخش خوشایند فناوری-چرخه زندگی- جریان کلی بازار هدف - موقعیت مناسب شفاف- رقابت محدود - مرحله در حال رشد هدایت و رهبری خریداران بالقوه مهارت اصلی مقیاس و زمان صرفه جویی اقتصادی توانیی و قبلیت طراحی و نوآوری توانایی بهره برداری نمونهویژه کسب وکار ۳ سما رجات سین(

صفحه 27:
۳ 4 جهن اس (م)-

صفحه 28:

صفحه 29:
راهبرد و کارآفرین راهبرد می تواند مهمترین نقش کارآفرین باشد ۳ سما رجات سین(

صفحه 30:
تعريف راهبرد 7 "راهبرد مسير و محدوده يكه سازمان در بلند مدت مى باشد: كه منافع سازمان رااز طريق تركيب منابع با جالش محيط به دست مى آورد و با نیازهای بازار روبرو می شود و انتظارات سهامداران را بر اورده می کند. ‎Oy‏ ( تنم

صفحه 31:
سهامداران نشانى هاى راهبرد *بنكاه تلاش مى كند در بلند مدت به كجا برسد *دركدام بازارها رقابت تجارى وجود دارد و جه نوع فعاليتهايى در اين بازارها وجود دارد. J 2 ‏*چگونه یک بنگاه می تواند بهتر از رقبایش در بازار عمل کند.‎ *چه منابعی (مهارت. دارایی. روابط. مهارت فنی, امکانات) برای توانمندسازی رقابت مورد نیاز است *چه عوامل بیرونی و محیطی بر پی بنگاه تلثیر می گذارد؟ *ارزش ها و انتظارا افرادی که برسهامداران بنگاه تاثیر می گذارند چیست" مد سس ۵۳ مس مج سات كاوق رجز جوج أيه زم

صفحه 32:
دوره زمانی برنامه های راهبردی مدت زمان مورد نیاز برای پرداختن به یک چالش جدید تاثیر می گذارد از طریق نیاز به نشانی بازارهای جدید یا فناوری یا چالش های عملیاتی ut (e) Octet ONDER ‏سس‎ Mow w dehy ercornP bere”

صفحه 33:
ایجاد راهبرد ماموريتي كه توسط برنامه راهبردی اهدافی را طی مدت زمان معین تنظیم يك طرح بازاريابى جديد مى تواند ايجاد كردد. 7 با شناخت محصولات و خدمات. محصولات جدید شناسایی می گردند. : 2 زارهاء بازارهای جدید شناسایی و تعیین می شوند. 7 شناسایی فرآیند اصلی 7 شناسایی رقبا اصلی 7 هط ‎Vhe sourcing oP bustuess provesses ue‏ 7 شناسایی اتوماتیک فرآیندها 7 شناسايى مدل كسب و كار ‎he seus by whick these ae wheved we desorbed. Key‏ ‎physica. Procactd. ced totelectud resources ue desprbed‏ ‎ated thet sourctoy dePiced‏ مه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 34:
ایجاد راهبرد راهبرد در سطوح مختلف یک بنگاه راهبردها وجود دارند در چندین سطح سازمان- در مجموع کل بنگاهها (يا گروهی از بنگاه ها) از طریق افرادی که د رآن مشغول به کارهستند. راهبرد شرکت - به مجموعه از اهداف و محدوده بنگاه که برای برآورده کردن سهامداران مربوط شود. سطح مهمی است زیرا از سرمایه گذاران بنگاه بسیار تاثیر می پذیرد و به راهبرد مدیریت تصمیم گیری در تمام بنگاه عمل می نمایند. راهبرد شرکت اغلب به روشنی 1 دریک «شرح ماموریت» راهبرد عملیاتی- چگونه هر قسمت از بنگاه سازماندهی می شود. تا به مسیر راهبردی سطح واحد اقتصادی ش رکت برسد. بنابراین راهبرد عملیاتی بر توزیع منابع, فرایندهاء افراد و غیره متم رکز می شود. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 35:
راهبرد ملی می توانیم نتایج و توصیه هاء در راهبرد ملی هدایت شویم. اما نباید احساس محدودیت کنیم زمانیکه یک موقعیت پیروز مندانه کسب و کار داریم. که با راهبرد ملی هماهنگ نیست. محتوای گزارش نمونه ای برای تغییر یک مسیر راهبردی جدید نقش سازمانهای استانی در اجرای راهبرد برنامه راهبرد بنگاههای ایرلند گزارش منحنی روبه افزایش موقعیت ایرلند در اقتصاد جهانی ۳ *ارائه تحلیلی از عملکرد بنگاههای جدید ایرلند | . . * بررسی روندو چشم اندازهای بنگاههای بیذ المللی و شناسایی گامهای مهم جهت زیر بنایی کردن انتقال موفقيت آميز به يك مرحله جدید ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین( ‎ ‎

