باغبانی و زراعت، فیلم ارائه‌های جذاب، کشاورزی و دامپروری

بریتا رایلی : یک باغ در آپارتمانم

۵ مهر ۱۳۹۷

بریتا رایلی می خواست مواد غذایی خود را (در آپارتمان کوچک خود) رشد دهد. بنابراین او و دوستانش یک سیستم برای رشد گیاهان در بطری پلاستیکی دور ریخته شده ایجاد کردند — تحقیق، آزمایش و افزایش سرعت سیستم با استفاده از رسانه های اجتماعی، یکبار روشهای زیادی را امتحان کردند و به سرعت به سیستم …

بریتا رایلی می خواست مواد غذایی خود را (در آپارتمان کوچک خود) رشد دهد. بنابراین او و دوستانش یک سیستم برای رشد گیاهان در بطری پلاستیکی دور ریخته شده ایجاد کردند — تحقیق، آزمایش و افزایش سرعت سیستم با استفاده از رسانه های اجتماعی، یکبار روشهای زیادی را امتحان کردند و به سرعت به سیستم مطلوب رسیدند. آن را توزیع DIY ( تحقیق برای خودتان) نامیدند.

0 دیدگاه برای “بریتا رایلی : یک باغ در آپارتمانم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بریتا رایلی : یک باغ در آپارتمانم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

صنایع دستی

ماریسا فیک جردن در این سخنرانی کوتاه و فشرده که با عکس همراه است درباره اینکه چگونه بافندگان سنتی سیم در روستای زولو بازاری جهانی برای کار درخشان خود ایجاد کردند، صحبت می‌کند.

پزشکی و سلامت

برای یک سال کامل، جاکوبز به دنبال هر نکته توصیه شده ای برای سلامتی که می توانست انجام دهد ، بود — از استفاده از کرم های ضد آفتاب به اندازۀ یه استکان تا پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه سواری در حالی که خرید میکرد.

آشپزی

هومارو کانتو و بن روچ مدیر “موتو”،‏ از یک رستوران در شیکاگو آمدند که راه های جدید طبخ و خوردن غذاها را امتحان کنند. ولی در ورای تفریح و تبدیل طعم ها، آن ها یک هدف جدی دارند: آیا ما می توانیم از تکنولوژی جدید غذایی به خوبی استفاده کنیم؟