کسب و کارمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبری

کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی

صفحه 1:
Gem ۰ es ce ١ ‏كليد هاى طلايى مديريت منابع‎

صفحه 2:
شنیدن با گوش دادن فرق دارد شنیدن فقط گرفتن ارتشعات صوتی نیست. گوش دادن معنابخش به شنیده هاست. گوش دادن موثرکاری فعال است تا منفعل.

صفحه 3:
6 ارتباط چشمی برقرار کنید. 2 با تکان دادن سر نشان دادن جلوه های مناسب صورت ۰ سخنان گوینده را تاييد کنید. 2- از رفتارها و قيافه هاى حاكى از حواس يرتى خود خوددارى كنيد. <-يرسش هايى را مطرح كنيد. ©نقل بيان كنيد. ©-از قطع كردن سخنان كوينده بيرهيزيد. © همزمان صحبت نكنيد. ©ننقش كويندكى و شنوندكى خود را به آرامى و روانى تغيير دهيد.

صفحه 4:
حقیقت 0/2 با یک مثال ساده آغاز کنیم: پاترسون" در" انتخاب کانال برقراری ارتباط مدیران خود دچار اشتباه شده است . به احتمال زیاد » یک جلسه ی رو در ور کانال بهتری برابر ابلاغ سس اساتی و حساسی می بود. چرا مردم یک کانال ارتباطی - برای مثال.یک مکالمه تلفنی را بر کانال ارتباطی دیگر مثلا جلسه رودر رو ترجیح می دهند ؟ و آیا نگرش و معیار کلی و جامعه ای وجود دارد که به ما در زمينه كز ‎ee‏ ارتاطی کمک کند. ؟

صفحه 5:
0-استفاده همزمان از روشهای مختلف ارتباطی را ممکن می سازند. ور فوری را تسهیل می کنند. 2 خيلم ی شخصی هستند كانالهاى قدرتمندى به حساب مى آيند . برخى ديكر از اين نظر كه امكان برخوردارى كمترى از عوامل حكانه ى بالا را بوجود مى آورند » كانالهاى ضعيفى هستند .

صفحه 6:
‎cole aly‏ عادی معمولا سرراست تر بوده و دارای حداقل ابهام هستند . ‎aly‏ های غیرعادی غالبا پیچیده اند و احتمال سوتفاهم در آنها وجود دارند . ‎

صفحه 7:
و سرعت فزآينده در معرفى محصولات و خدمات جديد و جايكزينى آنها با محصولات و خدمات قبلی.بوده است - که همه أنها پیام هایی غیرعادی و دارای ابهام زیاد و نیازمند انتقال مقدار زیادی اطلاعات بوده اند . بنابرای نیست که می بینیم کار آمد ترین مدیران در حال افزايش استفاده ی خود از کانال های قدرتمندتر هستند .

صفحه 8:
as Gus ag ‏ى كه بين حرف و عمل‎ 3 ۰ ‏خی عمل تناقضی وجود داشته باشد ؛ ت‎ sla J ‏ارها می شود و به گفتارها توجه کم‎ . ‏تو بی مبذول می دارند‎

صفحه 9:
دوگانگی ها و تناقضات بین کردارها و گفتارها می توانند بیش از هر عامل دیگری به تلاشهای یک مدیر برای اعتمادسازی با کارکنانش صدمه بزنند. یک مدیر قابل اعتماد کسی است که کارکنان او به عدم سو استفاده ی او از انسانها و موقعیت ها باور دارند . اطمينان كردن به مديرى كه بين حرف و عملش تناقض وجود دارد براى كاركنان دشوار مى باشد.

صفحه 10:
7 نخواهم. با تشکر از همه دوستان گرامی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
30,000 تومان