tarhe_kasbo_kar_business_plan_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “Business plan workshop”

Business plan workshop

اسلاید 1: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC1Business Plan WorkshopAli AmiriSmall Business Development Consultants

اسلاید 2: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC2اهداف دورهتجزیه و تحلیل ایده کسب وکار (Business Idea)تعریف مفهوم کسب وکار (Business Concept)تبدیل ایده کسب وکار به یک مدل کسب و کار که قابل ارائه و حمایت باشد. (Business Model)علت نیاز شما به برنامه کسب وکارتعریف و ارائه قسمتهای مختلف یک برنامه کسب وکار(Business Paln) برنامه هایی برای مدیریت صحیح کسب وکار

اسلاید 3: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC3مراحل گام به گام برای موفقیت در شروع کسب و کارشناسایی فرصت کسب و کارخلق ایده کسب وکارایجاد مفهوم کسب وکارطراحی مدل کسب وکارتدوین برنامه کسب و کارمدیریت مالیمنابع انسانیمسائل حقوقیو ......بازاریابی

اسلاید 4: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC4ایده کسب وکارراههای شناسایی فرصتهای کسب وکارمنابع ایده های کسب وکارتجربه کسب و کاردانش کسب وکارعلاقه کسب و کارکسب و کار خانوادگییک ایده جذاب و مناسبتحقیق اولیه در مورد ایده کسب وکار (علمی و اقتصادی)

اسلاید 5: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC5مفهوم کسب و کارایده کسب وکار شما چه تفاوتی با نمونه های موجود دارد؟اصطلاحا مزیت رقابتی شما چیست؟آیا نمونه های موجود کسب وکار که مشابه ایده شما هستند را تحلیل کرده اید؟علت موفقیت و یا شکست آنها چیست؟نوآوری های کسب وکارهای مشابه ایده شما چیست؟((منحصر بفرد باشید))

اسلاید 6: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC6مدل کسب وکارکسب و کار منصنعت مشتریان و بازاررقبا تامین کنندگانمحصولات و خدمات توزیع و عرضه کالا

اسلاید 7: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC7تعریف برنامه کسب و کاربرنامه کسب وکار، سندی است که هر کدام از اجزاء مدل کسب وکار ما را بصورت کامل و دقیق مشخص کرده و بعنوان راهنمایی برای راه اندازی, مدیریت و رشد و توسعه کسب و کار ما خواهد بود.برنامه کسب وکار شبیه یک نقشه است. مسلما اگر بدون یک نقشه وارد یک مسیر پر خطر شویم (راه اندازی یک کسب وکار) حتما با مشکلات و خطرات زیادی مواجه خواهیم شد.((برای هر حرکتی نیاز به یک نقشه دقیق داریم))

اسلاید 8: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC8علل نیاز به برنامه کسب و کاربرای تعریف دقیق و مشخص یک جمله:من در چه کسب و کاری هستم؟ایجاد یک نقشه راه برای اقدام به ریسک موفقیت آمیزبرای چک کردن بسیاری از ایده ها و نظر ها در شرایط واقعیامکان سنجی ایده کسب و کاربرای تصمیم گیری بهترداشتن ابزاری برای راهنمایی و اندازه گیری میزان موفقیت و پیشرفتایجاد اعتماد در شرکاء و یا سرمایه گذاران و دریافت کمکهای مالی

اسلاید 9: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC9تحقیق قبل از تدوین برنامه کسب و کارجمع آوری اطلاعات بازار و انجام تحقیقات مرتبط قبل از تدوین کسب وکار موجب اتخاذ تصمیم گیریهای آگاهانه و تدوین یک برنامه کسب وکار موفقیت آمیز خواهد شد.مطالعه مجلات، مقالات، گزارشات بازار مرتبط تحقیق از متخصصان صنعت مربوطهتحقیق اولیه از مشتریان بالقوهتجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده و شناسایی ریسک ها و فرصتها((مطالعه و داشتن اطلاعات بروز فاکتور بسیار مهم در موفقیت کسب وکار در بازار امروز می باشد.))

