صفحه 1:
صفحه 2:
راری ساب كد ير فاق كار ترد eS
اهر
۲- اوه بویشی : که تعامل نیروهای روا ۱
See
صفحه 3:
7 0 ere) oe aan
ل سار a eens ee
تناسلى مربوط مى شود
تا
انرزى را دربر مى كيرد
صفحه 4:
مس و واد ترار دار ده
راو به نان :به آمادگی فطری فرد بر تسا
سس ب ی ربب Se pg
صفحه 5:
“...ا
ex. a7 ننه
- —
5 ۱
ities
به تحرک وامی دارند. اروس (زندگی و میل
تاناتوس (مرگ و پرخاشسکری) «
اين و
دارتد. اما درخیال پردازی ها امیال. ۲۳۳۳۱
طور مستقیم دراعمال ابراز می شوند .
صفحه 6:
ics pn cag ۳
تعارض های اجتناب نایدذیر با مقررات
SS eee peice cepineesme tc
اجتماعی ازجمله خانواده ها پا برجا Ste Fay os
صفحه 7:
دا لا رز رس در و
5 تمدن به جنكلى از انسانهاى رت
تجاو زگرو ویرانگر تبدیل خواهد شد.
صفحه 8:
که جامعه برای کنترل کردن این تکانه ها و2 9
و مکانیزمهای دفاعى فرد كه اين تكانه ها رأ طورف ”
می کنند که اجازه مقداری ارضای بی خحطر و غیره 7
ركام و
وا درکمترین سطح نگه می دارند ( مدی ۰1۹۹۱ ۹2
صفحه 9:
ل ا نشانمهاى روانرنجور پدبدار میک
درحالی که همه شخصیت ها تغارس ا 2220ل
دارند» افراد از نظر تكانه هاء مقررات. اضطراتقا و
دفاعهايى كه درتعارض هستندء با هم els eon) eH
صفحه 10:
ا ار ۱
سلى oe ee
بر 5 7 a 4 مه
وت د هریک ا | مر ل ا صفات و
شن حل 02 ۱
0 9 Ae la Se =.
Be) Se ae) ee re 1 | ل ال
صفحه 11:
es
t ار
صفحه 12:
جكونكى ياسخ والدين به اين نيازهاى فور 5
شخصیتی کودک Sogo دارد.
صفحه 13:
دی وی م
رشد شخصیت را دشوار سازند کودک در
ممکن است درمرحله crete Ze زا
محروميت را ارضاى بيه ا ا ا ان
دهانى با صفات دو قطبى زير مى شود.
صفحه 14:
ار
ee en Rae ane)
ا eee ا Se
وك
صفحه 15:
تثبيت شده اند rere pee || =
می پردازند.
صفحه 16:
أقراة وک وجود 0 د ۴
لوح وازخود راضی هستند. و بی :۰ ۳۳
بدانند. ضعفها و نقایص خود و دیگران را انکار می کنند -
صفحه 17:
ern ePrice سر
5 درت تجار تفارك مج 855
صفحه 18:
صفحه 19:
رای يي =
رفتن آزاد است به محض pee
اسفنكتر را رها كند.اما اكنون والدين به عَكُوال
Ce ESN ee en emery Sirrerice
. فوری را کنترل کند
صفحه 20:
1 اذ
ورها کردن را هم 2۳
ره را ی
کر رز زر از
ae SB tO Le oe Cn pe Caner ار
Rei irl ec ae ey ا
صفحه 21:
ae eared رو
تسلیم نظم eae ال 0 د در
قولی» تأحیر. دقت» ابهام.تعارض های مرحله مقعدی تسیر
ا ل
صفحه 22:
لوالو ور ce اين مر
pee
صفحه 23:
۰ ا ا eta
هستند و حتى ديكران. با ار ات ات
صفحه 24:
اندامهاى Ses خود دارند به دفعاة 09027 ae
LES دختر و يسر به جنس مخالف حوره شارف يا
شوند و ازطريق دكتر بازى براى ارضاى كنجكاوى جنسى
خود يكديكر را معاينه مى كنند.