صفحه 36:
ایجاد راهبرد چگونه یک راهبرد مدیریت می شود- مدیریت راهبردی در معنی جامع آن. مدیریت راهبردی گرفتن "تصمیمات راهبردی" است- تصمیماتی که به ستوال بالا پاسخ می دهد. در واقع. فرایند کامل مدیریت راهبردی بخش های اصلی زیر را دارد: ۴ معیار دقیق * شکاف راهبردی مثبت. قابل حصول ۴ رویکرد قضاوت * تصمیم گیری عمومی 6ه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 37:
ایجاد راهبرد تحلیل راهبردی تا حدودی تحلیل پایداری موقعیت بنگاهها و درک اهمیت عوامل داخلیست که براین موقعیت تاثيز می گذارند. تحلیل راهبردی می تواند توسط ابزارهای زیر مساعدت شود که شامل: و: راهکاری برای شناسایی نیروهایی که بر سطح رقبا در یک صنعت تاثیر می گذارد. که برای تشخیص تشابهات و تفاوت های میان گروههای مشتریان و مصرف کند. : راهکاری که قدرت رقابت عملیاتی بتگاهها را در بازارهای خاص خلاصه تحلیل رقب: راهکارها و تحلیل های گسترده ای که برای مختصر كردن همه موقعيت رقابتى بنكاه تلاش مى كند. * تحلیل عامل اصلی موذ به رقابت بهتر بپردازد. * تحليل اسمه: روش سودمندی است که نتایج مهم برخاسته از ارزیابی تاثیرات موقعیت داخلى او محیط بیرونی یک بنگاه را خلاصه می کند. شناسایی زمینه هایی است که یک بنگاه برای رسیدن به موفقیت باید. و ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 38:
ایجاد راهبرد انتخاب راهبرد این فرایند مستلزم درک ویژ گی انتظارات سهامداران (خط مشی کلی)؛ شناسایی گزینه های راهبردی و سپس ارزیابی و انتخاب گزینه های راهبردی می باشد. اجرای راهبرد ۳ اغلب سخت ترین قسمت. هنگامی که یک راهبرد انتخاب و تحلیل شده است و سپس وظیفه آن تبدیل شدن به عملیات سازمانی است. مه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 39:
چرخه مرحله راهبردی توسعه rors ‏يول براي ايجاد سرمليه كذاري‎ ظرفیت هر كدام مي توائد تعيين شود هر جالشي به يك سري ظرفيت هاي ويزه نیز داد تحقیق و توسعه تووري و تحقق و طراحي فروش و بازاریابی فروش و مشارکت بین ألمللي عملکرد سازماندهي و آمادگي و پشتیباد سازمندهي ۳ سما رجات سین(

صفحه 40:
راه اندازی مسیر و تمر کز طرح موفقیت بنگاه در چشم انداز قرارداد ع چشم انداز به یک برنامه کسب و کارتبدیل می یک سری راهبرد تا چشم اندازبنگاه گردد برنامه راهبردی جمع می شوند ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 41:
جذب منابع و امکانات ین منابع توانییهای اصلی جهت انجام کسب 9 ‎NS‏ ‏و اجرای برنامه راهبردی کسب و کار را فراهم می نماید. ین منابع در میزان و سطح امکانات خود همان طوا شرکت توسعه و رشد می یابد با چالشهای جدی مواجه می شود و تغییر می یابد ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 42:
منابع - کار مبتنی بر دانش - دارایهای فکری بودجه سرمایه براي جذب منابع سرمايه كذارى اوليه ‎rivory pperaivcd assets‏ as ‏استفاده از منابع انساني براي ادا‎ در فناوري جدید توجه شركتها به سرمايه هاى فكرى نسبت به سرمايه های فیزیکی بیشتر می باشد. *مدیریت سرمایه های فیزیکی خیلی مهم 1 ۳ "مه صورت پیوسته(متصل) پا استفاده از سرمایه های فکری باشد | محور نیاز دارد | #سرمایه های فکری, با دانش پیش می | روند و ظرفیت 38:0 را افزایش می دهند. | *سرمایه های فکری مزیت رقابتی را فراهم

صفحه 43:
سازماندهی شر کت منابع توسط ساختارها و سازمان بهره برداری می شوند. 660 محصولانتجدید را برلیارلیه نوآوریو گسترش طرح كلى و صدور اوراق بهادار توسعه مى دهد. 0 جهتعديريتمحصولاتتوسعه بازايها ليجاد قروشهای سودآور فعالیت برای حمایت از توليد. عرضه مداوم.پشتیبانی اجرا و خدمات مشتریان ۳ سما رجات سین(

صفحه 44:
محصولات اولیه و جدید. خدمات پورتفولیو جهت روبرو شدن با نیازهای بازا و حمایت از فروش موفقیت آمی میزان نوآوریها برای ایجاد 456 توسعه و حفظ موقعیت رقا مشتریان کلیدی که درآمد روبه افزایش بتنی بر منابع و فرصت های خوب را پرای نفوذ و جاگیری در بازار فراهم می آورند. میت جهن بط انس سما رجات سین(

صفحه 45:
۳ ( تن

صفحه 46:
نردبان امکانات is poseble to dePtoe oad progress through levels oF capably Por puck uspert of ‏سرحت حول‎

صفحه 47:
کارآفرین مسئول تغییر مدیریتی برای اجرای یک راهبرد جدید می باشد * کارآفرین مسئول تغییر مدیریت برای اجرای یک راهبرد جدید می باشد * منابع و سازمان شرکت باید قادر باشند تا از عهده سطوح جدید امکانات مورد نیاز برایند. * منابع جدید بدست می آید یا از بیرون جذب می شود. یک فناوری جدید می تواند قابلیتهای فناوری را افزايش و يا توانایی ‏ | مهارتی را کاهش دهد. * در یک سازمان بالغ. تحول اصلی می تواند بدون افزایش بسیار زیاد امکانات معین دشوار باشد. ‎ee‏ الي 5211110 سما رجات سین(

صفحه 48:
چالشهای بکار رفته نتابج سطوح امکانات ‎i‏ > a =e mi = سس ‎wy (ae |e]‏ محصول . نوآوري عمليت ‎OPO C&D‏ تحقيق ‎Ieee Slee‏ فناوري 1 و ‎bones”‏ 2521111100 سما رجات سین(

صفحه 49:
راهبرد ‎Lio‏ Seow w dneby emcownP bones”

صفحه 50:

صفحه 51:
تعریف نوآوری "نوآوری بهره برداری موفقیت آمیز از ایده های جدید و عنصر حباتی برای رقابت پذیری, بهره وری و منافع اجتماعی در بنگاهها و سازمانها باشد. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 52:
نوآوریها - پزشکی 01100100201 - سامانه درمانى (سامانه كلينكى) براى بيماريهاى خونی, عرضه دائمی محصولات خونی برای بازار داخلی فناوريهاى ,0005/1 - وسيله اى كه در اختيار افرادی که چشم های ضعیفی ۱ دارند بمنظور واضح كردن و خواندن متن قرار مى كيرد (طرح “20 جايزه هانور) دانش آموزان (1(00210)- ابزارى براى استفاده حركات دست ‎ge BO‏ آموزش زبان اشاره 0)0<1) إ2ه1<)0) - استباط بيرزيبا نلشاره و كفتار 00001 لستفاده از 10/100) جهتتيسيد كويه بيمار در طولمراحل عمل‌جرلحییا دیگر مراحل‌درمان ‎GYOTEX 0‏ — تسکیرپرد ‎ ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 53:
منابع نوآوری رویدادهای غیرمنتظره داروی ویژه نووکاین (داروی بی حسی موضعی) برای استفاده در جراحی که توسط دندانپزشکان مورد استفاده ‎of. OLS‏ دارویی برای بیماریهای قلبی به رشد مو کمک میکند. ناهماهنگیها در ده ۵۰ ۱- رشد بازار صنایع استیل باعث کاهش سود شد که توسط طلب ‎Dice‏ > دید. فرايند نيازها ۳ تحول تبلیغاتی در صنایع روزنامه تغيير بازار و صنعت حذف نظارت دولت از مخابرات افزايشى جمعيت جوان در بينش (مردم) تقاضا براى سفرهاى ارزان - بودجه خطوط هوایی صم) افزايش ميزان سلامت, با افزايش مراقبت هاى درمانى دانش جديد آگاهی برای دانش رایانه در سال ۱۹۱۸ در دسترس بود اما اولین رایانه درسال ۱۹۴۶ بعد ‎e Y RPA‏ Mow w dehy omccenh bere”

