برنامهریزی شراکت
اسلاید 1: یا حق
اسلاید 2: 1/10برنامه ریزی شراکتاستاد راهنما: جناب آقای دکتر تیموریارائه دهنده: احسان جهانیفصل شانزدهم
اسلاید 3: مقدمهدر این فصل متدولوژی ای برای تقسیم بندی انواع شراکت ارائه می شود. این نگرش از یک سو ریسک انتخاب شریک نامناسب را کاهش می دهد و از طرف دیگر واژگانی مناسب برای سنجش قابلیت ماندگاری هریک از کاندیداهای شراکت ارائه می نماید.2/10
اسلاید 4: واژگان شراکت سه بعد برای شرکت تعریف می کنند:هدفجهت و راستاانتخابواژگان شراکت3/10
اسلاید 5: آیا شرکتها واقعا به دنبال ایجاد بستر جدید در عملکردهای خود هستند؟ چگونه می خواهند به آن برسند؟هدف4/103142بلهخیربلهخیرایجاد بستر جدید؟شراکت؟
اسلاید 6: گزینه های استراتژیک شراکت5/10
اسلاید 7: جهت در این قسمت شرکا بسته به زاویه جهتی که با زنجیره تامین دارند تقسیم بندی می شوند.جهت و راستای شرکت6/10راستاتوضیحاتافقیشرکتها در یک سطح زنجیره باهم همکاری می کنند.عمودیشرکتها در سطوح مختلف زنجیره باهم همکاری می کنند.ترکیبیتوسعه ظرفیتها هم به صورت افقی و هم عمودی صورت می گیرد.
اسلاید 8: انتخاب7/10رابطهتوضیحاتکاربردچند به چندشرکت شما یکی از شرکتهایی است که در بازار فعالیت می کند و شرکای زیادی نیز برای همکاری وجود دارد.در صنایعی رقابتی که استراتژی های غالب ادغام چندین شرکت به منظور افزایش سهم بازار می باشد.یک به چندشرکت شما بزرگ است و گزینه های زیادی برای همکاری وجود دارد.شرکتهای بزرگ مانند دایملر کرایسلر و دل که به دنبال افزایش ظرفیت برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان می باشند.چند به یکشرکت شما سهم بازار کمی در اختیار دارد و برای شراکت رقبای زیادی را پیش رو دارد.استراتژی های خود را به گونه ای تعریف کنید که شما در بازار شناخته شوید و مورد انتخاب قرار گیرید.یک به یکهمکاری و شراکت مستحکم بین دو شرکت. هر دو در انتخاب شریک گزینه های محدودی دارند.به خاطر نوع بازار و یا عملکردهای مورد نیاز انتخاب های محدودی وجود دارد.
اسلاید 9: استفاده از واژگان8/10در این قسمت شرکا بسته به زاویه جهتی که با زنجیره تامین دارند تقسیم بندی می شوند.
اسلاید 10: بکارگیری چارچوب شراکت9/10
اسلاید 11: 10/10با تشکر از توجه شما
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.