روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی

fasle_1_amaliat_sai_ehn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی”

کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی اصول و روش اجرا تالیف :برونو ای.کایونترجمه:دکتر محمد خدایاری فرد کوروش محمدی حاصلمریم دیده دار

اسلاید 3: فصل 1 عملیاتی سازی ذهن آگاهی

اسلاید 4: خلاصه نکات مهمتمرین ذهن آگاهی مستلزم رشد مهارت های شناختی و رفتاری است، شامل آگاهی حسی پایدار، و پذیرش نامشروط تجربی و بازداری پاسخ ، که به طور سنتی در واژه تعادل فکرى خلاصه شده است؛

اسلاید 5: MiCBT یک مدل درمانی چهار مرحله ای است که با رویکردی سازمان یافته مراقبه ذهن آگاهی را با عناصر اساسی رویکردهای شناختی رفتاری ادغام می کند تا درمانجو بتواند توجه و هیجان خود را تنظیم کند و این مهارت ها را به بافت هایی که مشکل در آن ایجاد یا پایدار می شود، برون سازی کند؛

اسلاید 6: همپوشانی زیادی بین ذهن آگاهی و نظریه مدرن یادگیری وجود دارد، هر دو نظریه اهمیت تقویت را در نگهداری، افزایش و خاموشی واکنشهای همیشگی نسبت به تنیدگی هارا به رسمیت شناخته اند .

اسلاید 7: MiCBT متفق القول با اصول سنتی شکل گیری ذهن آگاهی در شرق (ساتیپاتانا)، تعادل فکری را سازوکار اصلی تأثیر انتقالی مراقبه ذهن آگاهی میداند. دیگر سازوکارهای فعال شامل توجه پایدار، بازداری پاسخ نسبت به افکار مزاحم ، از سرگیری پاسخ (جابه جایی توجه)، و عدم همانندسازی با تجربه هستند؛

اسلاید 8: طی پانزده سال اخیر تغییرات زیادی در زمینه ادراک فرایند شناختی و هیجانی انسان در روانشناسی غرب به وجود آمده است. مفهوم دوگانه انگاری دکارتی به سوی شناخت مجسم متمایل شده است که در آن ذهن و بدن طی تجربه تفکیک شدنی نیستند. متخصصان بالینی زیادی با موفقیت از آموزش ذهن آگاهی برای رسیدگی به وضعیت بیماران خود استفاده کرده اند.

اسلاید 9: شروع فصل 1 پیشرفته درمانی به آگاهی وابسته است؛ در واقع درمان عبارت است از تلاش برای آگاهی بیشتر.

اسلاید 10: تعریف MiCBTبه عنوان یک حالت روانی، ذهن آگاهی به صورت آگاهی ارتقا یافته نسبت به لحظه حال تجربه می شود که فارغ از قضاوت، واکنش پذیری و همانندسازی با تجربه است. ذهن آگاهی به عنوان یک آموزش مستلزم تمرکز عمدی و پایدار توجه بر فرایندهای حسی همراه با پذیرش غیرمشروط تجربه حسی است.

اسلاید 11: درمان شناخت رفتاری یکپارچه شده با ذهن آگاهی (MiCBT)، رویکرد درمانی قاعده مند است که مراقبه ذهن آگاهی را با مؤلفه های اساسی روش های شناختی و رفتاری یکپارچه می کند.

اسلاید 12: هدف این یکپارچه سازی آموزش دادن درونی سازی توجه به درمانجویان است تا بتوانند هیجانات و توجهات خود را تنظیم کرده و این مهارت ها را به موقعیت هایی که آسیب شناسی از آنجا راه اندازی یا حفظ می شود، برون سازی کنند.

اسلاید 13: مدل چهار مرحله ای ارائهیکپارچه سازی مذکور را می توان در قالب الگوی چهار مرحله ای انعطاف پذیر اجرا کرد.

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید