کسب و کارمدیریت و رهبریفروش و بازاریابی

۱۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی

صفحه 1:
2 al AliBostan.BlogSky.Com آگر ۱۰ ساعت زمان برای تضیه یک آگصی تبلیغاتی داشته باشیه ‎٩‏ ساعت آن را صرف طراحی تیتر یا عنوان مناسب کنید. تهیه و تنظیم : علی بستان

صفحه 2:

صفحه 3:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ نوینتندع؛ آذر چوری برگرفته از کناب‌های 1001 راهکار تبلیغاتی و تبلیغات چریکی عنوان, مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی است. البرت لاسکر, پدر تبلیغات مدرن می‌گوید: عنوان, ‎٩۰‏ درصد تاثیر یک آگهی محسوب می‌شود. نگارش عنوان یک علم است. به قول جان کاپلز, عنوان شما باعث موفقیت یا شکستتان می‌شود, درواقع اگر ۱۰ ساعت زمان برای تهیه یک آگهی تبلیغاتی داشته باشید, ‎٩‏ ساعت آن را صرف طراحی تیتر یا عنوان مناسب کنید. تفاوت‌های بزرگی در اثرگذاری عناوین تبلیغاتی مختلف وجود دارد. یک عنوان می‌تواند توجه ۱۵ درصد خوانندگان را به خود جلب کند و عنوان دیگری, ۲۵ تا ۳۰ درصد و حتی ۰ درصد يا بیشتر. کلیه حقوق مادی و معنوی اين اثر متعلق به سایت مدیرسیز می باشد.

صفحه 4:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎AodireSabz.Com‏ ‏۲ قراموش نکنید عتوان تبلیغ شما باید به شکلی ‎sab‏ که جاذبه‌ای برای مخاطب ذریردالنته بانشد.و او .را به جنستجوی اظلاعات بینفتر. منناهده انامه ‎Gaile Le uli‏ بقیه تبلیغ شما در بروشور ترغیب کند. ‎yin a lj ane els oles‏ طراجی کنید که گفیی با با یک :حاطب بسروگان دارید؛ حتی اگر بدانید در آن لحظه بیست میلیون نفر پيام شما را دریافت می‌کنند. به طور مستقیم با تک‌تک مخاطبان خود حرف بزنید. ‏اگر کارمند فروش هستید, کتاب فروش موفق می‌تواند به شما کمک کند. ‏#) عبوان بلیع خود ‎Sia bl)‏ آعباز طراحی گنیدربه ویژه دز مورد لزع در ‎lela‏ ‏و روزنامه‌ها. ‏چون ذهن مخاطب هنگام مراجعه به رسانه در جستجوی خبر است. ‏دی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسیز ‎ ‎

صفحه 5:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ ۴) از واژه‌هایی استفاده کنید که برای مخاطبان جذاب باشد و توجه بیشتر آنان را به غتوان.آگهی ترعيب نماينة, وانه‌هانی نظير ‎ass‏ باامغرقن وياءبة بازار آم 0) در عنوان تبليغ از تاريخ استفاده كنيد. استفاده از تاريخ يا روز مشخصء توجه مخاطبان زا به بيام بيشتر جلب می‌کند. ۶) اگر قیمت محصول, مناسب است و در مقایسه با رقبا مزیتی محسوب می‌شود, آن را در عنوان تبلیغ ذکر کنید. توجه داشته باشید که اين قیمت لزوما نباید پایین‌تر از قیمت رقبا باشد, بلکه می‌تواند هم‌رده با محصولات رقبا باشد. ذکر قیمت محصول, تاخوذآگاه توجه بیننده:زا جلب مق کند: ی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسیز

صفحه 6:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ يكن فرك از انذه‌هاق خالب: و قابل‌توجةتر ‎Tg BUYS‏ زليه الزن :اشن كه طرح ساده‌ای از پرداخت قیمت محصول را به مشتریان معرفی کنید. مردم دوست دازيد يداني سراف كدر قيال محصولی بررآحت میکیو: دریراین اف محصیل گران نخواهد بود. ۸ در عنوان تبلیغ. مزینی اضافی و منحصربه فرد را به مشتریان معرفی کنید و خدمات رایگان یا محصولی را در قالب عنوان تبلیغ پیش روی خریداران قرار دهید. ‎٩‏ گاه برای مخاطبان, خواندن یک داستان کوچک در زمینه کارایی محصول بیش از هر چیزی لذت‌بخش و جالب است. معنوی این اثر متعلق به سایت مذیرشیز

