کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

چگونگی توسعه مدل مبنا

صفحه 1:
8 عامل كليدي موفقیت عبارتند از: ‎ah‏ متمركزسازي در تدوین ! تژي‌ها تدوین استراتژي مبتني بر شايستگي‌ها تشخیص گلوگاه‌ها در مدل تدوین استراتژي توجه متوازن به همه ذي‌نفعان در تدوین استراتژي تدوین استراتژي مبتني بر موقعیت عمر سازمان توجه به ابعاد تعالي سازماني در تدوین استراتژي توجه به زيرساخت‌هاي علمي و فرهنگي جامعه قابلیت ارزيابي عملکرد در مدل استراتژي Rb b بخ ذأ من

صفحه 2:
عارضه یابی * مدلهای برنمه‌ريزي استراتژیک شامل مدل‌هاي نسل اوّل. نسل دوم مورد بررسي و عارضه‌يابي قرار گرفت. شامل مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک فیلیپس (1960 ,)» فریمن (660) سس رونالد روسن ‎«Rove, (99S)‏ پرو (كاري, 1375)» اسکولز و جانسون (9006 ,اه امه سول دیوید (006 ,)۰ تامسون و استریکلند (امه سس ‎«Grichkrad, COO‏ لينج ‎wk, COO)‏ برایسون (سسبه ‎9S‏ کافمن (9006 ,)۰ مک‌میلان (سیماب, 1386) و روش‌هاي فرمولاسیون استراتژي‌هاي پورتر (, 0), مدل‌های پورتفولیو (,999 ,مه ,9000 رس ‎(Gera aed Dork, ODDO‏ و اسپیس )99( ‎owe eto.‏ است.

صفحه 3:
نتيجة این عارضه‌يابي نشان مي‌دهد که مدل‌هاي برنامه‌ريزي استراتژیک مورد بررسي. بیشتر از 7 عدم تمركزسازي در فرمولاسیون استراتژي‌هاي شرکت 7 و بي‌توجهي به موقعیت شرکت در منحني دورة عمر خود در تدوین استراتژي‌ها رنج مي‌برد.

صفحه 4:
طراحي مدل ۷,009 (مبنا) در سال 9720 و بهبود مستمر اف آن روند توسعه و طراحي مدل مدیریت استراتژیک مبنا بروز شرایط جدید براي سازمان‌هاي ايراني و ضرورت توسعه مدل 6006 دوم بهي ضمن شناخت و عارضهيابي مدلهاي نسل طراحي مدل 00065 ضمن عارضهيابي مدل‌هاي نسل اول برنامه‌ريزي استراتژیک (سال ‎(«ore‏

صفحه 5:
عوامل موفقبت جدید مدل‌هاي مدیریت استراتژیک 9 توجه به تشخیص صحیح گلوگاه‌ها در مدل تدوین استراتژي توجه به ابعاد تعالي سازماني در تدوين استراتزي انعکاس عقاید. باورها و ارزش‌هاي مدیران ارشد در تدوين استراتزي توجه به موقعیت عمر سازمان در تدوین استراتژي‌هاي رقابتي توجه به قابلیت ارزيابي عملکرد (بعد اجرا و پياده‌سازي) در مدل استراتز توجه متوازن به همه ذي‌نفعان در تدوین استراتژي بافت و زيرساخت‌هاي علمي و فرهنگي جامعه

صفحه 6:
a بات ری یش وف ی نج و وس با ات oe ۱ ندمت

صفحه 7:
محموعه شناخت و آماده‌سازی PESTLE 01 259) WOT ۰ب ‎dha» glares‏ موقت] | تميل وظيقمطى ‎oie eae ‏مومع‎ @20) ‎ ‎

صفحه 8:

چگونگی توسعه مدل مبنا 8عامل کليدي موفقيت عبارتند از: .1 .2 .3 .4 .5 .6 .7 .8 متمرکزسازي در تدوين استراتژي‌ها تدوين استراتژي مبتني بر شايستگي‌ها تشخيص گلوگاه‌ها در مدل تدوين استراتژي توجه متوازن به همه ذي‌نفعان در تدوين استراتژي تدوين استراتژي مبتني بر موقعيت عمر سازمان توجه به ابعاد تعالي سازماني در تدوين استراتژي توجه به زيرساخت‌هاي علمي و فرهنگي جامعه قابليت ارزيابي عملکرد در مدل استراتژي عارضه يابی • مدلهای برنامه‌ريزي استراتژيک شامل مدل‌هاي نسل ا ّول، نسل د ّوم مورد بررسي و عارضه‌يابي قرار گرفت .شامل مدل‌هاي برنامه‌ريزي استراتژيک فيليپس (،)Philips, 1980 فريمن ( ،)Freeman,1984رونالد روسن ( ،)Rosen, 1995پرو (کاري ،)1375 ,اسکولز و جانسون (،)Johnson and Scholes, 2002 ديويد ( ،)David, 2006تامسون و استريکلند (Thompson and ،)Strickland, 2001لينچ ( ،)Lynch, 2006برايسون (Bryson, ،)1995کافمن ( ،)Kaufman, 2002مک‌ميالن (سيماب،)1386 , و روش‌هاي فرموالسيون استراتژي‌هاي پورتر (Porter, ,)1998aمدل‌هاي پورتفوليو (Aaker, 2004, Segev, 1995, )Stern and Deimler, 2006و اسپيس ()Rowe et al., 1993 است. مديريت‌علمي نتيجRة ايRن عارضه‌يابRي نشان مي‌دهRد کRه مدل‌هاي برنامه‌ريزي استراتژيک مورد بررسي ،بيشتر از – عدم تمرکزسازي در فرموالسيون استراتژي‌هاي شرکت – و بي‌توجهي به موقعيت شرکت در منحني دورة عمر خود در تدوين استراتژي‌ها رنج مي‌برد. روند توسعه و طراحي مدل مديريت استراتژيک مبنا طراحي مدل ( HCMSمبنا) در سال 1379و بهبود مستمر آن بروز شرايط جديد براي سازمان‌هاي ‌ ‏CMS ايراني و ضرورت توسعه مدل ضمن شناخت و عارضه‌يابي مدل‌هاي نسل دوم طراحي مدل CMS ضمن عارضه‌يابي مدل‌هاي نسل اول برنامه‌ريزي استراتژيک (سال )1376 #اي مديريت استراتژيک له عوامل موفقيت جديد مد ‌ • • • • • • • توجه به تشخيص صحيح گلوگاه‌ها در مدل تدوين استراتژي توجه به ابعاد تعالي سازماني در تدوين استراتژي انعکاس عقايد ،باورها و ارزش‌هاي مديران ارشد در تدوين استراتژي توجه به موقعيت عمر سازمان در تدوين استراتژي‌هاي رقابتي توجه به قابليت ارزيابي عملکرد (بعد اجرا و پياده‌سازي) در مدل استراتژي توجه متوازن به همه ذي‌نفعان در تدوين استراتژي بافت و زيرساخت‌هاي علمي و فرهنگي جامعه مدل مبنا مجموعه شناخت و آماده‌سازي

51,000 تومان