اسلاید 10: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC10ساختار برنامه کسب و کاربرنامه کسب و کارخلاصه مدیریتی ................................................................توصیف شرکت و کسب و کار ...............................................................توصیف محصولات و خدمات ................................................................نتایج تجزیه و تحلیل بازار ....................................................................خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی .......................................................... نیروی انسانی و ساختار سازمانی ............................................................برنامه مالی .....................................................................................

اسلاید 11: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC11خلاصه مدیریتیاین قسمت در ابتدای یک برنامه کسب و کار می باشد اما به واقع جزء انتهایی برنامه می باشد که تهیه می شود.در این قسمت باید آمار و اطلاعات بسیار مهم که از قسمتهای مختلف برنامه کسب وکار استخراج می شود، آورده شود.نرخ رشد صنعت، میزان فروش، فاکتورهای استراتژیک، سودآوری، اندازه بازار و ......اهداف کسب و کاردورنمای کسب و کارماموریت کسب و کارفاکتورهای کلیدی موفقیت

اسلاید 12: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC12خلاصه مدیریتی (ادامه)اهداف کسب و کار اهداف مرتبط با سهم بازار اهداف مرتبط یا میزان فروش اهداف مرتبط با سودآوری اهداف مرتبط با .......اهداف باید:دقیق، قابل اندازه گیری، قابل دستیابیباشند. ما بهترین هستیمهدف ما اینست که بسیار سریع رشد کنیمسهم مناسبی از بازار

اسلاید 13: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC13خلاصه مدیریتی (ادامه)ماموریت کسب و کاردر این قسمت شما باید مفهوم اصلی کسب و کار خود را تشریح کنید. اجزاء تشکیل دهنده بیانیه ماموریت (رسالت) کسب و کار عبارتند از: بازار هدف و مشتریان ارزشها و منفعتهایی که شما در قالب محصولات و خدمات خود به مشتریانتان ارائه می دهید. ارزش کارمندان و سهامداران در کسب و کار شما ماموریت و وظایف شما در قبال اجتماع و محیط زیست رابطه شما با تامین کنندگان و جایگاه آنها در مدل کسب و کار شما و سایر ذی مدخلان که به نوعی بر کسب و کار شما تاثیر می گذارند و یا از کسب و کار شما تاثیر می پذیرند.

اسلاید 14: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC14خلاصه مدیریتی (ادامه)دورنمای کسب و کاربرای کسب و کار خود یک دورنمای دارای ارزش، واقعی و قابل دستیابی تدوین کنید.فاکتورهای کلیدی کسب و کاردر هر کسب و کاری یکسری فاکتورهای کلیدی وجود دارند که تعیین کننده موفقیت و یا شکست در کسب و کار هستند. البته این فاکتورها برای هر کسب و کاری منحصر بفرد می باشد و با شرایط و اهداف آن کسب و کار بستگی دارد.فاکتورهای کلیدی موفقیت بر اساس تععین اولویت بندیهای ما در کسب و کار مشخص می شوند. بر اساس استراتژی بسیار مهم تمرکز، برای موفقیت باید اولویتهای خود را محدود کنید. یک کسب وکار نباید بیشتر از 3 یا 4 اولویت داشته باشد.فراوانی اولویتها باعث پراکندگی تلاشها و کاهش اثر بخشی آنها خواهد شد.

اسلاید 15: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC15توصیف شرکت و کسب وکاردر این قسمت باید اطلاعاتی راجع به شرکت، سهامداران، مکان شرکت و ... آورده شود که به مهمترین آنها در زیر اشاره شده است:نام شرکتنوع شرکت (با مسئولیت محدود، سهامی خاص، تعاونی و ....)هیات مدیره، مدیر عامل و سهامدارن بهمراه درصد سهام هر کدام تاریخ تاسیس شرکتاطلاعات مهم در مورد منابع مالی شرکتصنعت و بازاری که کسب و کار در آن فعالیت می کندمحل شرکتتسهیلات، امکانات و تجهیزات شرکتآدرس و شماره های تماس شرکتآدرس وب سایت شرکتمشاورین حقوقی و مالی شرکت