صفحه 54:
نواوری "خارج از محیط " اندیشیدن خارج از محیط, به ویژگی های گوناگونی نیاز دارد که شامل: ميل به ايجاد چشم انداز جدید درباره کار روز مره * شفاف سازی جهت انجام کارهای مشکل و انجام کارها به * تمرکز بر ارزش يافتن ايده های جدید وعمل به آنها تلاش جهت ایجاد ارزش به روش های جدید ۶ گوش دادن به دیگران * حمایت و احترام به ایده های جدید دیگران ۳ ce سما رجات سین(

صفحه 55:
مردم و نوآویی ‎CEO interviews‏ 001000 ابا ۳۹۸۵ ‎PLOROE ۵‏ ۱ حامي نوأوري جذب افراد داراي مهارتهاي نوآورانه 1 شبکه خلاقیت و الهام دهنده افراد کمک به افراد جهت شناسايي استعدادهاي خود ‎oh‏ دادن چگونگي سرمایه ‏گذاري در جریان نوآوري از ‏طریق برآيندهاي شركت ‏"ستون سمت راست» بهترين افراد؛ استقلال» ارتباط و تعامل* ‏۳ جهن سته ما

صفحه 56:
مردم و نوآوری ۳ رجوهان سین (

صفحه 57:
مشتری و نوآوری :شیوه استاندارد مهارت فنى و مشتری امکانات شر کت نمونه كسب و کار ۱ 2 رويكردهاى ‎eit‏ رافجل كس ووار امكانات شركت نيازهاى مشترى ‎(ve) Drctrel OD PPY reload‏ Mow w dehy omccenh bere”

صفحه 58:
نمونه مطالعه درباره نوآوری 60۷00 < 00 ‏محترع‎ ObPORE jy وسایل خانگی چندین شرکت چند ملیتی اصلیِ طراحیمحصولاتجد ید - تيم ‎Whe‏ ليده هائيسي. لخترلعاتة ‎stg‏ سیر - قناوريهاى متداول بلند مدت ‎ls‏ بسر كسيفيت ‎pestle‏ ‏ماشين لباسشوبى | Mig SL ptt فساوی‌جدید - شستشو‌جدید - جارو برقی »اق هه تسمیز کردزبا کیفیت لا لندازم شركته فستاوريوجديد - تعداد محصولاته بيتوتتيرية كيهغاكة فروشكاههايخردد فروشي- cor his امتححهة .با 5 اه راهان ات0 (ع).

صفحه 59:
oe ‏نواوری‎ ‏برنامه ای جهت توسعه خودرو اسلامی‎ موسه خبری برنامه مللزی گزارش می دهد: مالزی جهت تشکیل تیمی با ايران و تركيه براى توليد اولين خودرو اسلامی جهانی برنامه ای در نظر گرفته است. این خودرو دارای قسمتهایی مانند یک قطب نما بمنظور تعیین جهت مکه برای نماز گزاران و برای نگه داری قرآن و روسری می باشد. ١ J ن سید محمدطاهر در دیداری از ایران گفت: تشخیص داده ایم که می رئيس اجرايى يروتون سيد زينال عا رآن و تر کیه تولید نماییم. توانیم ین خودرو را در مللزی, رای پروتون نیز خوشحاليم زرا محصولاتی را داریم که می ت حرکت می تواند به برنامه پروتون برای جلو گیری از آفزایش هزینه ها و بهبود مقیاس اقتصادی آن نماید. سهیم باشیم و افزود که اين افزایش حجم تولید و در ماه آ گوست. موسسه نظارتی دولت اعلام نمود که اين پنجمین ضرر سه ماهه می باشد بعلت فروش مستمر و ت در جستجو برای شریک جهانی صنعتی . دولت مالزی بیان نمود که امیدوار است تا سهمی از پروتون را به یک سازنده ماشین جهانی بفروشد و گفتگوهای جداگانه ای با فولکس واگن و جنرال موتورز دآشته است اما به هیچ قراردادی منجر نشده است. لاطت مامد 9 .. هه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 60:
کاربرد نوآوری در ‎TQM‏ شروع یک راهبرد مناسب و شفاف برای مشتری می تواند بسیار تلاش ارزشمندی باشد. ضرب المثل «پیروزی پیروزی؛ است. یان شما پیروز می شوند زیرا قصد دارید که آنها را شاد کارکنان شما پیروز میشوند زیراایجاد شادی بسیار لذت بخش تر از ایجاد ناراحتی برای مشتریان است. شرکت شما پیروز می شود زیرا مشتریان شاد خیلی سود آورتر از صرفاً مشتریان رضایتمند می باشند. The Delight Response Curve Most ims improvement ۱ / 1 Zone of Pain Zone of Mere Satisfaction | Zone of Delight > oe Impact Level of Customer Satisfaction ۳ رجوهان سین (

