اخبار و سایر

فیلم ارائه‌های جذاب در ppt.ir

۱۳ شهریور ۱۳۹۷

با امکان جدیدی که به سایت اضافه شده است، از این پس می‌توانید فیلم‌های ارائه‌های جذاب در موضوعات متنوع را در سایت ppt.ir به صورت آنلاین مشاهده کنید. در صفحه‌ی اصلی سایت نیز تعدادی از فیلم‌های برگزیده قرار داده شده است. همچون امکاناتی که برای مشاهده‌ی آنلاین پاورپوینت در سایت قرار داده شده بود، در …

با امکان جدیدی که به سایت اضافه شده است، از این پس می‌توانید فیلم‌های ارائه‌های جذاب در موضوعات متنوع را در سایت ppt.ir به صورت آنلاین مشاهده کنید. در صفحه‌ی اصلی سایت نیز تعدادی از فیلم‌های برگزیده قرار داده شده است.

مشاهده‌ی فیلم‌های ارائه‌های جذاب در ppt.ir

مشاهده‌ی فیلم‌های ارائه‌های جذاب در ppt.ir

همچون امکاناتی که برای مشاهده‌ی آنلاین پاورپوینت در سایت قرار داده شده بود، در صفحه‌ی نمایش آنلاین ارائه‌ها نیز امکاناتی قرار داده شده است. امکان دادن نظر و امتیاز، افزودن فیلم به علاقه‌مندی‌ها، امکان دریافت متن فایل ارائه، امکان دریافت امبد کد و مشاهده دسته‌ها و برچسب سایت، از جمله‌ی این امکانات است. در تصویر زیر این امکانات نمایش داده شده است.

محل قرارگیری امکانات جانبی نمایش فیلم‌های ارائه

محل قرارگیری امکانات جانبی نمایش فیلم‌های ارائه

مشاهده‌ی تمامی فیلم‌های ارائه رایگان بوده ولی برای دانلود آن‌ها باید در سایت عضو شوید. برای مشاهده‌ی تمام فیلم‌ها می‌توانید اینجا کلیک کنید. اگر درباره‌ی این امکان جدید، نظری دارید، می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید و به افزایش کیفیت خدمات سایت کمک کنید.

0 دیدگاه برای “فیلم ارائه‌های جذاب در ppt.ir”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “فیلم ارائه‌های جذاب در ppt.ir” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سبک زندگی

در این سخنرانی TED دانشگاهی، در سال ۲۰۰۹، صخره نورد باسابقه، متیو چایلدز، ۹ قانون برای صخره نوردی مطرح می کند. این قوانین برای زندگی روی زمین هم کاربرد دارند.

سایر

“دیوید پُگ” ، مقاله نویس تکنولوژی در مجلۀ نیویورک تایمز، یک گلچین طنز آمیز کوچکی دربارۀ iTunes و جنگ بر سر دانلود موزیک را اجرا می کند، در این قطعه برخی کلمات “سانی و شِر”( Sonny Cher نوعی موسیقی پاپ ) و “ویلیج” (Village People گروه موسیقی ) وجود دارد.

علوم پایه

در حوزه وسیع، مرموز، و عملا ناشناخته صدها متر زیر سطح اقیانوس؟ هایدی سوسیک از موسسه اقیانوس شناسی وودز هلز می خواهد جواب این سوال را پیدا کند. در این گفتار شگفت انگیز، او طرح خود را برای بررسی این آب های ناشناخته، که ممکن است یک میلیون گونه جدید و ۹۰ درصد از زیست …