اسلاید 16: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC16توصیف شرکت و کسب وکار (ادامه)در صورتیکه برنامه کسب و کار برای یک شرکت موجود تدوین می شود علاوه بر اطلاعات مذکور باید به موارد زیرنیز اشاره شود:اشاره به سالهای فعالیت شرکت و حوادث مهم در این سالهامالکان حال حاضر شرکتاطلاعاتی راجع به سهم بازارنقاط قوت و ضعفاطلاعات مهم مالی از 3 تا 5 سال گذشته

اسلاید 17: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC17توصیف خدمات و محصولاتمحصولات و خدمات که شرکت به مشتریان و بازار ارائه می کند را توصیف کنید. برای هر کدام از محصولات موارد زیر را بیان کنید:مشخصه های فنی محصولنیازهایی از مشتریان که توسط این محصولات برآورده می شوندقیمت ارائه محصولات به بازارتکنولوژی بکار گرفته شده در تولید محصول و در خود محصولهزینه های تولید محصولبسته بندی محصولچه دسته از مشتریان این محصول را خریداری می کنندعلت خرید محصولات توسط مشتریانمشخصه ها و ویژگیهای اصلی محصول

اسلاید 18: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC18توصیف خدمات و محصولات (ادامه...)مقایسه رقابتی محصولات در این قسمت باید نمونه های مشابه محصول خود را که در بازار موجود است را جمع آوری کرده و محصول خود را از جنبه های مختلف با آنها مقایسه کنید. سعی کنید در این مقایسه رقابتی نقاط قوت و ضعف محصولات خود را نسیت به محصولات رقبا استخراج کنید.منابع تامین مواد اولیه و یا محصولاتدر این قسمت باید روشهای تامین مواد اولیه و یا کالاها را بررسی و تحلیل کرد. تامین کننده های بالقوه و موجود را ذکر کرده و نقاط قوت و ضعف هر کدام از روشهای تامین را شناسایی و بررسی کرد.

اسلاید 19: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC19توصیف خدمات و محصولات (ادامه...)بررسی تکنولوژیدر این قسمت باید تکنولوژی های موجود، روند تکنولوژی در آینده و میزان تاثیر پذیری محصولات از تکنولوژی های مربوطه را بررسی نمود.روند توسعه محصولات آیندهدر این قسمت باید مروری بر محصولات آینده شرکت و رابطه بین این محصولات و نیاز های آینده مشتریان بازار هدف، تقاضای بازار و روند تکنولوژی و .... داشت.

اسلاید 20: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC20نتایج تجزیه و تحلیل بازارتقسیم بندی بازاربازار هدفتجزیه و تحلیل صنعتنیازهای بازار هدفروندهای بازاررشد بازارشرکت کننده های صنعتالگوهای توزیع در صنعتبررسی رقابت و الگوهای خرید در صنعترقبای اصلی در بازار

اسلاید 21: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC21نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...)تقسیم بندی بازاریکی از استراتژیهای مهم کسب و کار در بازار رقابتی، تقسیم بندی بازار و انتخاب بازار هدف (مناسب ترین بخش بازار) و تمرکز منابع و فعالیتها بر روی بخشی از بازار بجای تمام بازار می باشد.بازار را می توان بر اساس یکسری از شاخصها تقسیم بندی کرد و ویژگیها و مشخصات هر قسمت را بهمراه نرخ رشد بازار را بررسی و تجزیه و تحلیل کرد: تقسیم بندی بر اساس معیارهای جغرافیایی قسیم بندی بر اساس شاخصهای جمعیت شناختی (سن، جنس، سطح تحصیلات، سطح درآمد و ....) تقسیم بندی بازار بر اساس شاخصهای روان شناختی (شخصیت، شیوه و سبک زندگی و ...) تقسیم بندی بر اساس شاخصهای رفتاری (رفتار خرید مشتری و ....)

اسلاید 22: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC22نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...)انتخاب بازار هدفاز میان بخشهای مشخص شده بازار، باید یک یا چند بخش را که متناسب با اهداف و منابع شرکت می باشد را بعنوان بخشهای هدف از بازار انتخاب کرد. در انتخاب بازار هدف باید معیارهایی را مد نظر قرار داد: تناسب با اهداف و منابع شرکت میزان سود آوری بازار هدف نرخ رشد بازار هدف وضعیت رقابت در بازار هدف میزان سهولت در وارد شدن به بازار هدف و .....