صفحه 61:
مدل نوآوری (بسته) ۳ سامانه بسته سما رجات سین(

صفحه 62:
مدل نوآوری (باز) قتاورى متابع داخلى ‎ho‏ R oO 6 مه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 63:
توانایی نواوری فرآیند می تواند از خیلی ساده به پیچیده تغییر یابد در حالی که شر کتها مهارت و وابستگی به نوآوری خود را افزایش دهند. بازار بهره برداری 6ه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 64:
آمادگی برای نوآوری آگاهی, درک وفهم نوآوری می تواند مخرب باشد. | 7 فعالیت های مشخص و کسب و کار کنترل شده مرحله نوآوری ‏ (فرایندها) می تواند محور اصلی را فراهم نماید. مرحله بلوغ نوآورى يك سرى فعاليتهاى مازاد است. (فرايندها) 5 . فعاليتهاى نوآورى هميشكى. عادى يا قسمتى از سرى فرهنگ نوآوری . فعالیتهای استاندارد می شوند ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 65:
و نقش کارآفرینی در نواوری ارزیابی جهت تضمین طرح موفقیت آمیز برنامه بهره برداری - موقعیت راهبردی مدیریت تحول ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 66:
۳ جهن پیت (م)-

صفحه 67:

صفحه 68:
رهبری رهبران, استادی و مهارت خود را برای حل تمام آشفتگی و اختلالات موجود نشان می دهد؛ رهبری: ظرفیت ایجاد یک بینش و دیدگاه محکم و تبدیل آن به عمل و پیگیری آن" می باشد. تواناییها : مدیریت توجه. معنی, اعتماد. خود مدیریت توجه: دیدگاهی است که افراد دیگر به آن اعتقاد دارند و به آن عمل می کنند. ۴ مدیریت معنی 9 مفهوم: ارتباط موثر برقرار کردن این دیدگاه با استفاده از مقایسه.استعاره. توضیح آشکار هم چنین. احساس. اعتماد. خوش بینی و آمیدواری می باشد. مدیریت اعتماد: پیوند احساسی(عاطفی) است که پیروان و رهبران را به یکدیگر نزدیک می کند. ریت خود: رفتار رهبران است- «پشتکار. خودا گاهی, ریسک پذیری. تعهد. چالش و ياد كيرى» رهبران خود انكاره مثبت دارند - آنها افراد را مى يذيرند و همان طور كه هستند با آنها رفتار می کنند. آنها فعالیتها را با شرایط موجود پیش می برند. قادرند که به دیگران اعتماد کنند حتی زمانی که خطرناک به نظر می رسد. می توأنند بدون تایید شناسایی دائمی کار کنند. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 69:
رهبران ‎(BG)‏ 900( »ال - شر کتهای‌ب زر.گرا بسه بسنگاههاینیمه مستقل‌تسقسیم‌می‌کنند كه توسطمديرلننمونه 0080 اداره می‌شود. (0۳0) عبساه0۳ ول - شر کترا از طریق‌دستاوردهایبه مسیر و بازایهای (طم۳)) ععاول ور9) - بخشواز رهنمودهای‌چهانی‌که به تولید محصولانتچدید ‎ge‏ ود ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 70:
رهبران .رهبران پس زمینه های گوناگون بسیاری دارند شخصیتهای خیلی متفاوتی هستند - شباهتهای آشکاری ندارند 1 .ضرورتی ندارد که موفقیتهای تحصیلی عمده ای داشته باشند رهبران می توانند یاد بگیرند اما این پتانسیل موفقیت آمیز می .تواند ذاتی یا بر گرفته از تجربیات دوران طفولیت باشد ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 71:
رهبران رهبران به چشم انداز شفافیت می بخشند رهبران در خصوص قرارداد. راهبرد تنظیم و انعقاد می کنند رهبران چشم انداز را با خود باوری پیگیری می کنند رهبران هدایت می کنند به وسیله کلام نمونه و تشویق ‎(oP kon)‏ رهبران می توانند به منایع داخلی و شر کای خارجی نفوذ نمایند. ۳ سما رجات سین(

