در مقالهی قبلی دومورد از طراحیهای مد در سال ۲۰۱۸ و چگونگی استفاده از آنها و فروش و کسب و کار محصول را نام بردیم در ادامه موارد بعدی را ذکرخواهیم کرد:
۳-تصاویر پرتره
عکاسانی که تجربه عکس برداری از طبیعت و مناظر مختلف را داشتهاند با مشکلات این حرفه آشنا هستند و معتقدند که حرف عکاسی در زمینه پرتره پیشرفت داشته است.
در فیس بوک و اینستاگرام خود چه میبینید؟ مردم، مردم، مردم. ذهن شما عادت دارد همه جا مردم را ببیند و ارائه مطلب از طریق نرم افزار پاورپوینت تنها یکی از رسانههای ارتباطی است. دیدن این افراد به ایجاد ارتباط با مخاطبان و آنچه سعی دارید برای آنها توضیح دهید کمک میکند.
در ایدهها و آمارهایتان مردم را به تصویر بکشید و ارائه های خود را بیشترانسان محور کنید. حتی ممکن است ارائهی تجاری داشته باشید اما نتوانید به خوبی محصولات فنی و یا خدمات خود را ارائه دهید. شما در واقعیت میتوانید ، باید بتوانید.
«دانا» می گوید: محصولات، بخش بزرگ و قدرتمندی از داستانهای کسب و کار و مشتری هستند. داستانهایی که میتوانند با توجه به UL یا سیستمهای طراحی یا خود محصولات واقعی به وجود بیایند. در این دست داستانها، مشتری قهرمان شماست و محصول شما شمشیر اوست. هرچه شمشیر تیزتر و بهتر باشد داستان بهتر می شود. هرچه داستان بهتر باشد موفقیت محصول شما، کسب و کار شما و تیمی که در ساخت آن شرکت کرده اند بیشتر است.
دانا لیچاو، مولف «سفر کاربران»داستان پردازی محصولاتی که مردم دوست دارند.
در ادامه بخوانید: ۲۳منبع رایگان برای طراحی ارائه مطلب
برای مشاهده پرتره های تبلیغاتی خلاقانه به وب سایت هایی مانند PEXELS.COM وUNSPLASH.COM مراجعه کنید.
۴. رنگها و الگوهای دههی ۹۰
کسانی که در قرن ۲۱ ام زندگی میکنند مخاطب اصلی طرح ها و خدمات مختلف هستند و این مساله شامل ارائه مطالب مختلف نیز میشود. رنگهای الکتریکی، طرحهای رنگی دهه ی ۸۰ و ۹۰ و الگوهای انتزاعی و هندسی برای آنها آشنا است.
شکلهای هندسی از ابتدا جزو پایههای طراحی ارائهها بوده و هست. طراحی کردن با استفاده از شکلهای هندسی یکی از بزرگترین شاخصها در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. طرحهای هندسی نوظهور بیشتر طرحهایی هستند که با دیگرعناصر طراحی محبوب ترکیب شده وتجربیات بصری منحصر به فردی به وجود میآورد.
این طراحی مد میتواند هیجان بصری و نیز لمس نوستالژی را به ارائهی شما اضافه کند.
شما میتوانید بسیاری از این گرافیکها را در وب سایتهایی مثل freepik.com یا pixabay.com پیدا کنید. شکلهای هندسی یا الگوهای رنگ دار را پیدا کنید و از اینها برای پس زمینهی ارائهی خود استفاده کنید. به ویژگیهای گرافیک توجه کنید.
شما همچنین میتوانید روش DIY را برای ارائهی خود انتخاب کنید. از نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت استفاده کنید، خودتان اشکال هندسی را که اساس الگوی شما هستند، خلق کنید. تا زمانی که صفحه به طور کامل پر شود آن را کپی کنید. سپس رنگ اشکال را به رنگهایی تغییر دهید که میخواهید از آنها استفاده کنید.
۵. در حروف نگاری جسور باشید
هنگامی که نوبت به سخن گفتن درباره نوع حروف نگاری در سال ۲۰۱۸ برسد خواهید دید که هر چه این حروف نگاریها بزرگ و پررنگ تر باشند، بهتر است. افراد مبتکر برای خلق جلوه های هنری از فونت و عنوانهای خیلی بزرگ استفاده میکنند. سری فونتهای Helvetica از جمله فونتهای پرطرفدار هستند.
ما دوست داریم که مشتریها در ارائه هایشان از فونت های بسیار برجسته استفاده کنند و نیز در اسلایدهایی که حاوی بیانیه هستند از تنوع در میزان و سطوح تیرگی رنگ ها بهره بگیرند. بعضی از فونتهای رایگانی که ما استفاده و پیشنهاد میکنیم به شرح زیر است: open sans( فوق برجسته) یاchunk five
۶. ( UXمخفف کلمه ی user experience و به معنای تجربهی کاربران است) uxبیشتر ،uxبهتر
به ادعای شرکت Adobe، تجربه کاربران طی چند سال گذشته ارتقا یافته است. افرادی که به وب سایتهای شما مراجعه میکنند و از برنامههای شما استفاده میکنند و محتوای مطالب شما را می خوانند انتظار مجسم سازی سریع دارند.
هنگام ارائه یک مطلب کاربران مخاطبین شما هستند. جالب است بدانید که آنها کلیدی برای ارائهی اطلاعات درست در فرمت مناسب هستند. ما درباره ی تحقیقات مخاطبان و ایجاد تجربه ای منسجم برای آنها صحبت کردیم تا آنها فقط به نشان دادن یک اسلاید اکتفا نکنند.
تجربهی کاربران نشان میدهد که ما باید با توجه به نیاز مخاطب، ارائه خود را طراحی کنیم. هر اسلاید و رنگ و شکلی خود بخشی از تجربیاتی است که محتاج نیازهای مخاطبان شما است. اگر آنها سریع و دقیق هستند، شما باید از جملات کوتاه، آیکون های تصویری نمودارها و گرافیکها استفاده کنید. اگر آنها میخواهند داستان شما را بدانند، ارائهی خود را واضح معرفی کنید، سه یا چهار ایده اصلی را نشان بدهید و در نهایت پایان. هر اسلاید را بخش مهمی از داستان تلقی کنید و آنها را با استفاده از تصاویر و داستانها وفونتهای باهم مرتبط کنید
سعی کنید ارائه ی خود را بیشتر تعاملی در نظر بگیرید و به کاربران ومخاطبان اجازه بدهید تا از بخشی که بیشتر به آن علاقمند است بازدید کند. میتوانید این کار را با ایجاد یک اسلاید کلی که حاوی بخشهای کلیدی ارائهی شماست انجام دهید و هربخش را به اسلایدی که آن بخش شروع می شود وصل کنید.
در اینجا نمونه ای برای یکی از مشتریهایمان وجود دارد:
در اینجا شما آن را دارید: ۶ design trends that are going to transform your presentations and future-proof them. Which one sparked your creative interest?
0 دیدگاه برای “برترین طراحیهای مد در سال ۲۰۱۸ و چگونگی استفاده از آنها در به نمایشگذاری تصویرها(۲)”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.