اسلاید 23: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC23نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...)ویژگیهای بازار هدفبیان ویژگیهای جغرافیایی، جمعیت شناختی و روان شناختی مشتریان باقوه بازار هدفبررسی فرایند خرید مشتریان در بازار هدف و فاکتورهای موثر بر خرید آنهاروندهای آتی تاثیر گذار بر بازار هدف مثل تغییر در توزیع جنسی و سنی و یا تغییر در سبک و شیوه زندگیبررسی رقباء در بازار هدف، محصولات مشابه، جانشین و مکمل محصول شما در بازار هدفبررسی استراتژهای قیمت گذاری، توزیع، بازار یابی و تبلیغات شرکتهای رقیب در بازار هدف

اسلاید 24: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC24نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...)انتخاب یک بخش کوچک و سود دهNiche MarketingVery Importantبسیار بسیار مهم

اسلاید 25: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC25نتایج تجزیه و تحلیل بازار (ادامه ...)تحلیل صنعتبررسی ساختار صنعت به لحاظ انحصاری یا رقابتی بودنبررسی ساختار صنعت به لحاظ الگوهای زنجیره توزیع کالابررسی ساختار صنعت به لحاظ رقابت و الگوهای خریدبررسی رقبای اصلی و شناسایی نقاط قوت و ضعف هر کدامفاکتورهای مهم و تاثیر گذار در رقابت که باعث انتخاب کالا از سوی مشتریان می شود را باید شناسایی کرد.رقبای اصلی را شناسایی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را در هر کدام از حوزه های محصول، قیمت گذاری، زنجیره توزیع، ابزارهای تبلیغاتی و ترویجی، منابع مالی و .... بررسی و تحلیل می کنید.بررسی ساختار صنعت به لحاظ B-to-B و B-to-C

اسلاید 26: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC26خلاصه استراتژی و برنامه اجرائیاستراتژیتاکتیکبرنامه های اجرائیاستراتژی یعنی تمرکز اصلی کسب و کاراستراتژی های اجرائی عبارتند از فعالیتهای کسب و کاری برای اجرای تاکتیکها.برای هر کدام از فعالیتها مسئول، محدوده زمانی و حتی بودجه نیز تعریف می شود.هرم استراتژی

اسلاید 27: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC27خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)مشتریتحقیق و توسعهفرایندهای مالیفرایندهای تولیدبازاریابی و فروشارائه ارزش به مشتریانارزش آفرینی برای مشتریان

اسلاید 28: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC28خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)مزیت رقابتی شما چیست؟عامل تمایز کسب و کار شما از رقبایتان چیست؟ چه راه و روشی کسب و کار شما را متمایز می کند؟ آیا یک ارزش پایدار در کسب و کار شما وجود دارد که بتوان در طول زمان آن را حفظ کرد و یا حتی توسعه داد؟ مزیت رقابتی برای هر کسب وکاری باید منحصر بفرد باشد.محصولی با کیفیت بالازنجیره توزیع عالیبسته بندی با روشی منحصر بفردقیمت بسیار کمروشهای بازاریابی و تبلیغاتو یا در هر زمینه دیگر((بر روی مزیت رقابتی خود تمرکز کنید))

اسلاید 29: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC29خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)استراتژی بازاریابیدر این قسمت باید استراتژی بازاریابی کسب وکار خود را تدوین و ارائه نمائید.در استراتژی بازاریابی اطلاعات مربوط به بخشهای بازار، بازار هدف، روشهای مکان یابی شرکت و محصولاتش در بازار هدف و ... باید تعریف و مشخص شوند. البته اطلاعات مربوط به شاخصهای تجزیه و تحلیل بازار نیز باید بصورت خلاصه در این قسمت ذکر شوند.