صفحه 25:
کند.درنهایت. اضطراب اختكى ك0
میل خود به مادر و رقابت با پدر را سر ۳2
مقررات يدر همانند سازى كند, به اين اميد كه اكر مظطابق
ا اي ا لي 7 0 0
صفحه 26:
دوقطبى زير است : تكبر / بيزارى ازخرة. مر زره
ee ا ا لل ل ل je
eras ريا 1
صفحه 27:
ال ارس رس eer 5) ame
ل 1 رت رفد:
جديدى را به اين مرحله ربط نداد و معتقد يود كه
ات ل ل ا ا كس من شرد.
صفحه 28:
دوباره يديدار ميشود. توصيف شده است.
صفحه 29:
برخی افراد درمر حله دهانی مقعدی با آلتی amet
می سازند.
صفحه 30:
أاى ازصفات و دفاعهاى هرمرحله امت آنا
بدون اینکه دقیقاً روانکاوی شود به شخصیت ۳"
كناد ينوه د د
صفحه 31:
عه aie ig ogee eit
ل ل ل تاي عدار
ا
اک تعارض ها و تنب تست های ما زودتر واقع es 1 9
Ce ae eee Emo هت
نايخته ترى وابسته خواهيم بود.
صفحه 32:
باشند. بیشتر آسیب پذیریم زیرا اترژی بیشتر
دفاع علیه تکانه های پیش تناسلی می کنیم. د َ
ل eee ا رح
صفحه 33:
يم دچار فرا
شوند. مگراینکه درشرایط محیطی استرس
eee eels ك0
cere OCS I eee د
صفحه 34:
سقراط انسان بود يس () سقراط فانى بوذا
ie ROCs لسر امد
eer enna rear lwnes از مورت
(1) مريم مقدس باكره بود (1) من باكره ام يس () من
مریم مقدس هستم.
صفحه 35:
فرایند نخستین آنها به رد تن عبر میا
پاسخ دهی طبق فرایند نخستین بی زمان است *
صورت که بین گذشته حال اده زر بر
صفحه 36:
حضورداشتند فراخوانده مى شوند تجربة ار
eae Pim on one 3
و رویدادهای پیچیده بریک فکر متمرکز هستند.
صفحه 37:
خنئی جابجا می شود. تفکر درفرایند نخستین «
هستء كه معنى أن جرء به جاى ك5 [as
صورت که هرجزء یک رویداد بیانگر کل رویداد ات
صفحه 38:
استء فقط بخش كوجكى از معبى ار
رويدادهاست.
صفحه 39:
محیطی یاسخ دهیم ابتدا باید نسبت به اینکه جک
ا ا رن
صفحه 40:
ز مقاومتی که برای
بت
ele ی
صفحه 41:
a eral اتن
عمل می کنند هم این تکانه ها را تا اندازه اک
سازند.
coe Sr OC Cree ae eer BREE
درکودکی تصور می کردیم خطرناک نیستند و می توانیم :
برای_کنترل کردن آنها دفاعهای سازنده تری بکار بریم"
صفحه 42:
ais penne ae
‘ 5 از فرایندهای هشیارمان برای آزادکردن
تناسلی مان استفاده کنیم به طوری که بتوانیم رسد
به سمت عملكرد يخته تر تناسلى اذامةه دهم
De ee Sree NP ents ae el
نيار دارد .
صفحه 43:
هرتداعی يا فکری که به ذهن می رسد بدول ار
اینکه چقدر بی اهمیت است ازادانه بیان شر
صفحه 44:
ازاین رو قوی ترین نیروهای فرد هس | a
ار
1
از
صفحه 45:
شوند. رها کردن دفاعها می تواند وحشتناک ۳
آسیب بیانجامد .