صفحه 72:
۳ جهن پیت (م)-

صفحه 73:

صفحه 74:
شرح ارزش محصول يا خدمات طرح ریزی شده تمر کز بر ویژگیهای کلیدی محصول يا خدمات طرح ریزی شده شرح پیوسته ارزش برای ارایه به محصول یا خدمات ایجاد روش توجه داشتن تاسیس شبکه ارزش مورد نیاز برای پایداری این مدل ‎bere” 7‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 75:
Model view 3 | ‏كليدى جوت راد حل‎ ets ‎bere” 5-5‏ 5211111100 سما رجات سین( ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 76:
بررسی مدل کسب و کار بر اساس شناسایی نقاط قوت و ضعف فرصتهایی برای اصلاح دب ا مناسب براى ايجاد كسب و كار بهره بردارى بالقوه از فرصتهاى كسب و كار ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 77:
نمونه پینشی 00۲۲ نمونه متمر کز حول محور کلیه ابعاد محصول استفاده کسترده از گروه کالاهای مشتریان ابداع و استفاده توسط صرطاه) لجی ‎Procter & Bacwble‏ تحلیل دائمی از سهم سود محصول از طریق تقسیم بازار و استفاده از استاندارد قیمت گذاری جزئی هدایت مستقیم و فعالیتهای غیر مستقیم و هزینه های مرتبط استفاده اساسی از تصمیمات درباره چرخه حیات محصول. ‎RED‏ تولید. فروش. بازاریابی. از بررسیهای منابع خارجی حمایت می نماید بر گشت به ساختار سازمان. جو ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 78:
۴۰ زمستان مركز تفریحی ورزش پیاده روی اتاق با ديد باز امکانات تفریحی و چشمه های ‎OT‏ معدنی خدما بهداشتی ویژه آگاهی و موضوع پیاده روی مرتب بخش 1 انگلیس فرهنگ کشور کمتر از ۴۰سال تابستان هنر. تاتر, توریستی فعلیتهای مربوط به سن علاقهبهاتاق هنرمندی غذابا موسیقی اطلاعات از حوادث و سفرهای مرتب ا ا Example بخش بازار: تعطیلات خانوادگی در هتل براساس جغرافیاً پر اساس جمعیت شناسی پراساس فصل بر اساس علاقه منديها سما رجات سین(