اسلاید 30: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC30خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)روش مکان یابی در بازار هدفاستراتژی قیمت گذاریاستراتژی ترویج و تبلیغاستراتژی زنجیره توزیع استراتژی بازاریابیبرنامه های بازاریابیاستراتژی فروشپیش بینی فروشبرنامه های فروش

اسلاید 31: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC31خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)روش مکان یابی در بازار هدفمکان یابی یعنی اینکه محصولات و خدمات شما چگونه نیازهای بازار هدف را بگونه ای متمایز و رضایت بخش نسبت به محصولات رقباء پوشش می دهد.مکان یابی در بازار هدف یعنی ارائه ویژگیها و شاخص های برتر نسبت به رقباء.در بیانیه مربوط به مکان یابی در بازار هدف باید به جملات کوتاه زیر پاسخ داده شود: برای چه کسی؟ (توصیف مشتریان در بازار هدف) تعریف نیاز و خواسته بازار هدف تعریف محصول و مشخصه هایی از محصول که برطرف کننده نیاز مشتریان در بازار هدف است. در نظر گرفتن استراتژی های مکان یابی رقباء ویژگیهای متمایز کننده کسب وکار شما از رقباء در بازار هدف و هر آنچه که باعث ایجاد تصویری منحصر بفرد از کسب و کار و محصول شما در میان مشتریان بازار هدف می شود.

اسلاید 32: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC32خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)استراتژی قیمت گذاریبا توجه به نوع استراتژی انتخابی برای مکان یابی در بازار هدف می توان از روشهای مختلف برای قیمت گذاری انتخاب کرد. در زیر به بخشی از روشهای قیمت گذاری اشاره می شود: قیمت گذاری بر اساس هزینه تمام شده قیمت گذاری بر اساس استراتژی نفوذ در بازار قیمت گذاری براساس قیمت گذاری رقباء قیمت گذاری بر اساس ارزشی که برای مشتریان ایجاد می کنید.

اسلاید 33: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC33خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)استراتژی ترویج و تبلیغارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغات(رادیو، تلوزیون، مجلات تخصصی، بروشور، تبلیغات اینترنتی و روشهای نوین تبلیغات و بازاریابیترویج فروشکوپن های تخفیف، تخفیفهای فصلی، دادن نمونه ها، تخفیف در مقدار خرید، تخفیفات زمانیروابط عمومیشفاف سازی و اجتماعی سازی کسب وکار از طریق رسانه های عمومی و تخصصی – اسپانسرشیپ ها و ....فروش مستقیمارائه راه حل در فروش، نیروهای فروش آموزش دیده، فروش مشاوره ای، سازماندهی نیروهای فروش و ..... بسیار مهم خصوصا در B-to-B ارائه یک تصویر واحد و منحصر بفرد از کسب و کار و محصولات به مشتریان

اسلاید 34: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC34خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)استراتژی زنجیره توزیع استراتژی شما برای زنجیره توزیع چیست؟ استراتژی باید متمرکز باشد، پس روی نقاط قوت خود در توزیع متمرکز شوید.آیا میخواهید روی کانال خاصی تمرکز کنید یا روی چند کانال توزیع.تولید کنندهعمده فروشخرده فروش مشتریانتولید کنندهخرده فروشمشتریانتولید کنندهتوزیع از طریق فروشگاههای خود شرکتمشتریانتولید کنندهتوزیع از طریق اینترنت و شبکه توزیعمشتریان

اسلاید 35: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC35خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)برنامه های بازاریابیجهت پیاده سازی استراتژیهای بازاریابی باید برنامه های اجرائی را بهمراه برنامه زمانبندی و مسئولیتهای مشخص تدوین کرد. این برنامه ها باید مشخص و واضح و قابل اندازه گیری باشند.