صفحه 46:
—
تیاری افزابى
می آید بازگو کند» بدان معنی نیست ۰ ۳۳۰
بدون مقاومت زیاد و حالت دفاعی ار ا ا تسه 2
صفحه 47:
= 2 eee pe Bid oe
es ee ee eae or Pe ey
Be ee are ee
0
صفحه 48:
بسكم وود رورت وک وس
ارت را ات تسد آزاد رز
ریس را کار می 1 ۳ #۳
صفحه 49:
مى يابد كه بيماران ازاعمال ۲ تجربه ae
تحلیل شوند آگاهند .
توضیح. که اغلب با مواجهه ا کر در
پسخوراندروشن تر و مشروح تر درمورد پدیده ای خاص
| را
صفحه 50:
" گرین سون ۱۹۷) تعبیررا به صورتی تعریبسفت
OI eeepc ات و ساود
صفحه 51:
بيان دقيق ترء تعبيريعنى هشيار كردن ه
Une pert =8) ام
اینکه روانکاو به یک تعبیردست پابد ناهشیان هم
Di ee نظرى خودش را به كار م كوم
صفحه 52:
میرویم و به پدیده روانی. معنی و علیت می
۱ mt eS)
Oe eee SE Sy ene is
ay by Sp" تاهتتارانها را ايجاد كرده اندء و درمانك ار
صووتی که گوئی والدین آنها هستند.
صفحه 53:
رسند که تعبیرهایشان درست بوده است.
صفحه 54:
کورکورانه ازطریق تعبیرهای خردمندانه كاهش مى كك
درمانجو آزاد كردن غرايز نهفته را به سمت رانک ار
0
صفحه 55:
Se ea ا ا ee)
کودکی خود را به خاطر می آورد.
صفحه 56:
Oe arn اشر reer Pere pres
تامیده می شود.
بيماران دراين مرحله آخر و كظولاتى روار 8015
lee earen ا ا رم
eS
صفحه 57:
شود که درحقیقت راههای a
کنترل کردن غرایز وجود دارند که بدون احساس که
7
که
صفحه 58:
9 فروید. استفاده از دفاعهای he
ل ا ا كر re BES co
se ee Se ا ee 2
Se ek |e ee Ie
دازند.
صفحه 59:
به کاهش موقتی نشانه ها منجر شوند.
با 3 حال پالایش روانی» و ار روانکاو رن | قا
کرده باشد. بخشی از فرایند روانکاوی محسوب نمی
سس
صفحه 60:
را وس رت 5
رواتكاوى بحشى ازاين فرابند هسدلة
صفحه 61:
5-5 درود فردی 7۳۳
رضهای درون فرد ازجمله تکانه ها Pew
مشکلات می توانند درسطح میان فردی نمایان شون 6
ل ل ا یر
ne ا لات ات كك ا
دست يافت.
صفحه 62:
io. eats
ee alae
1 ee aes nee e
از آن تهديد به غرق شدن در تحريك غريرى هنكام
1 | كل
صفحه 63:
۱ ee) BBE) SIE Dre comage1n
Se ee eee eee
دچار وحشت شود و ازدرمان بگریزد یا احساس روان
پریش درهم کوبیده شدن کند.
صفحه 64:
می شود اضطراب به او علامت می دهد مفاو
OP en toa mm Spree دربن ال
و دص زر اسر
زیاد تاب بیلورند دفاعه با سا ۰ ۳
و واتکاوی-هستند.
صفحه 65:
میتوان لح ۳ این است که به بیمارال > ۳
خود را بازسازی کنند و به سطح کارکرد نناسلی بر 3
فقط دراین صورت است که افراد می تواند ار عرت
نفس پایدار برخوردار شوند.
صفحه 66:
ار 0 و سس م
وجود ندارد و آزاین رو نباید مسئولیتی هم و<
باشد.
BOS GS OW
رنجوران رهانيد و نسل جامعه ی
۳
صفحه 67:
DE eee eee رت از
مفهوم فرويدى تثيبيت مى كويد افراد Co
خود رابه كونهاى تحريفامى كلد كه نا لك رات
درونی مین از بخواند.
صفحه 68:
از غریزی بودن خحشونت و ویرانگری دان
دهد درمورد افراد روان رنجوری بهترین راه اس اس
خصومت مفرهائی چون رقابت. جسارت. یا شکارکه
ازنظر اجتماعی مقبول ترنده هدایت شود.
صفحه 69:
ee سل در G
كه دفاعهاى جه كسى بررابطه حاكم خواهد :
Gp eee ents Oe eae
امیال کودکانه خود نمی بینند نیز انتظطار دارند روط را
کیرات کته
صفحه 70:
RO Woe ene الات ل ا ری با د
صفحه 71:
موثرترین روش کنترل تقابلی روانکاو ۰ ۴
صفحه 72:
فورىاميالاساسى بدون ملاحظطه بارضا
تعارض اساسی و حل نشدنی وجود دارد.
ل ا ل ال
0 لذت را سان 6 هذا
صفحه 73:
سیر ۳
ie a ae Nace 9
مى توانيم درميان تعارض به معنى زندكى 5
ee eae
کانالهای جامعه برای والایش بخشیدن به غرایز ماست.
صفحه 74:
تحليل كرده باشد به طوريكه بتواند به سطح
تاسلى ر نك دامتن أن ترسك
صفحه 75:
استوار است.
صفحه 76:
ا لم
روابط شی و روان درمانی تحلیل گرا گرایس ار
روانکاوی کلاسیک. تأکید روانکاوی برنهاد ۶ عار2
های درون روانی» درروان پوبش گرائی به تاکید بر ود و
es های میان فردى 0 |
صفحه 77:
که فطری هستند و انرزی مجزا از نهاد دارند ۶
دید گاه جایگاهی اا د كارت دده
واقعیت و تسلط برمحیط ازجمله آن هستند.
صفحه 78:
حل مسائل مربوط ۳ lee! a
انتکان شوه زند کی فرد را تعین م كار
نظریه پردازان روابط شیء مانند . 7
5 زر را بط ین
حود و اشيّاء مى دانند.
صفحه 79:
انعطاف پذیرتر درمان تحلیل گرا به عنواد کر
مقبول تر درروانکاوی معمولا به فرانزالکساندرو
eae an) ا
صفحه 80:
—
ند
ae = محدودیت زمانی را Ga)
جلسه
۳ قراردادن مشکل میان فردی درجند جلس» اول
صفحه 81:
—
1 شر ريسو ca
كت 3
aa ls و
۶- برقراری اتحاد کارآمد سریع و نیرومند
5- استفاده از تعبيرو تعبيرانتقال نسبتاً سريع
صفحه 82:
ا ين روانتحاو 5
5 wy byt 2
به عنوان یک نطریه بسیارذدهنی و عبر :
ee ee رم تراد ب
گونه ای درزنجیره رفتار قابل مشاهده قرار گیرند که به
near للق كك للك دا امتهم
صفحه 83:
ترس رت
از يلاسيبوست. ما هم جنان به اين نظام كه زمانى ما
يك دايناسوردرمانى برروانشناسى حاكم بود Aa
نخواهیم کرد.
صفحه 84:
۰ nce
ير ee ae eneT CCD)
ce A NCS BCBS AD oe Sard
صفحه 85:
ار روانکاوی به بافت اجتماعی
توجهى هر
صفحه 86:
تعارضهاى درونى نسبت داده شده اند ره
خانواده يا مشكلات اجتماعى.
صفحه 87:
so Os res oe جزمى ( دك
است.روان درمانى تحلیل كر say ۱
cs) ار دار
رت تن اس
تواند توصيه كردن ان به درمانجويان را توجيه كند.
د