صفحه 7:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ ۱۰ استفاده از واژگان پرسشی نظیر «چگونه», «چرا» و «کدام‌یک» می‌تواند در تاثیرگذاری عنوان یا پیام تبلیغ نقش داشته باشد. مثال: چگونه با یادگیری «بازاریابی با اینستاگرام» فروش سایت را افزایش دهیم؟ ۱ عنوان آگهی تبلیغاتی را با یک توصیه آغاز کنید. مثال: توصیه برای افرادی که تا به حال چند طراح سایت عوض کردند اما هنوز نتوانستند سایت دلخواهشان را راه‌اندازی کنند. ۲ از نگارش خاطره برای طراحی عنوان تبلیغاتی استفاده کنید. مثال: هیچ‌وقت فکر نمی کردم منی که هیچ‌چیز از برنامه نوبسی نمی‌دانم روزی بتوانم خودم یک سایت حرفه‌ای طراحی کنم کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسیز می باشد.

صفحه 8:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی 10۵۲65۵020 ۳ عنوان تبلیغ را در قالب طرح پرسش و گزینه‌های مناسب برای پاسخ به آن و به عبارت دیگر, در قالب آزمون ارائه کنید. مثال: به نظر شما کدام یک از روش‌های زیر فروش وب‌سایت را افزايش می‌دهد؟ الق اقزايس رةه ويسايت ب. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ج. بهبود فرایند خرید سایت 19 گر هوق اما از بات بیقر بزسازي اتف نام وبزند محسول جر ازقتای عنوان آگهی بسیار بر مخاطبان تاثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که اين روش, موثرترین راه تاثیرگذاری بر مخاطبان و ترغیب آنان به جستجوی بیشتر درباره‌ی محصول شما نیست؛ به ویژه اگر محصولی جدید با برندی نوپا وارد بازار کرده 1 کلیه حفوق مادی و معنوی این اثز متعلق به سایت مذیرسیز

صفحه 9:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ ۵ مردم همواره خواهان خرید محصولاتی هستند که به آسانی مورد استفاده قرار گیرد: تضرف انرژی کمی داشته باشد و جایگاه اجتماعی آنان را تقونت کند. مصرف‌کنندگان اتومبیل نمی‌خرند, آن‌ها سرعت. امنیت یا جایگاه اجتماعی را می‌خرند. تولیدکنندگان لوازم آرایشی, کرم‌های حاوی آب و چربی را نمی‌قروشند, آنان زیبایی و جوانی را می‌فروشند. بعضی از تبلیغات وعده منافع متعددی را می‌دهند (اغلب دادن بیش از سه وعده اشتباه است). شما ذهن خواننده را با وعده منافع بسیار سرگردان می‌کنيد. آگهی‌هایی که بهترین نتیجه را کسب می‌کنند, تمام انرژی خود را بر وعده‌ای خاص متمرکز می‌سازند. ی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسیز

صفحه 10:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ ۶) مردم شیفته تبلیغاتی هستند که به آنان انجام کاری را آموزش می‌دهد. *چگونه وزنتان را کاهش دهید *چگونه دوستان خوبی بیابید *چگونه ثروتمند شوید مردم خواندن پیام‌هایی را که حاوی اطلاعات مفیدند, ترجیح می‌دهند. دیوید اگيلوي افقسانه‌اق می‌گوید که پیام‌هاق غلمی مغمولا :۷۶ ذرضد بیشتر از آگهی‌هایی که قاق آن‌ها هستند, خواننده دارند. پژوهش موسسه‌ی باک/البرت/یکر نشان می‌دهد که مردم وقتی حق انتخاب در خواندن انواع مختلف پیام را دارند. آن‌هایی را که دارای اطلاعات مفیدند ترجیح می‌دهند. عنوان‌هایی که کنجکاوی را برمی‌انگيزند. نتیجه‌هایی خوب کسب می‌کنند. ی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسیز

صفحه 11:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغانی ۷) مردم به سمت پدیده‌های جدید جلب شده و معمولا به هر پدیده‌ی غیر معمول علاقه‌مندند. آن‌ها با پدیده‌های تازه احساس سرزندگی می‌کنند و اين تاثیری فوری و وسوسه‌کننده دارد. این شیفتگی ناشی از عقیده‌ای نادرست, اما بسیار ریشه‌دار است که هر چیز تازه‌ای بهتر از کهنه است. پودر شوینده «تاید» از زمان معرفی‌اش, ۵ مرتبه تغییر کرده است. روش‌های تازه‌ای برای استفاده از محصولتان بیابید تا میزان فروش را بالا ببرید. اعلام یک محصول یا خدمات جدید می‌تواند شامل اطلاعات جدید, فکر جدید, فرمول جدید, بسته‌بندی جدید, رنگ جدید, طعم جدید, تکنولوژی جدید, بهینه‌سازی محصول قدیفی: روش جدید برای استفاده از محصول :و:::: باشد: کلیه حقوق مادی و ‎Spine‏ این اثر متعلق به سایت مدیرسبز

صفحه 12:
۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‎www.ModireSabz.com‏ اگر خواننده یا بیننده تبلیغ شما با دیدن عنوان آگهی تبلیغاتی, لحظه‌ای درنگ کرد و درجستجوی اطلاعات بیشتر برآمد, یا به عبارت دیگر, به ادامه آگهی توجه کرد. شما در طراحی عنوان آگهی موفق بوده‌اید؛ اما اگر اینطور نشد و مخاطب کاملا بی‌تفاوت از کنار تبلیغ گذشت., هزینه سرمایه‌گذاری در زمینه تهیه آگهی تبلیغاتی شما به احتمال زیاد به هدر رفته است و تاثیر کمتری بر مشتریان هدف باقی می‌گذارد. فراموش نکنید نخستین گره میان شما و مخاطبان. عنوان یا عبارت سرآغاز آگهی تبلیغاتی است. نه فقط واژگان اين عبارت مهم است, بلکه سبک و شیوه بیان آن با مخاطبان نیز تاثیر زیادی دارد. هیچ‌وقت از عناوین خسته‌کننده برای مخاطبان در طراحی عنوان تبلیغاتی استفاده نکنید. هرگز با کپی‌کردن از عناوین سایر برندها, عبارتی را سرهم نکنید. ی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسیز

۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی نویسنده :آذر جوزی برگرفته از کتاب‌های 1001راهکار تبلیغاتی و تبلیغات چریکی عنوان ،مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی است .البرت السکر ،پدر تبلیغات مدرن می‌گوید: عنوان ۹۰ ،درصد تاثیر یک آگهی محسوب می‌شود. نگارش عنوان یک علم است .به قول جان کاپلز ،عنوان شما باعث موفقیت یا شکستتان می‌شود ،درواقع اگر ۱۰ساعت زمان برای تهیه‌ یک آگهی تبلیغاتی داشته باشید ۹ ،ساعت آن را صرف طراحی تیتر یا عنوان مناسب کنید. تفاوت‌های بزرگی در اثرگذاری عناوین تبلیغاتی مختلف وجود دارد .یک عنوان می‌تواند توجه ۱۵درصد خوانندگان را به خود جلب کند و عنوان دیگری ۲۵ ،تا ۳۰درصد و حتی ۵۰درصد یا بیشتر. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 3 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۱فراموش نکنید عنوان تبلیغ شما باید به شکلی باشد که جاذبه‌ای برای مخاطب دربرداشته باشد و او را به جستجوی اطالعات بیشتر ،مشاهده ادامه تبلیغ یا خواندن بقیه‌ تبلیغ شما در بروشور ترغیب کند. ) ۲عنوان تبلیغ خود را به شکلی طراحی کنید که گویی تنها با یک مخاطب سروکار دارید؛ حتی اگر بدانید در آن لحظه بیست میلیون نفر پیام شما را دریافت می‌کنند .به طور مستقیم با تک‌تک مخاطبان خود حرف بزنید. اگر کارمند فروش هستید ،کتاب فروش موفق می‌تواند به شما کمک کند. ) ۳عنوان تبلیغ خود را با سبک اخبار طراحی کنید ،به ویژه در مورد تبلیغات در مجله‌ها و روزنامه‌ها. چون ذهن مخاطب هنگام مراجعه به رسانه در جستجوی خبر است. مثال :کتاب شکستن مرزهای فروش نایاب شد! کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 4 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۴از واژه‌هایی استفاده کنید که برای مخاطبان‌ جذاب باشد و توجه بیشتر آنان را به عنوان آگهی ترغیب نمایند .واژه‌هایی نظیر جدید ،با معرفی و یا به بازار آمد ) ۵در عنوان تبلیغ از تاریخ استفاده کنید .استفاده از تاریخ یا روز مشخص ،توجه مخاطبان را به پیام بیشتر جلب می‌کند. ) ۶اگر قیمت محصول ،مناسب است و در مقایسه با رقبا مزیتی محسوب می‌شود، آن را در عنوان تبلیغ ذکر کنید .توجه داشته باشید که این قیمت لزوما نباید پایین‌تر از قیمت رقبا باشد ،بلکه می‌تواند هم‌رده با محصوالت رقبا باشد .ذکر قیمت محصول، ناخودآگاه توجه بیننده را جلب می‌کند. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 5 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۷یکی دیگر از ایده‌های جالب و قابل‌توجه در طراحی عنوان تبلیغ این است که طرح ساده‌ای از پرداخت قیمت محصول را به مشتریان معرفی کنید .مردم دوست دارند بدانند هزینه‌ای که در قبال محصولی پرداخت می‌کنند ،در برابر منافع محصول گران نخواهد بود. ) ۸در عنوان تبلیغ ،مزیتی اضافی و منحصربه فرد را به مشتریان معرفی کنید و خدمات رایگان یا محصولی را در قالب عنوان تبلیغ پیش روی خریداران قرار دهید. ) ۹گاه برای مخاطبان ،خواندن یک داستان کوچک در زمینه کارایی محصول بیش‌از هر چیزی لذت‌بخش و جالب است. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 6 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۱۰استفاده از واژگان پرسشی نظیر «چگونه»« ،چرا» و «کدام‌یک» می‌تواند در تاثیرگذاری عنوان یا پیام تبلیغ نقش داشته باشد. مثال :چگونه با یادگیری «بازاریابی با اینستاگرام» فروش‌ سایت را افزایش دهیم؟ )۱۱عنوان آگهی تبلیغاتی را با یک توصیه آغاز کنید. مثال :توصیه برای افرادی که تا به حال چند طراح سایت عوض کردند اما هنوز نتوانستند سایت دلخواهشان را راه‌اندازی کنند. ) ۱۲از نگارش خاطره برای طراحی عنوان تبلیغاتی استفاده کنید. مثال :هیچ‌وقت فکر نمی کردم منی که هیچ‌چیز از برنامه نویسی نمی‌دانم روزی بتوانم خودم یک سایت حرفه‌ای طراحی کنم کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 7 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۱۳عنوان تبلیغ را در قالب طرح پرسش و گزینه‌های مناسب برای پاسخ به آن و به عبارت دیگر ،در قالب آزمون ارائه کنید. مثال :به نظر شما کدام‌ یک از روش‌های زیر فروش وب‌سایت را افزایش می‌دهد؟ الف .افزایش رتبه وب‌سایت ب .بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ج .بهبود فرایند خرید‌سایت ) ۱۴اگر هدف شما از تبلیغ بیشتر برندسازی است ذکر نام و برند محصول در ابتدای عنوان آگهی بسیار بر مخاطبان تاثیر می‌گذارد .فراموش نکنید که این روش، موثرترین راه تاثیرگذاری بر مخاطبان و ترغیب آنان به جستجوی بیشتر درباره‌ی محصول شما نیست؛ به ویژه اگر محصولی جدید با برندی نوپا وارد بازار کرده باشید. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 8 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۱۵مردم همواره خواهان خرید محصوالتی هستند که به آسانی مورد استفاده قرار گیرد ،مصرف انرژی کمی داشته باشد و جایگاه اجتماعی آنان را تقویت کند. مصرف‌کنندگان اتومبیل نمی‌خرند ،آن‌ها سرعت ،امنیت یا جایگاه اجتماعی را می‌خرند .تولیدکنندگان لوازم آرایشی ،کرم‌های حاوی آب و چربی را نمی‌فروشند، آنان زیبایی و جوانی را می‌فروشند. بعضی از تبلیغات وعده منافع متعددی را می‌دهند (اغلب دادن بیش از سه وعده اشتباه است) .شما ذهن خواننده را با وعده‌ منافع بسیار سرگردان می‌کنید. آگهی‌هایی که بهترین نتیجه را کسب می‌کنند ،تمام انرژی خود را بر وعده‌ای خاص متمرکز می‌سازند. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 9 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۱۶مردم شیفته‌ تبلیغاتی هستند که به آنان انجام کاری را آموزش می‌دهد. •چگونه وزنتان را کاهش دهید •چگونه دوستان خوبی بیابید •چگونه ثروتمند شوید مردم خواندن پیام‌هایی را که حاوی اطالعات مفیدند ،ترجیح می‌دهند .دیوید اگیلوِی افسانه‌ای می‌گوید که پیام‌های علمی معموال ۷۰درصد بیشتر از آگهی‌هایی که فاقد آن‌ها هستند ،خواننده دارند .پژوهش موسسه‌ی باک/البرتِ/بکر نشان می‌دهد که مردم وقتی حق انتخاب در خواندن انواع مختلف پیام را دارند ،آن‌هایی را که دارای اطالعات مفیدند ترجیح می‌دهند .عنوان‌هایی که کنجکاوی را برمی‌انگیزند ،نتیجه‌هایی خوب کسب می‌کنند. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 10 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com )۱۷مردم به سمت پدیده‌های جدید جلب شده و معموال به هر پدیده‌ی غیر معمول عالقه‌مندند .آن‌‌ها با پدیده‌های تازه احساس سرزندگی می‌کنند و این تاثیری فوری و وسوسه‌کننده دارد .این شیفتگی ناشی از عقیده‌ای نادرست ،اما بسیار ریشه‌دار است که هر چیز تازه‌ای بهتر از کهنه است .پودر شوینده «تاید» از زمان معرفی‌اش، ۵۵مرتبه تغییر کرده است. روش‌های تازه‌ای برای استفاده از محصولتان بیابید تا میزان فروش را باال ببرید. اعالم یک محصول یا خدمات جدید می‌تواند شامل اطالعات جدید ،فکر جدید ،فرمول جدید ،بسته‌بندی جدید ،رنگ جدید ،طعم جدید ،تکنولوژی جدید ،بهینه‌سازی محصول قدیمی ،روش جدید برای استفاده از محصول و … باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 11 ۱۷مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی ‏www.ModireSabz.Com اگر خواننده یا بیننده‌ تبلیغ شما با دیدن عنوان آگهی تبلیغاتی ،لحظه‌ای درنگ کرد و درجستجوی اطالعات بیشتر برآمد ،یا به عبارت دیگر ،به ادامه‌ آگهی توجه کرد ،شما در طراحی عنوان آگهی موفق بوده‌اید؛ اما اگر اینطور نشد و مخاطب کامال بی‌تفاوت از کنار تبلیغ گذشت ،هزینه سرمایه‌گذاری در زمینه تهیه آگهی تبلیغاتی شما به احتمال زیاد به هدر رفته است و تاثیر کمتری بر مشتریان هدف باقی می‌گذارد. فراموش نکنید نخستین گره میان شما و مخاطبان ،عنوان یا عبارت سرآغاز آگهی تبلیغاتی است .نه فقط واژگان این عبارت مهم است ،بلکه سبک و شیوه‌ بیان آن با مخاطبان نیز تاثیر زیادی دارد .هیچ‌وقت از عناوین خسته‌کننده برای مخاطبان در طراحی عنوان تبلیغاتی استفاده نکنید .هرگز با کپی‌کردن از عناوین سایر برندها، عبارتی را سرهم نکنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به سایت مدیرسبز می باشد. 12

51,000 تومان