اسلاید 36: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC36خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)استراتژی و برنامه فروش برنامه پیش بینی فروش بر اساس محصولات و خدمات (بر اساس ماههای سال و 2 سال آینده) برآورد هزینه های فروش بصورت ماهیانه و سالانه سازماندهی نیروهای فروش جبران خدمات نیروهای فروش طراحی فرایند فروش طراحی پایگاه اطلاعاتی فروش فرایند پیگیری مشتریان بالقوه و درخواستهای خرید

اسلاید 37: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC37خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)استراتژی و برنامه فروش

اسلاید 38: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC38خلاصه استراتژی و برنامه اجرائی (ادامه ...)اتحاد استراتژیک با تامین کننده های خود اتحاد استراتژیک و رابطه برد – برد برقرار کنید. آیا برای تبلیغات و روشهای ترویج کسب وکار خود با کسب وکارهای دیگر اتحادی برقرار کرده اید؟ آیا برای توسعه راه حلهای جدید برای مشتریان خود اتحادی با سایر کسب وکارها برقرار کرده اید؟ آیا برای توزیع محصولات خود با توزیع کننده ها اتحادی برقرار کرده اید؟کسب و کارتامین کننده هاتوزیع کننده ها تبلیغات و بازاریابیکسب وکارهای مکملکسب وکارهای دیگراتحاد استراتژیکموفقیت در بازار رقابتی

اسلاید 39: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC39نیروی انسانی و ساختار سازمانیساختار سازمانی:ساختار سازمانی همان چیزی است که شما به کرار به نام چارت سازمانی شنیده اید. یک نمای گرافیکی از ساختار پرسنلی کسب و کار خود را در این قسمت وارد کنید. این نمودار مبین بخشهای وظیفه ای کسب و کار شما، تعداد پرسنل هر قسمت و نحوه توزیع مسئولیتها را مشخص می کند. در این قسمت باید شرح وظایف هر بخش و هر کدام از پرسنل را بصورت دقیق و مشخص بیان کنید.مدير عاملواحد تحقیق و توسعهواحد تولیدواحد منابع انسانیواحد بازرگانی و بازاریابیمدير ستادمدير صف

اسلاید 40: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC40نیروی انسانی و ساختار سازمانی (ادامه....)تيم مديريتی:اعضاء مهم تیم مدیریتی خود را بهمراه پیشینه علمی و تجربی آنها را در این قسمت وارد کنید. وظایف هر کدام از اعضاء تیم مدیریتی خود را در قبال شرکت در این قسمت وارد کنید.پس از تهیه ساختار سازمانی و تیم مدیریتی خود، نواقص موجود ساختاری و نیروی انسانی خود را در این قسمت بیان کرده و راهکارهای مورد نظر برای رفع این کمبودها را بیان کنید.نواقص تیم مدیریتی و نیروی انسانی:

اسلاید 41: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC41نیروی انسانی و ساختار سازمانی (ادامه....)جدول نیروی انسانی:

اسلاید 42: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC42مدیریت مالیدر این قسمت باید خلاصه ای از برنامه ها و اطلاعات مالی خود را وارد کنید. از جمله موارد و شاخصهای بسیار مهم که باید در این قسمت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند عبارتند از: دفتر روزنامه دفتر کل تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر صورت سود و زیان جریان نقدی ترازنامه

اسلاید 43: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC43مدیریت مالی (ادامه ...)قبل از پرداختن به آمار و اطلاعات مالی باید یکسری فرضیات مهم که تاثیر زیادی بر شاخصها و نایج مالی ما خواهند داشت را در برنامه کسب و کار خود ذکر کرد و آنها را مد نظر قرار داد. برخی از این فریضیات مربوط به خود کسب و کار ما و برخی دیگر مربوط به محیط کسب وک ار می باشند. مثلا تاثیر شرایط اقتصادی مثل نرخ بهره و یا مثلا تاثیر ورود یک محصول مشابه جدید در 12 ماه آینده می تواند از جمله این فرضیات مهم و تاثیر گذار باشد.فرضیات مهم:

اسلاید 44: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC44مدیریت مالی (ادامه ...)برخی از شاخصهای مهم مالی: فروش هزینه های عملیاتی سود ناخالص بهره مالیات سود خالص گردش انبار

اسلاید 45: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC45مدیریت مالی (ادامه ...)نقطه سر به سر نقطه ای است که در آن میزان فروش شما برابر با مجموعه هزینه های شما می باشد. بعبارتی از آن نقطه به بعد فروش شما جزء سود محاسبه می شود.نقطه سر به سر:

اسلاید 46: 29/02/1386مشاوران توسعه کسب و کارهای کوچک SBDC46با اميد موفقیت در زندگیو کسب و کارتان

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید