پزشکی و سلامت، تکنولوژی، فیلم ارائه‌های جذاب

فواید خواب عمیق برای مغز — و چطور بیشتر حاصل کنیم

۲ مهر ۱۳۹۷

هیچ چیز به خوبی یک خواب شب خوب نیست. چه می شد اگر تکنولوژی می توانست به ما کمک کند تا مفیدتر بخوابیم. دن گارتنبرگ روی یک فناوری کار می کند که خواب عمیق، احیا کننده ترین مرحله (در میان بقیه چیزهای شکفت انگیز) که می تواند به ما کمک کند تا حافظه خود را …

هیچ چیز به خوبی یک خواب شب خوب نیست. چه می شد اگر تکنولوژی می توانست به ما کمک کند تا مفیدتر بخوابیم. دن گارتنبرگ روی یک فناوری کار می کند که خواب عمیق، احیا کننده ترین مرحله (در میان بقیه چیزهای شکفت انگیز) که می تواند به ما کمک کند تا حافظه خود را قوت بخشیم و شخصیت خود را شکل دهیم. ببینید چطور نواختن اصوات که امواج مغزی را بازتاب می کنند، در طول این مرحله ممکن است منجر به خواب عمیق تر شود — و فواید بالقوه آن بر سلامت ما، حافظه ما و توانایی یادگیری ما.

0 دیدگاه برای “فواید خواب عمیق برای مغز — و چطور بیشتر حاصل کنیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “فواید خواب عمیق برای مغز — و چطور بیشتر حاصل کنیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

نمودارهای ری کورزوایل نشان می دهد که پیشرفت های سریع در فناوری در هر صورت تسریع می شود- چه در بحران اقتصادی باشیم چه نه. او از آخرین پروژه اش، دانشگاه تکینگی که برای مطالعه فناوری های آتی و هدایت آن به گونه ای که برای بشریت مفید باشد، پرده برمی دارد.

عکاسی و گرافیک

در این گفتگوی موثر، عکاس مستندساز کریستن اشبورن تصاویری فراموش ناشدنی از تاثیر ایدز بر انسانها در آفریقا را با ما در میان می گذارد.

الهیات، دین و معنویت

“جولیا سوینی (خدا گفت: «ها!») پانزده دقیقه اول نمایش یک نفره «بی خیال خدا شدن» را که در سال ۲۰۰۶ اجرا کرده بود دو مرتبه اجرا می کند. یک روز دو مبلغ مذهبی جوان از فرقه مورمن در خانه اش را می زنند، مکالمه با آنها چنان تاثیری بر او می گذارد که همه اعتقاداتش …