صفحه 79:
Case study ‏مدل‌کسو کار‎ 020۸/۲۳۹۵ 0 خدمات دائمی محصول: ایجاد خدمات بازاریابی و پس از فروش دوباره. شریک شدن در علامت تجاری تولید کنندگان, شرکا و مشتریان را اساس خدمت رسانی تولیددوبارهمحصولات فناوری دست دوم سره رود محمول استقدهبرعکس از سازماندهی و بكار كيرى مديريت زنجیرهای | ۹ بازر ابی مجدد ماد محصول جدیدی که | علامت تجارى اصلى را دارد مواجه شدن با پازارهای ویژه هم ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 80:
Case study ‏مدل‌کسو کار‎ 00100000 كتاب. راانه و محصولات دیگر را از طریق برخط(( به فروش می رساند. سرمایه گذاری اصلی در زیربنای شبکهراینه مرجع اصلی کتابها سامانه سفارش برخط. تحویل و فروش برخط ۱ استفاده از زیر بنای شبکه آنها جهت ارایه خدمات به خدمات دهندگان دیگر 000 و به وبگاههای , شبکه اجتماعی ۲.۰ وه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 81:
مدل‌کسو کار - نرم لفزار ‎Case study‏ ®ROOLEY GROOF نرم افزارها به شركتهاى كه مشتریانی دارند و عمل بازاریبی را در بازار انبوه انجام می دهند نمونه ای برای فروش و نصب سامانه نرم افزار طراحی شده که با سامانه سایر عملیات بازار یابی را پشتیبانی می کند. درآمد آن از طریق حق مجوز و پ نمونه جدید برای فروش خدمات حمایتی بازاریابی استفاده از نرم افزار برای خدمات رسانی (نمونه ). ایجلد مهارت بازار یابی حرفه ای در خصوص توسعه عملیات بازاریابی است. درآمد نسبتی از افزایش درآمد ایجاد شده می باشد. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 82:
نمونه های کسب و کار معا تولید جهت سفارش ,021 مشتری مداری از طریق سفارش ‎Chips‏ تولید سفارشی ‏سوه خدمات سفارشی ‏بو محصول اختصاصی ‎Pexirous‏ تولید قراردادی ‏م6 صدور پروانه ‎Orga‏ فرانشیز (امتیاز فروش) ‏و ‎GOO)‏ #سب) تولید انبوده ‎Gleviric, Overs‏ وله تولید کننده ترکیبی ات6 ,اون طراحی و ساخت محصول کامل ‎Odbk Oestera. OU‏ پشتیبانی ‎CPraschoPer‏ جستجوبرای سفارش ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 83:
مدل کسب و کار ۳

صفحه 84:

صفحه 85:
پروژه ها و برنامه ها ابزار قدرتمندی برای دستیابی به تفییرات محیطی بسیاری از فعالیتها به هنگام برنامه ریزی و تدوین طرح جدید راهبردی, بهترین گواه جهت کار در یک محیط پروژه هستند. 1 بسیاری از فعالیتهای درونی شرکت مشخص هستند. اما با دیگر فعالیتهای شر کت و سازمانهای شریک خارجی در ارتباط هستند. عملیات پروژه از این ارتباط حمایت می کند. کارایی و توانایی توام با اقتصاد زمان (همزمانی. فعال بودن) هم اكنون در دسترس هستند و در محیط پروژه به خوبی کار می ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 86:
پروژه ها و برنامه ها مهار هوش احساسر ایجاد تحرک یک هیجان و جدیت ویژه در کار کردن با یکدیگر که می تواند در جايى كه يك محیط عملیاتی استاندارد شکست می خورد موفق گردد < تشویق به خلاقیت. نوآوری؛ توانمند سازی ایجاد فرهنگ خود. می تواند ویژگی های منحنی فرهنگ موجود در شرکت را دور نماید وه ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 87:
پروژه ها و برنامه ها سازماند نتر له <« روشهای خوب برای مشمولیت و شناسایی تمامی سهامداران. هم در داخل و هم در داخل و هم در خارج از کشور < سهامداران داخلی ترجیح میدهند که در محیط پروژه کار کنند تا وضوح و انگیزه بی اسشترم ها <<« روشهایی برای تعیین نقش, برای نقش در هر شخص, برای بهترین استفاده بهتر از مهارتها ح« روشهای قوی برای مسیر. تغییر مسیر. ارزیابی پیشرفت و کنترل جو ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 88:
پروژه ها و برنامه ها کار گروهی ء« بهترین مفاهیم ساختاری کار < مفاهیم به کار گیری مهارتهای کارآمدتر قابل دسترس برای هر وظیفه <« روشهای ارتباطی قوی, فرصتهایی برای به کار گیری تعدادی رسانه های ارتباط جمعی برای چالشهای مختلف < فرهنگ قوی عدم سرزنش- شراکت. ارایه مشاوره و روشهای همکاری را تضمین نمی کند بلکه به طور گسترده ای کیفیت و بهره وری را بهبود می بخشد. ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 89:
محیط پروژه ۳ 1 سب رجیهان بت و

صفحه 90:
چگونه یک کسب و کار موفق را توسعه دهیم LOGE TO COO OF OORKELOP 0180666100 | FECOSSOK ! ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

صفحه 91:
چگونه یک کسب و کار موفق را توسعه دهیم کارا فرینی radk pou Por pour otedioa! ‏رو( !حدما دلوا‎ God yo wit pou! ‎bere”‏ 5211111100 سما رجات سین(

77,000 تومان